Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij de VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Bent u tevreden over de behandeling door uw plastisch chirurg?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?
Zou u de VandenBroecke Kliniek aanraden bij mensen in uw omgeving?

mevrouw Van den Broek

Kliniek vol met vertrouwen, goeie service en goeie kwaliteit mbt uitvoer van de operatie

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Service, betrokkenheid en vertrouwen naar de klanten

Heeft u verbeterpunten of tips?

ga zo door, kan iedereen Van denbroecke kliniek aanraden !

Ria Bunt

In 1 woord geweldig

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

heel goed iemand op haar gemak stellen ,straalt rust uit en geweldig personeel

nee

M. Pronk

Zeer professioneel en vriendelijk.

Ooglidcorrectie door plastisch chirurg met minimaal10 jaar ervaring

meneer Van der Plas

Fijne kliniek

goede afspraken, goed geinformeerd/gebeld

mevrouw J. Buschgens

Fantastisch! Vriendelijk, gastvrij, er wordt uitgebreid de tijd voor je genomen. En dokter Petra Koster is geweldig, heel kundig, maar vooral ook een warm en fijn persoon bij wie je direct op je... Fantastisch! Vriendelijk, gastvrij, er wordt uitgebreid de tijd voor je genomen. En dokter Petra Koster is geweldig, heel kundig, maar vooral ook een warm en fijn persoon bij wie je direct op je gemak bent. Ik vertrouwde haar, terecht gebleken, volledig en raad haar dan ook van harte aan.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Gastvrij, vriendelijk, waar voor je geld. Je wordt wat betreft de behandeling uitgebreid geïnformeerd en gaat vol vertrouwen de behandeling tegemoet. Ook de nazorg is goed en fijn.

mevrouw Van Veen

Ik ben verschrikkelijk tevreden over de kwaliteit, service, dienstverlening en het belangrijkste; het resultaat.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Ik ben heel goed geïnformeerd en gerustgesteld voor, tijdens en na de ingreep. De behandeling is me alleen maar meegevallen en ik heb niets negatiefs op of aan te merken.

mevrouw Van de Schuur

Kundigheid
De rust die er gecreëerd wordt tijdens het consult en de ingreep
Uitleg, zorg en nazorg
Eerlijkheid

Samenvattend vind ik jullie kliniek echt een aanrader voor iedereen die een ooglidcorrectie overweegt. Vanaf het eerste consult tot de eindcontrole heb ik de bejegening als zeer prettig ervaren. Ik ben onwijs tevreden over mijn behandeling! Mijn dank is dan ook ontzettend groot! Liefs

meneer 'T Hof

Geweldige ervaring.

Persoonlijk - professioneel - vriendelijk en extreem kundig

meneer Van Troost

Super goed!!!

Zeer vriendelijk en bekwaamd

Ik ben zeer tevreden over de persoonlijke service die ik heb ontvangen van de mensen in de kliniek, vooral van chirurg mevrouw Rhemrev-Pieters. Zij heeft duidelijk kennis van haar vakgebied en geeft... Ik ben zeer tevreden over de persoonlijke service die ik heb ontvangen van de mensen in de kliniek, vooral van chirurg mevrouw Rhemrev-Pieters. Zij heeft duidelijk kennis van haar vakgebied en geeft de klant de vrijheid om zelf te beslissen zonder opdringerig te zijn. Bovendien voelde ik dat ik in zeer goede handen was. Zij en de assistente zorgden voor een erg ontspannen en aangename sfeer tijdens de behandeling en gaf tevens veel uitleg en advies. Het resultaat was verbluffend en zonder twijfel absoluut de moeite waard. Ik ben dan ook een zeer tevreden klant. De kliniek is een aanrader!

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Persoonlijke zorg, uitmuntende service en zeer bekwame arts