S

Prima alleen stond nergens dat er niet geretourneerd kon worden

Snelheid

Nick Pelgrims

Goed plaatsings systeem, jammer van 1beschadigde plaat een grote deuk in.
Goed plaatsings systeem, jammer van 1beschadigde plaat een grote deuk in.
De tussenprofielen voor de dikte op te vangen van de 10mm plaat daarbij waren er 4 profielen die 10cm te kort waren afgezaagd ook 3m rubber te kort.

Mooi uitzicht

Correcte maat afleveren

Wilko Gijsbers

Goed klant gericht netjes en goed geholpen per telefoon

goede service een 9

Johan Van daalen

Is lastig te zeggen,bedrijf zat in lock down,ondanks dat toch keurig geholpen

Ruimte op het terrein

Martin Koole

Keurige en super snelle levering. Goed te woord gestaan toen ik er per site niet helemaal uit kwam.

Goede overzichtelijke site.

Even op de mail zetten de afleverdag. Ik was gelukkig thuis toen de chauffeur belde

Boudewijn van Leeuwen

Super goed geregeld.

Mooi assortiment, duidelijke website. Goed bereikbaar en super goed geholpen. Doen niet moeilijk en geven je ook nog goede tips.

Blijf zo doorgaan.

De Smedt Johan

Heel eenvoudige communicatie en vlotte sympathieke medewerking. Correcte afwerking van product, levering en dossier. Zeker voor herhaling vatbaar.
Johan De Smedt.

Product - comlunicatie - prijs

jeannette Stolk

Snel en netjes geleverd !!!

Komt op tijd , vriendelijke chauffeur ook

Erik Sutman

Prima spullen en service

Behulpzaam en vriendelijk

Bedrijf terrein aan de kleine kant.

Wilco Zonnenberg

Ondanks de miscommunicatie dat jullie een dag te vroeg bij ons op de stoep stonden ben ik prima tevreden over het stuk vakwerk dat jullie geleverd hebben. De gevlochten wilgenteen schutting ziet er... Ondanks de miscommunicatie dat jullie een dag te vroeg bij ons op de stoep stonden ben ik prima tevreden over het stuk vakwerk dat jullie geleverd hebben. De gevlochten wilgenteen schutting ziet er mooi uit. De mannen hebben uitstekend werk geleverd.

We zijn bij jullie terecht gekomen via de website die er keurig verzorgd en netjes uitziet duidelijke en simpele buttons om verder te komen.

Misschien alleen handig om 2 dagen voor jullie komen even te bellen om miscommunicatie te voorkomen.
Ik had toch echt via de mail en telefonisch een dag later afgesproken. Bij mij maakte het nu niet uit maar voor sommige mensen misschien wel.