8.3/10
8.5/10

Fleur

Fijne service! We hadden een verjaardagskado voor ons petekind nodig, maar wisten pas kort van tevoren wat hij wilde. Daardoor werd bezorgen niet meer op tijd mogelijk. Gelukkig konden we het kado...

Klantvriendelijk en goed meedenken.

Het duurde wat lang voordat ik terugkoppeling kreeg van de precieze locatie van het magazijn. Ook werd 2x de telefoon niet opgenomen. Maar wellicht was het gewoon wat druk in de winkel :)

Ellen

Prima, goed contact mogelijk.

Snelle service, scherpe prijzen, goed assortiment

Voor planning mogelijkhed3n levering afstemmen. Je krijgt keurig mail, alleen is het al een voldongen feit, staat al ingepakt en ingepland.

Robert

Super. Vlot telefonisch bereikbaar en super snel en netjes geleverd.

Mario Rojas

Jammer, maar heel heel slecht.
Ik twee bestellingen gedaan en van al de dingen die ik heb besteld heb ik maar een paar ontvangen.
Ik had alles gekocht met de belofte dat ik alles op...

Verantwoordelijkheid.
Ik mis nog veel dingen (die ik nodig heb)!

Reactie vandenbossportief.nl:

Beste Heer Rojas,

Ik ben het hier totaal niet mee eens, het mes snijdt aan 2-kanten.
Ik heb u altijd te woord gestaan als u vragen had over uw bestelling, zelfs zaterdag-avond om 18:00 nam ik de tijd( tijdens het eten) om u te woord te staan en informatie te geven over uw levering.
Het betrof hier een deellevering van een tafeltennistafel,die we met eigen vervoer hebben geleverd. U had een tafel besteld voor uw gemeente die in onze ogen te licht was van kwaliteit, we hebben toen besloten voor hetzelfde geld een iets zwaardere te leveren, zonder een dankjewel, want we hebben u daarover geĆÆnformeerd. U wilde graag de tafel op tijd hebben en u woont in Limburg en we hadden de zending aangemeld bij u nooit geen reactie terug, en eigenlijk rijden we zonder bevestiging van de klant niet, omdat we de tafel niet door een brievenbus kunnen stoppen. We hebben toch besloten om te rijden vanwege uw urgentie, op ons risico, u was gelukkig thuis. Inzake de pakketlevering van de accessoires de deellevering ging het niet goed, de zending was kwijt, en was te laat bij u, helaas overmacht en vervelend, dat begrijp ik. Uw feedback getuigd niet van een heldere kijk op de zaak, en dat neem ik u kwalijk, daar het eigen transport met de tafeltennistafel prima en zeer klantvriendelijk is gegaan. Realiseer u dat u met zo'n feedback een familie bedrijf pijn kan doen. Ik hoop desondanks op een volgende opdracht om u zo tevreden te stellen, de verzendkosten zijn dan voor ons. Groet: Harjen Wolters-eigenaar!

Starreveld

Niets op aan te merken, prima service en snelle levering.

Bij het aangeschafte product (tafeltennistafel Sponeta) zou ik aangeven dat assemblage wel wat aandacht behoeft. (lees: niet makkelijk)

Arline

Fijn geholpen en goed advies en feedback gehad bij mijn keuze voor een tafeltennistafel. De tafel is zojuist gemonteerd en al afgeleverd incl. de nodige instructie van de bezorger.
Dank voor...

Meedenken en advies. Zo ook een vergelijking ontvangen t.o.v vergelijkbaar product.

Leonie

Het product had een langere levertijd er werd gelijk meegedacht naar een alternatief.
Via de mail keurig contact en snelle reacties

Veenhuizen-Tonnet.

Byzonder prettig.

Persoonlijke inzet om ons zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Goede berichtgeving omtrent de gang van zaken.
Komt afspraken na!

Snelle service en alles keurig volgens afspraak. Levering met eigen vervoer prima geregeld.