Rob

Goede ervaring.

Indien mogelijk iets beter verwachtingsmanagement ik over de verlate leveringen.

Deellevering zonder xtra kosten. Prima service.

Reactie Vandentop Tuinhout:

Hoi Rob, een goed verbeterpunt waar we inmiddels mee aan de slag zijn gegaan! Groet, team Vandentop Tuinhout

Bart

Kwalitatief goed hout tegen redelijke prijzen

Snelle en accurate levering

Guno Fränkel

Goede service en kwaliteit

Consolideren

Nvt

Daatselaar

Vandentop heeft bij ons een mooie beton/hardhouten schutting geplaatst,ze hebben een showroom waar je veel uitvoeringen kunt bewonderen en men heeft verstand van zaken,er was bij het plaatsen een... Vandentop heeft bij ons een mooie beton/hardhouten schutting geplaatst,ze hebben een showroom waar je veel uitvoeringen kunt bewonderen en men heeft verstand van zaken,er was bij het plaatsen een kleinigheid mis gegaan en dit is correct verholpen.

Reactie Vandentop Tuinhout:

Beste Gerard,
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat alles goed is gegaan.
Veel plezier met de schutting!
Team Vandentop Tuinhout

Doet wat ze beweren

George Spier

Heel positief.

Manon en Vincent Zorge

Mooie schuttingen en snel geleverd.

Gebruik iets zwaardere schroeven om het hout op de hoeken vast te zetten. We hebben 2 hoeken opnieuw moeten vastzetten. Het zijn best zware schuttingen met wel heel lichte schroeven op de hoeken.... Gebruik iets zwaardere schroeven om het hout op de hoeken vast te zetten. We hebben 2 hoeken opnieuw moeten vastzetten. Het zijn best zware schuttingen met wel heel lichte schroeven op de hoeken. Jammer schuttingen zijn best prijzig en dan schroeven gebruiken van 5 cent.

Mooie schuttingen!!