Geert Aben

Van Woerden Wonen...... Wat een verrijking voor het winkelaanbod in het centrum van Veenendaal. Een woonwinkel hoeft niet megagroot te zijn.... Als je wat zoekt: grote kans dat ze het hebben. En wat... Van Woerden Wonen...... Wat een verrijking voor het winkelaanbod in het centrum van Veenendaal. Een woonwinkel hoeft niet megagroot te zijn.... Als je wat zoekt: grote kans dat ze het hebben. En wat er staat is interessant. Wij slaagden er supergoed voor een fauteuil en eetkamerstoelen. Goed advies, vlot geleverd, helemaal naar wens!!

goed advies, zeer prettig geholpen

L. Mol

Enige tijd geleden een bank gekocht bij v Woerden Wonen.
Door de enorme keus is het moeilijk kiezen
We werden super goed geadviseerd in het maken van de juiste beslissing
Ook is er...
Enige tijd geleden een bank gekocht bij v Woerden Wonen.
Door de enorme keus is het moeilijk kiezen
We werden super goed geadviseerd in het maken van de juiste beslissing
Ook is er iemand bij ons aan huis gekomen om te adviseren in het juiste materiaal en de kleur
Wij zijn daar erg blij mee, gezien het resultaat.
De levering is zeer naar onze tevredenheid verlopen, het werd gebracht op de eerste verdieping van het appartement, heel secuur werd er gewerkt, zodat het allemaal zonder problemen is afgerond

Goede kwaliteit
Voldoende keus
Goed geadviseerd
Veel geduld
alles wordt gedaan om te zorgen dat de klant tevreden en blij is met de aankoop

Heemskerk

Goed geholpen. Geluisterd naar wat we wilden. Snelle levering.
service van oude bank mee terug nemen.
Communicatie duidelijk en klantgericht.

Klantvriendelijk

Van der Kaaden

Goede service, komen zelfs bij je thuis om het goed om te meten.
Bij levering van de bank keurig netjes in elkaar gezet en advies gegeven voor het onderhoud.

De tijd nemen voor de klant en goede adviezen geven

Fam Hoefakker/van Maren

Super fijne zaak. Nemen alle tijd voor je. Goede service. Kregen zelfs leenstoel voor een paar weken toen de onze kapot ging. Ook goede service en advies aan huis. Een aanrader om daar eens binnen... Super fijne zaak. Nemen alle tijd voor je. Goede service. Kregen zelfs leenstoel voor een paar weken toen de onze kapot ging. Ook goede service en advies aan huis. Een aanrader om daar eens binnen te lopen.

Service en goede adviezen

Bep van Plaggenhoef

Erg goed

Goed advies bij aankoop en keurige levering

Rob & Gerda gerdaderksen58@gmail.com gerdaderksen58@gmail.com Derksen

Service is heel erg goed, problemen worden gelijk opgelost. Tafel en bank zijn zeer vakkundig in elkaar gezet en met preciessie geplaatst! Zeer vriendelijk geholpen en heerlijke koffie gekregen. Er... Service is heel erg goed, problemen worden gelijk opgelost. Tafel en bank zijn zeer vakkundig in elkaar gezet en met preciessie geplaatst! Zeer vriendelijk geholpen en heerlijke koffie gekregen. Er wordt ook alle tijd genomen bij het uitzoeken van de meubels. Ook het bezoek aan huis was heel erg fijn.

Service en vriendelijkheid bij iedereen.

Mevr. van Doorn

Prettig. Fijn geholpen.

Goed advies, luistert goed naar de klant.

Prins

Betrouwbare firma!

Komen hun beloften na!

T. de Witte

Prettige begeleiding bij het uitzoeken van bank in de showroom. Ruim tijd en goede adviezen.

Bekijken van stof stalen in de eigen woning vind ik een enorm plus punt. Levertijd in orde. Nette installatie en weer advies over onderhoud