7.4/10

Jaap

Strakke schutting laten plaatsen, erg mooi. Goede communicatie. Let op! Meet excact dat kan je geld besparen.

Vakkundig geplaatst en goede prijs/ kwaliteitsverhouding.

s van Haastregt

Perfect geregeld schuifdeur van 150 cm speciaal besteld ,erg mooi , er was een deurhendel waar een klein scheurtje in zit,daar kan niemand wat aan doen mail gestuurd ,de volgende dag word er een... Perfect geregeld schuifdeur van 150 cm speciaal besteld ,erg mooi , er was een deurhendel waar een klein scheurtje in zit,daar kan niemand wat aan doen mail gestuurd ,de volgende dag word er een nieuwe deurhendel opgestuurd ik vind dit klasse .
perfect bedrijf

ga zo door een TOP bedrijf

goede service .

Meijer

DRAMATISCH!
DRAMATISCH!
Communicatie is waardeloos! Bestelling op zondag 20 september geplaatst. Op woensdag 30 september kreeg ik de helft van deze bestelling geleverd. Ik heb de avond van tevoren (29 september om 17.27 uur) een mail ontvangen waarin staat dat de andere helft later na geleverd gaat worden. Ik ben zeer ontevreden over de late communicatie! Voor vrijdag 2 september had ik een timmerman gepland staan om een schuur van het hout te bouwen, echter heb ik deze op het allerlaatste moment af moeten zeggen wegens een halve levering van het hout. Alle begrip voor leveringsvertraging door corona (stond ook website vermeld), maar geef dan geen leveringsdata door of communiceer tijdig (en telefonisch in plaats van per mail met risico op spambox).

Vervolgens zou het tweede deel mogelijk 5 oktober geleverd worden, dit ging helaas ook niet lukken.
Uiteindelijk kreeg een mail met daarin de leverdatum van maandag 12 oktober. Op 8 oktober werd ik gebeld dat deze leveringsdatum ook niet ging lukken, wanneer het wel geleverd kan worden is onduidelijk.

Al met al ben ik zeer ontevreden over de communicatie, ik vind dit geen service. Nogmaals, ik heb alle begrip voor leveringsproblemen in verband met corona. Echter communicatie is drama! Ik zat met een halve bestelling in mijn achtertuin waar ik niets mee kon, als de communicatie ten aanzien van de leveringsproblemen beter was geweest had ik de mogelijkheid gehad om te vragen de gehele bestelling in één keer te leveren, maar die kans heb ik helaas niet gehad.

Daarnaast:
- Fors kleurverschil in de geleverde planken!
- Vuren mastiek schroot geleverd met forse scheur (bijna doormidden)!

Communicatie!!!!!!

Beste,
Bedankt voor uw reactie. Zoals we ook in ons telefonische en schriftelijke contact hebben aangegeven, vinden wij het erg vervelend dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening....
Beste,
Wat betreft de levertijden speelt inderdaad de coronacrisis een erg grote rol en zijn wij voor diverse producten afhankelijk van de communicatie vanuit onze leveranciers. Uiteraard willen wij onze klanten graag zo snel mogelijk op de hoogte brengen, maar in dit geval hebben wij u niet eerder op de hoogte kunnen brengen aangezien wij ook geen informatie vanuit onze leverancier ontvangen hebben (ondanks meerdere contactmomenten met hen).
Voor wat betreft de scheur in de vuren mastiek schroot. Deze klacht heeft u bij ons aangeven per mail, waarvoor dank. Het aankoopbedrag hebben we aan u teruggestort. Het kleurverschil in het hout is ook te verklaren: hout is en blijft natuurproduct waarbij niet alle planken dezelfde kleur hebben. Hierover is op onze website per product uitgebreide informatie te vinden.
Ondanks de ontzettend vervelende omstandigheden en langere levertijden hebben onze uiterste best gedaan door samen te zoeken naar passende oplossingen. Onze excuses dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

WGB

Keurige levering van de bestelde producten. Mooi product en keurig op tijd. Ook de montage was netjes!

Tevreden klant die onderneming zeker aanbeveelt.

Service en kwaliteit product

Particulier

Slecht kom een bestelling ophalen die klaar zou staan en dan blijkt dat alles toch niet op voorraad is dan word een nalevering belooft.
Waar ik al bijna 2 maanden op zit te wachten..
En...
Waar ik al bijna 2 maanden op zit te wachten..
En vanuit bedrijfskant word ik niet op de hoogte gehouden en aan de telefoon niet begripvol te woord gestaan.
Waardoor ik maar de hele nalevering heb geannuleerd.

Wat meer communicatie vanuit het bedrijf als niet geleverd of op tijd geleverd kan worden ipv dat ik zelf er steeds achter aan moet.

Beste heer/mevrouw,
Beste heer/mevrouw,
We vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening en dat u niet begripvol te woord gestaan bent aan de telefoon. Dat is absoluut niet onze bedoeling geweest. Graag geven we wel een korte toelichting op het probleem dat ontstaan is.
Door de uitbraak van het coronavirus is de vraag naar tuinhout afgelopen jaar ontzettend toegenomen. Hierdoor is schaarste in de markt ontstaan, waardoor diverse producten slecht leverbaar zijn. Dit was ook te lezen op onze website. En dit was helaas ook het geval met de tuinhekpoort die u besteld heeft. Onze leverancier heeft ons niet op de hoogte gebracht van de (veel) langere levertijd, waardoor wij u hier geen informatie over hebben kunnen verstrekken.
Op basis van uw review hebben we in ieder geval de procedure aangescherpt om klanten beter op te hoogte te houden over orders die nog niet op voorraad zijn.

Remco Wessels

Mooi bedrijf. Prima materiaal voorlichting en niet beroerd de klant tegemoet te komen.

Ik heb vlonderhout besteld en van de 52 planken waren er twee niet helemaal naar verwachting. Ik heb een mail gestuurd met foto's en kreeg per ommegaande geld terug zonder enige discussie. Ik heb vlonderhout besteld en van de 52 planken waren er twee niet helemaal naar verwachting. Ik heb een mail gestuurd met foto's en kreeg per ommegaande geld terug zonder enige discussie.
Prima aftersails dus.

Irma Rebel

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Goed advies, ook duidelijk over de levering omdat, ze het gewoon zeer druk hebben. Dus even geduld opbrengen... Maar dan heb je ook een mooi resultaat.

Heb het nieuwste product besteld en geplaatst gekregen. Wat een mooi resultaat en we krijgen ook complimenten van de buren.
Dus complimenten aan jullie uiteraard.

Van den berg

Ergens goed en niet goed
Er zou tussen vijf dagen of vijtien dagen geleverd worden maar helaas moeten de bomen nog gekapt worden en gedroogt
Ik vind dat het bedrijf wel eerder melding had...
Ergens goed en niet goed
Ik vind dat het bedrijf wel eerder melding had moeten maken.

Eerder op de hoogte melden wanneer geleverd word

Belofte maak schuld maar ja had al betaald

Beste heer Van den Berg,
We vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Graag geven we een korte uitleg van wat er aan de gebeurd is.
Door de...
Beste heer Van den Berg,
Door de uitbraak van het coronavirus is de vraag naar tuinhout afgelopen jaar ontzettend toegenomen. Hierdoor is schaarste in de markt ontstaan, waardoor diverse producten – zoals kastanjehout & douglas hout – erg slecht leverbaar zijn.
Helaas geldt dit ook voor de douglashouten waaierschermen die u bij ons besteld hebt. We hadden hier inderdaad eerder melding van moeten op onze website, maar dit is ons door de extreme drukte helaas niet gelukt.
Via deze weg bieden we dan ook graag onze excuses aan voor de erg lange levertijd. Dit is niet onze manier van werken, maar is door de extreme drukte wel gebeurd.
Op basis van uw review hebben we in ieder geval de informatie op onze website aangepast, zodat mensen op de hoogte zijn van de lange levertijd.

Ed van de Zilver

Bankirai vlonderplanken, onderbalken en bevestigingsmateriaal besteld op woensdag in de mooie showroom en vrijdag in huis. Reclameren van 'n defecte plank werd netjes opgelost door er binnen 2 dagen... Bankirai vlonderplanken, onderbalken en bevestigingsmateriaal besteld op woensdag in de mooie showroom en vrijdag in huis. Reclameren van 'n defecte plank werd netjes opgelost door er binnen 2 dagen eentje na te zenden.
Prima service en mooi materiaal voor een nette prijs.

Harry van der Werf

Vier Tuinschermen "Blaricum" besteld en ontvangen op 29-10-20
Prachtige schermen en niet door te kijken. Zeer te vrede ondanks dat er één ligplank minder aan zat.

Bestelde modellen niet wijzigen tussentijds

Goede kwaliteit