8.3/10
8.5/10

J. van Lit

Snel en direct contact zowel voor als na de bestelling van de voetbaltafel. Klantvriendelijk!

Goede service en klantvriendelijkheid.

Het uiteindelijk maken van een aflever afspraak verliep wat moeizaam. Mede ook door beperkte mogelijkheid van moment van leveren.

TiNuS www.iDPos.nl

De verzending en het bestellen ging prima en ik werd ook goed op de hoogte gehouden van de status van de levering. Mn airhockey / pool-tafel kwam netjes op de afgesproken tijd aan. Ik heb de tafel...

Je wordt goed op de hoogte gehouden en bij een defect werd ik meteen teruggebeld. Er werd me compensatie, in de vorm van wat extraatjes, aangeboden voor het defect maar dat heb ik helaas nog niet ontvangen.

Als je iets beloofd doe dat dan ook meteen :) maar voor de rest ben ik tevreden.

Vriendelijke mensen, goede producten, goede montageservice

vriendelijke mensen.

direct nadat je besteld hebt en gebruik maakt van de montageservice een berichtje sturen wanneer het product geleverd wordt.

Heel goed.
Wordt goed overlegd qua bezorging via de mail..

Niet specifiek.

Noor

Product volgens afspraak op tijd geleverd. Vriendelijk personeel die vooraf belt om af te spreken hoe laat ze de spullen komen leveren.

Bellen voor t maken van een afspraak voor afleveren

Fijn contact, zelfs na sluitingstijd wordt er moeite gedaan. Bezorging heeft plaatsgevonden precies zoals er werd ingepland.

De extra moeite die genomen wordt.

Eerste Openluchtschool

Bij van den bos sportief krijg je een enorm goede service

Ze denken echt met je mee en handelen heel snel.

Lodewijk

Prima op tijd verzending en overmaken afgesproken korting mbt niet geleverde afdekhoes

Goed bereikbaar en oprecht

Site up to date houden

John G.

Duidelijke website met eenvoudig bestelproces. Snelle levering door eigen bezorging (groot pakket) en perfect op tijd.
Naderhand had ik een issue met mijn trampoline, dit is zeer snel en naar...

Voorraad ruim voldoende, waardoor snelle levering.
Eigen bezorgservice waar goede tijd-afspraken mee te maken zijn.
Vlotte, directe communicatie.
Extra beschermhoes geleverd bij bestelling.

Stephan

Trampoline besteld en de volgende dag al in huis! Trampoline volgens beschrijving op website en eenvoudig te monteren. Bezorging ook top, de zware pakketten werden door bezorgers keurig naar binnen...

Trampoline goedkoper dan bij de concurrenten en ook nog met gratis beschermhoes. Zeer snelle levering.