8.2/10

Christiaan

Zeer goed

Goede klanten service, snelle levering. ( locatie Barneveld zeer nette en professionele uitstraling )

Sylvester Hartkamp

Matig, jullie blijven om een review vragen terwijl jullie niks hebben geleverd. Ik stond bij jullie aan de balie om mijn order op te halen.
Toen zei de verkoper nog enthousiast als goed is...
Toen zei de verkoper nog enthousiast als goed is klopt ons administratie en zit u bon in de map, dat klopt!
Na betalen de bon naar achter en naar 20minuten gewacht te hebben...
Helaas we hebben het niet.
Levertijd onbekend, kunnen het gratis bezorgen, of geld terug!

Inmiddels ben ik voorzien!

Zorg dat een bestelling klaar ligt als men komt halen. Nadrukkelijk in het opmerking veld aangegeven vrijdag of zaterdag halen, ligt klaar was het, helaas

Reactie Vandentop Tuinhout:

Beste klant,
Beste klant,
We vinden het vervelend dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en we u de gewenste producten niet hebben kunnen leveren. We proberen altijd een passende oplossing te vinden wanneer producten niet voorradig blijken te zijn, in tegenstelling tot de informatie in onze systemen. Echter is dit niet altijd mogelijk, nogmaals onze excuses daarvoor.
Fijn dat u toch voorzien bent van de gewenste producten, we hopen dat we u een volgende keer beter tot dienst kunnen zijn.
Mvg. team Vandentop Tuinhout

JP

Levering bevatte verkeerd artikel. Door telefonisch contact opgelost. Volgende dag geleverd.

Check verzonden artikelen

Service

Luuk

Snelle, degelijke service, goed product.

Mt van Beek

Zeer goed , duidelijk

goed contact, duidelijk, snelle levering volgens afspraak

Marcel

Ik had diverse hout besteld via de site.

Service op de locatie Strijen was top. Heb ik als heel prettig ervaren en behulpzaam.

Leo Biemans

Ziet er netjes uit mooi geheel zie foto's

Ja hoe het sluit werk zit gemonteerd is zwak , deur steil uit een stuk massief slot ingrepen,

Het stalen fraam top gegalvaniseerd stevig en valt bijna niet op

Gerard

Snelle aktie, goede communicatie en super service.

Bas

Goede kwaliteit producten en duidelijke communicatie.

Levertijd

Goede kwaliteit.