Hoe goed bent u voorafgaand aan de behandeling geinformeerd?
Bent u tevreden over de bejegening en behandeling door uw plastisch chirurg?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Gaat u uw omgeving aanraden voor een behandeling naar VandenBroecke Kliniek te gaan?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

mevrouw Kok-Hoogendijk

Professioneel en vriendelijk

Duidelijke uitleg tijdens operatie.

mevrouw Geurdes

Zeer goed

Jaaa de ingreep en het resultaat zelf

mevrouw Schrama

Ik ben meer dan tevreden. De operatie valt reuze mee. De prikjes in de oogleden heb ik niet als pijnlijk ervaren. Het was eigenlijk gewoon gezellig.

Je wordt door alle medewerkers goed ontvangen en op je gemak gesteld.

mevrouw Van Praet

Een fijne omgeving met aandacht voor de cliënt. Ik heb mijn behandeling als zeer positief ervaren.

De rust en kalmte en de aandacht.

meneer Goedendorp

Na jarenlang last te hebben gehad van mijn hangende oogleden een intake-gesprek gepland bij de kliniek.
Het informele contact met Dr. Petra Koster voelde als een warm bad, en gaf volop vertrouwen voor mij om de stap te nemen.
Hoewel de kliniek gespecialiseerd is in ooglidcorrecties en wenkbrauwliften, kon het beste resultaat behaald worden met een voorhoofdslift en een bovenooglidcorrectie, aldus Dr, Koster.
De behandeling is heel erg meegevallen, maar had nog wel enkele dagen wat last van napijn.
Het resultaat is echt verbluffend, en ik ben dan ook ontzettend tevreden met het eindresultaat.

Het informele contact.
Gezellig "praatje pot" tijdens de behandeling.
De hand van de assistente op mijn schouder.

mevrouw Van Hövell

Hele giede en plezierige ervaring

Luisterd oor en goede adviezen

Paul van Rheenen

Goede uitleg gekregen over de behandeling en ook duidelijk op papieren versie.
Fijn ontvangst en behandeling.
Resultaat is verbluffend. Als ik dit van tevoren geweten had, dat ik zo...
Goede uitleg gekregen over de behandeling en ook duidelijk op papieren versie.
Fijn ontvangst en behandeling.
Resultaat is verbluffend. Als ik dit van tevoren geweten had, dat ik zo opgeknapt ervan zou zijn, was ik eerder aan deze behandeling begonnen.

Alles wat er afgesproken en gezegd is over de behandeling en eindresultaat is allemaal uitgekomen.

Sylvia

Na jaren wikken en wegen besloten om een bovenooglid correctie te laten doen. Ik was altijd huiverig dat je oogopslag na zo'n operatie erg zou veranderen. Dat je ogen te rond worden zoals bij mijn... Na jaren wikken en wegen besloten om een bovenooglid correctie te laten doen. Ik was altijd huiverig dat je oogopslag na zo'n operatie erg zou veranderen. Dat je ogen te rond worden zoals bij mijn moeder 30 jaar geleden het geval was. Duco van den Broecke heeft mij uitgelegd waarom dat zoveel jaar geleden gebeurde. Hij heeft me heel uitvoerig verteld hoe hij te werk gaat en wat ik zou mogen verwachten. Twee weken na de intake kon ik al terecht. De hele operatie is me meegevallen, ja de eerste verdovingsprik is wat venijnig maar de andere voel je al niet meer, dat doet Dr Van den Broecke echt heel professioneel en rustig. Met een halfuur waren mijn beide ogen gedaan en mocht ik nog even uitrusten met een ijsbril op. De dagen na de operatie heb ik heel trouw ieder uur 10 min gekoeld en de grote blauwe plekken en zwellingen zijn weggebleven. Het moment dat de hechtingen werden verwijderd was magisch. Ik kreeg een spiegel in mijn handen en ik zag mijn ogen en kreeg dikke tranen van blijdschap! Nu al zo prachtig resultaat, waarom heb ik toch zoveel jaren gewacht dacht ik toen..
Ik kreeg dr Van den Broecke via een vriendin aangeraden en ik raad het nu ieder ander aan die het overweegt. Gewoon doen het valt echt ontzettend mee en het resultaat is fantastisch.

Professioneel

Chantal

Zeer positief. Alles werd vanaf het begin goed uitgelegd, tijdens de ingreep werd ik gerustgesteld en nu bijna een jaar na mijn operatie ben ik elke dag blij met het resultaat. Dank u wel dr Van den... Zeer positief. Alles werd vanaf het begin goed uitgelegd, tijdens de ingreep werd ik gerustgesteld en nu bijna een jaar na mijn operatie ben ik elke dag blij met het resultaat. Dank u wel dr Van den Broecke.

aardige mensen, beschikbaar voor nazorg en mooi resultaat

meneer Schreuder

Boven ooglidcorrectie