8.2/10

Fokke Rozenberg

Perfect, netjes besteld en geïnformeerd wanneer beschikbaar

Geert Vriens

Onlangs heb ik hier een nieuwe schutting besteld. Het bestelproces ging vlotjes en duidelijk. Achteraf bleek dat er wat puntjes waren aan de schutting waar ik ontevreden over was. Dit is door jullie... Onlangs heb ik hier een nieuwe schutting besteld. Het bestelproces ging vlotjes en duidelijk. Achteraf bleek dat er wat puntjes waren aan de schutting waar ik ontevreden over was. Dit is door jullie klantenservice enorm goed opgepakt en zonder probleem opgelost!

Bij de levering zagen we al een aantal scheuren in het Douglas hout. Probeer dit bij levering te voorkomen. Ook was er een betonpaal gescheurd.

De bovengenoemde schade hebben jullie fantastisch en kostenloos opgelost waar ik enorm veel waardering voor heb.

Reactie Vandentop Tuinhout:

Beste meneer Vriens,
Hartelijk dank voor uw review en wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Ook dank voor uw verbeterpunten, we zullen dit intern bespreken.
Met vriendelijke...
Beste meneer Vriens,
Team Vandentop Tuinhout

Ton Veenendaal

Prima service snel geholpen deskundig advies voor een goede prijs.

Theo Oudhuis

Goed contact en alles prima geregeld

?

Goed contact

Jack Bossaert

Ruim aanbod. Goede informatie. Snelle levering correct verpakt.

Zie ervaring

Schipper

Ook service na de levering

Doen wat ze zeggen

Edze T

Goede kwaliteit en levering volgens afspraak

Anton van Schijndel

Gewoon goed. Men doet wat men beloofd.

Zou het niet weten

Noordzij

Vandentop doet zijn naam eer aan personeel weet waar het over praat en goede service