Hoe goed bent u voorafgaand aan de behandeling geinformeerd?
Bent u tevreden over de bejegening en behandeling door uw plastisch chirurg?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Gaat u uw omgeving aanraden voor een behandeling naar VandenBroecke Kliniek te gaan?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Vriendelijk personeel, korte wachttijden. Netjes, voldoende parkeergelegenheid in de buurt.

Vriendelijke receptiemedewerkers en korte wachttijden

Een prima adres voor een ooglidcorrectie

Meteen bij binnenkomst heerst er een rustige sfeer en wordt e meteen op je gemak gesteld

Mijn ene oog is na 3 maanden nog steeds kleiner dan de ander en er zit een strakke pees in mijn ooghoek die daar niet hoort, op dit moment ben ik dus zeker niet tevreden met het eindresultaat, maar...

Prima behandeling en de mensen stellen je meteen op je gemak meteen al bij binnenkomst

er heerst een rustige sfeer

Hans Domburg

Een hele fijne kliniek waar je je op je gemak voelt

Er wordt goed vertelt tijdens de operatie wat er gaat gebeuren

Corina

Ik heb een ooglidcorrectie laten uitvoeren. Dat was bij de VandenBroecke Kliniek een zeer goede ervaring.

Veel aandacht. Ondanks uitloop toch de tijd nemen voor het intake gesprek. Intake gesprek wordt afgenomen door de behandelend chirurg. Informatie op de website is erg uitgebreid. Het telefoontje de dag na de ingreep (hoe gaat het, zijn er nog vragen) heb ik zeer gewaardeerd.

Fijne ontvangst,goede arts en een prachtig resultaat!

De plastisch chirurg doet de eerste afspraak en later de behandeling.
Dat geeft vertrouwen.Ze nam ruim de tijd om eerst alles door te spreken.

Miloubu

Professioneel. Prettig personeel.

De rust die iedereen uitstraalt, terwijl het toch best druk was

Goede ervaring! Resultaat ben ik tevreden mee.

Sara van den Aardweg.

Na jaren het erover gehad te hebben, kwam ik op een feestje 3 dames tegen die met een week er telkens tussen zich hadden laten helpen. Ik was direct om en heb de intake afspraak gemaakt. Eind juli...

De ingreep ging zo relaxed al pratend dat ik er helemaal niks van merkte.