8.5/10
8.3/10

Anneke Scherpenzeel

Prima, vriendelijke mensen

scherpe prijzen, vriendelijk geholpen,

wanneer de bestelling afgehaald kan worden, de tijden noemen in die e-mail en niet verwijzen naar de site

Elbert van der Smit

Goede ervaring

Afspraken nakomen / snel reageren

Bestellen via website -> factuur beetje rommelig

Ben Vos

Goede website

goede service doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

Naar verhouding een hel grote vrachtauto voor het brengen van een klein pakketje

FHM Smink

Keurig online bedrijf, geen poespas bij het werkelijke bedrijf, vriendelijk en behulpzaam.

service, overzichtelijk productenpakket, handig gelegen, sympathieke landelijke sfeer

parkeerterrein toegankelijker maken voor afhalen met aanhangwagen, uitgebreidere beschrijving van de producten op de website

Jos Veldman

Precies levering volgens afspraak, ook bij topdrukte.

Afspraak nakomen

Scherpere prijs

Gerard Ramaker

Jammer genoeg was t scheef gezaagd daardoor ook niet op maat. We hebben dit zelf geprobeerd helaas brak de plaat. Tja we bestellen het niet voor niets. Nu zijn het ook twee verschillende platten. De... Jammer genoeg was t scheef gezaagd daardoor ook niet op maat. We hebben dit zelf geprobeerd helaas brak de plaat. Tja we bestellen het niet voor niets. Nu zijn het ook twee verschillende platten. De ene is kras vrij (de gebroken versie) de ander niet. De ene kan je doorkijken en de ander minder. En ja de folie hebben we verwijderd.

Snelle levering. Vriendelijke bezorger.

Let op wat levert. Controleer de maten en het product.

Wim Verhoeven

Ben goed te woord gestaan en bereidwillig om je te helpen

Afspraak is afspraak

Zou plexiglas aan 2 kanten folie doen om tegen krassen te beschermen, nu had ik 1 kant met krassen dat vind ik jammer

Jelle van Demen

Uitstekend

Snel

Christien Scholte

Positief

Ik had een klacht over transport bedrijf chauffeur.. Jullie hebben mij heel erg netjes te woord gestaan en mijn klacht door gestuurd naar het transport bedrijf.. En als grote verrassing een prachtig... Ik had een klacht over transport bedrijf chauffeur.. Jullie hebben mij heel erg netjes te woord gestaan en mijn klacht door gestuurd naar het transport bedrijf.. En als grote verrassing een prachtig bos bloemen bezorgd... Super opgelost!!!!

Paul Jansen

Zeer goed

Erg goed materiaal en zeer goede service

Ik zou er geen weten.