Reviews

8.7 / 10
1044 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9/10
Info over verloop order
8.4/10
Snelheid levering
8.8/10
Bestelgemak
8.8/10
Klantvriendelijkheid
9/10
Informatie op de website
8.3/10
After sales
8.5/10

1044 Reviews

LM Maas
9/10

Goed

Sterke punten

duidelijke afspraken over de leverdatum
Geen verzendkosten.
Onverwachte koring van 1% bij afrekenen


Anoniem
9/10

Ervaring is positief, komen hun afspraken na. Levering perfect op tijd.


Weck
10/10

Goede ervaring en service

Sterke punten

Heel meedenkend en hebben ons uit de brand geholpen ivm tijdsdruk

Verbeterpunten of tips

nee


Anoniem
8/10

Goed.

Sterke punten

Tafeltennistafel om 15:15 uur op donderdag 20-12-2018 besteld werd al de volgende ochtend vrijdag 21-12-2018 bij mij in Houtigehage bezorgd. Dat is goede service!

Verbeterpunten of tips

Bezorger dient rekening te houden met de opmerking omtrent de aflevering van de bestelling.


Anja Bonder
6/10

Eerste keer een bestelling geplaatst.

Sterke punten

geen ervaring nog

Verbeterpunten of tips

je krijgt geen mail met de stauts van je bestelling, moest zelf bellen wanneer ik mijn pakket kon verwachten, even daarna kreeg ik wel een mail dat het op die en die dag bezorgd zou worden.


Fleur
8/10

Fijne service! We hadden een verjaardagskado voor ons petekind nodig, maar wisten pas kort van tevoren wat hij wilde. Daardoor werd bezorgen niet meer op tijd mogelijk. Gelukkig konden we het kado...

Sterke punten

Klantvriendelijk en goed meedenken.

Verbeterpunten of tips

Het duurde wat lang voordat ik terugkoppeling kreeg van de precieze locatie van het magazijn. Ook werd 2x de telefoon niet opgenomen. Maar wellicht was het gewoon wat druk in de winkel :)


Ellen
10/10

Prima, goed contact mogelijk.

Sterke punten

Snelle service, scherpe prijzen, goed assortiment

Verbeterpunten of tips

Voor planning mogelijkhed3n levering afstemmen. Je krijgt keurig mail, alleen is het al een voldongen feit, staat al ingepakt en ingepland.


Robert
10/10

Super. Vlot telefonisch bereikbaar en super snel en netjes geleverd.


Mario Rojas
1/10

Jammer, maar heel heel slecht.
Ik twee bestellingen gedaan en van al de dingen die ik heb besteld heb ik maar een paar ontvangen.
Ik had alles gekocht met de belofte dat ik alles op...

Verbeterpunten of tips

Verantwoordelijkheid.
Ik mis nog veel dingen (die ik nodig heb)!

Reactie vandenbossportief.nl:

Beste Heer Rojas,

Ik ben het hier totaal niet mee eens, het mes snijdt aan 2-kanten.
Ik heb u altijd te woord gestaan als u vragen had over uw bestelling, zelfs zaterdag-avond om 18:00 nam ik de tijd( tijdens het eten) om u te woord te staan en informatie te geven over uw levering.
Het betrof hier een deellevering van een tafeltennistafel,die we met eigen vervoer hebben geleverd. U had een tafel besteld voor uw gemeente die in onze ogen te licht was van kwaliteit, we hebben toen besloten voor hetzelfde geld een iets zwaardere te leveren, zonder een dankjewel, want we hebben u daarover geĆÆnformeerd. U wilde graag de tafel op tijd hebben en u woont in Limburg en we hadden de zending aangemeld bij u nooit geen reactie terug, en eigenlijk rijden we zonder bevestiging van de klant niet, omdat we de tafel niet door een brievenbus kunnen stoppen. We hebben toch besloten om te rijden vanwege uw urgentie, op ons risico, u was gelukkig thuis. Inzake de pakketlevering van de accessoires de deellevering ging het niet goed, de zending was kwijt, en was te laat bij u, helaas overmacht en vervelend, dat begrijp ik. Uw feedback getuigd niet van een heldere kijk op de zaak, en dat neem ik u kwalijk, daar het eigen transport met de tafeltennistafel prima en zeer klantvriendelijk is gegaan. Realiseer u dat u met zo'n feedback een familie bedrijf pijn kan doen. Ik hoop desondanks op een volgende opdracht om u zo tevreden te stellen, de verzendkosten zijn dan voor ons. Groet: Harjen Wolters-eigenaar!