Heynens

Vorig jaar een tuinpoortje besteld helaas een plank gescheurd melding van gemaakt en er word een nieuwe plank opgestuurd, wat een service!!!!

Goede service

Piet Van den Brink

Erg netjes geholpen

Op vrijdagmiddag is het te druk met vrachtwagens

Hebben veel op voorraad

Helger van Halewijn

Het advies is te mager geweest

beter advies ophanging deur naar muur

Reactie Vandentop Tuinhout:

Beste meneer Helger,
Beste meneer Helger,
Bedankt voor uw feedback. Het is ons niet helemaal duidelijk om welk advies het gaat, maar we willen uiteraard graag onze dienstverlening verbeteren. Zou u ons via service@vandentop.nl willen laten weten waar het om gaat en wie u gesproken heeft?
We horen graag van u.
Team Vandentop Tuinhout

Mark Drabbe

Alles prima geregeld

Marinapak Lemmer BV T.P.C. Franken

Helemaal goed

bianca smeets

Twee jaren gelden bankarai houten vlonders besteld bij ander bedrijf. verhuist grotere tuin en had dus nog drie vlonders nodig. Wat een verschil......veel betere kwaliteit, behandeld en geschaaft.... Twee jaren gelden bankarai houten vlonders besteld bij ander bedrijf. verhuist grotere tuin en had dus nog drie vlonders nodig. Wat een verschil......veel betere kwaliteit, behandeld en geschaaft. Bij ander bedrijf scheve latjes, ruw en splinters, onbewerkt. En dan ook nog een goedkopere levering. Van den Top Tuinhout is Toppie!!!!

levering geplaatst, niet aangebeld. Ook geen bericht over producten afgeleverd zijn.

goede kwaliteit.

Reactie Vandentop Tuinhout:

Beste mevrouw Smeets,
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent, we wensen u nog veel plezier met de vlonders!
En uiteraard ook dank voor uw tip, deze zullen wij intern oppakken.
Met...
Beste mevrouw Smeets,
En uiteraard ook dank voor uw tip, deze zullen wij intern oppakken.
Team Vandentop Tuinhout

Martin Groenevelt

Mooi bedrijf goeie service en kwaliteit

Duidelijk en vriendelijk

Ellen Schepers

Eerste keer iets besteld..gelijk top!

Zelfkeuze mogelijke bezorgdata voor weinig thuisbewoners

Mooi kwalitatief materiaal

VVE Het geheim van Dordrecht

Goede service. Ze denken mee en zijn snel en vriendelijk in reactie op vragen.

goede controle op melding levering. Die kwam niet door.

vriendelijk. Snel. Meedenken.

Kees Scheurkogel

Geweldig goed

De chauffeur die de materialen afleverde, wil ik nogmaals zeggen hoe ik het geweldig waardeer dat hij, middels jullie bedrijf, zo moedig is geweest hulpgoederen diep in Oekraïne te brengen. Echt een... De chauffeur die de materialen afleverde, wil ik nogmaals zeggen hoe ik het geweldig waardeer dat hij, middels jullie bedrijf, zo moedig is geweest hulpgoederen diep in Oekraïne te brengen. Echt een grote pluim voor hem EN jullie als bedrijf.