Hoe goed bent u voorafgaand aan de behandeling geinformeerd?
Bent u tevreden over de bejegening en behandeling door uw plastisch chirurg?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Gaat u uw omgeving aanraden voor een behandeling naar VandenBroecke Kliniek te gaan?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Jeannette Benning

Na jaren getwijfeld te hebben, hebben wij, drie vriendinnen , woonachtig in het Gooi, de stap genomen om een bovenooglidoperatie te ondergaan. Op advies vaneen vriendin die al een zeer positieve...

Deskundig, rustig, nemen de tijd, goede begeleiding voor, tijdens en na de operatie. Leveren maatwerk.

anonymous

Eerst had ik een twijvel over keloidvorming na behandeling bij ooglidscorrectie, maar na ruim een halfjaar was het verdwenen, en ik ben nu wel heel tevreden dat ik het heb laten doen.

goed geinformeerd over voor en na behandeling, en klant vriendelijk.

Tom van Rhijn

Na veel zoekwerk op internet gekozen voor de Vandenbroecke kliniek. Wat ben ik blij met mijn keuze. Vanaf het eerste contact tot de laatste eindcontrole was alles tot in de puntjes verzorgd....

Professioneel met een persoonlijke benadering

Catharina

Alleen maar lof, hechtingen zijn 1 week geleden verwijderd en wat ben ik blij met mijn ooglidcorrectie

Alleen maar lof, zie sterren: informatie, goede voorlichting vooraf, super ontvangst, als een vorstin behandeld en letterlijk in de watten gelegd ;) heeeeeeeeel erg blij met het resultaat

Leny Ippel

Het was een zeer goede ervaring !!

Goede uitleg over de behandeling, zeer vriendelijk en bekwaam personeel !!Zowel voor als tijdens de operatie een goed gevoel.

Jolanda

Ervaren personeel, vriendelijk

YR

Service gericht / klant vriendelijk / deskundig / laagdrempelig

Zoals hierboven reeds benoemd

Piet Sinteur

Nette kliniek met goede ontvangst

Korte wachttijd

Aardige mensen, prima geholpen.

Mijn ooglidcorrectie is minder mooi dan ik had gehoopt. Meer rimpels boven mijn ooglid. 5 maanden geleden, dus misschien
knapt het nog op. Om deze reden wil ik een aantal onderstaande...