Hoe vond u de informatie op de website?
Bent u tevreden over de benadering / behandeling door uw plastisch chirurg?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij de VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
9.8/10
Hoe informatief was het consult?
9.8/10
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Elly Wieling

Duidelijke uitgebreide informatie

Nee

Els Noppen

Goede ervaring, geweldig geholpen en voorgelicht, Vriendelijk personeel en artsen. Afspraken lopen op tijd. Goede nazorg

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Afspraken op tijd. Vriendelijk personeel en artsen, stellen je op je gemak. Kliniek ziet er goedverzorgd uit.

Nee

Hanneke

Super!

Netjes, professioneel, klantgericht.

Neen

Lucie

Zorgvuldig, deskundig en vriendelijk geholpen.

Deskundig, verzorgd, vriendelijk

Heeft u verbeterpunten of tips?

Enige is misschien dat in titel van mail gezet kan worden iets van "LET op" als de tijd van de controleafspraak is gewijzigd. Ik kwam voor niets, had de mail wel gezien maar niet geopend.. zou... Enige is misschien dat in titel van mail gezet kan worden iets van "LET op" als de tijd van de controleafspraak is gewijzigd. Ik kwam voor niets, had de mail wel gezien maar niet geopend.. zou mogelijk wel helpen als ik in titel van de mail een waarschuwing zou krijgen... maar goed, het stond natuurlijk ook wel in de eerdere communicatie dat de tijd kan veranderen.

Peter Sterrenburg

Uitstekend

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Correcte communicatie, goede begeleiding, voorbereiding, uitvoering en nazorg. Prettig in omgang en benadering.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Misschien iets meer uitleg over het herstelproces na ingreep.

Gina de Haan

Professionals

Professioneel en klantvriendelijkheid

Brenda van Dijk

Vanaf de intake tot het verwijderen van de hechtingen is het perfect verlopen. De ontvangst is gastvrij, je wordt op het gemak gesteld en ingreep was pijnloos. Niet onbelangrijk, het resultaat is... Vanaf de intake tot het verwijderen van de hechtingen is het perfect verlopen. De ontvangst is gastvrij, je wordt op het gemak gesteld en ingreep was pijnloos. Niet onbelangrijk, het resultaat is schitterend! Een subtiele verandering die toch een zoveel frissere en uitgeruste blik geeft. Geen seconde spijt! Bedankt dokter Marita Schouten!

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Ervaren en deskundige plastisch chirurg (dr. Marita Schouten) , vriendelijk personeel, men neemt de tijd voor de cliënt en de kliniek is zeer verzorgd.

Alles was perfect

J. van Niel-Gerritse

Persoonlijke benadering, professionaliteit.
Ik ben geholpen door dr. Marita Schouten en assistente Simone. Hun namen kan ik niet invullen in het desbetreffende vakje helaas....
Daar...
Persoonlijke benadering, professionaliteit.
Daar móest ik kiezen voor een gegeven optie.......

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Er is tijd en persoonlijke aandacht voor de klant. Je voelt je absoluut geen nummer. Zeer kundige mensen en een geweldig goede begeleiding.

Heeft u verbeterpunten of tips?

In de brochure vermelden, dat je, naast de koelbril die je meekrijgt, ook doperwtjes in huis moet halen, omdat die nog beter in de oogkassen gelegd kunnen worden.
En dat rugslapen óók nodig is...
En dat rugslapen óók nodig is om het vocht via de lymfebanen af te voeren en niet alléén vanwege de beschadigingen aan de hechtingen/wondjes.