Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij de VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Bent u tevreden over de behandeling door uw plastisch chirurg?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?
Zou u de VandenBroecke Kliniek aanraden bij mensen in uw omgeving?

mevrouw Westerweele

Super!!

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Duidelijke communicatie, goede behandeling, prachtig resultaat.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Persoonlijk vond ik de oogzalf die je na de ooglidcorrectie in je oog kan smeren om droogheid te voorkomen heel naar omdat ik er geen zicht meer door had. Het was fijn geweest als ik dat vooraf... Persoonlijk vond ik de oogzalf die je na de ooglidcorrectie in je oog kan smeren om droogheid te voorkomen heel naar omdat ik er geen zicht meer door had. Het was fijn geweest als ik dat vooraf wist. Verder was alles echt perfect.

mevrouw Van Vlijmen

De zorgvuldige intake gaf veel vertrouwen en dit werd ook waargemaakt bij de behandeling

Aandacht, overleg en vakvrouwschap

Ga zo door!

mevrouw Huurman

Een ooglid correctie prima uitgevoerd en goede voor en nazorg.

Netheid en service

mevrouw Anoniem

Professioneel

Vriendelijk, klantgericht, schoon

P.M.

Zeer goede kliniek, heel erg tevreden over het resultaat!

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Goede begeleiding en uitleg. Vakkundige artsen.

Coby Post.

Een ooglidcorrectie ondergaan in Dec 2021 door de arts Duco van den Broecke.
Een ooglidcorrectie ondergaan in Dec 2021 door de arts Duco van den Broecke.
Ben zeer tevreden met het resultaat. En raad deze kliniek iedereen aan. Wat een lieve mensen mensen werken erbij deze kliniek. Echt fantastisch! 💯%
Groetjes Coby Post.

Nazorg

Nvt

mevrouw Duller

profesionele benadering

neen

mevrouw Lieste

Goed ! Heel fijn dat er gebeld word een dag na de behandeling , hoe het gaat.

Goede begeleiding.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Jammer dat ik 2x naar de voor en na foto,s moest vragen .

mevrouw Wijfje

Zeer positief

Persoonlijke benadering

mevrouw Soetendal-Witkop

Super goed, ik vond het best wel eng om de ooglidcorrectie te laten doen. Maar, dr. Rose Remhrev-Pieters neemt je mee op de reis die je samen met haar maakt tijdens de operatie. Ze legt precies uit... Super goed, ik vond het best wel eng om de ooglidcorrectie te laten doen. Maar, dr. Rose Remhrev-Pieters neemt je mee op de reis die je samen met haar maakt tijdens de operatie. Ze legt precies uit wat ze gaat doen, dit maakt dat je je erg op je gemak voelt en vertrouwen hebt in haar. Al met al kan ik zeggen dat deze reis top was om mee te maken. Dank je wel Rose voor het mooie resultaat.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

De plastisch chirurgen zijn goed in hun werk.

Heeft u verbeterpunten of tips?

De dames aan de ontvangstbalie zijn niet allemaal even klantvriendelijk of klantgericht. De attitude is niet altijd dienstverlenend en soms hooghartig. Je voelt je daardoor niet altijd welkom.... De dames aan de ontvangstbalie zijn niet allemaal even klantvriendelijk of klantgericht. De attitude is niet altijd dienstverlenend en soms hooghartig. Je voelt je daardoor niet altijd welkom. Hierin kan verbeterslag gemaakt worden. Het is het eerste aanspreekpunt voor de kliniek. Een ieder dient zich welkom te voelen, van patiënt tot degene die iemand komt ophalen.