8.5/10

G v.d. Heijden

Goed contact en info via telefoon.

Doen wat ze beloven.

nee

Jan

Ik heb geen bevestigings mail ontvangen na mijn bestelling

Goede ervaring netjes te woord gestaan en bestellen ging makkelijk via de website

de kwaliteit prijs verhouding is goed

nvt

E. egbertsen

Mooie veranda gebouwd, die echter na enige tijd ging verzakken. We kunnen het raam van de kamer nu niet meer open doen en het water blijft op het dak staan. Was niets aan te doen, kon gebeuren was...

Vriendelijk personeel.

Vakmanschap en de tijd nemen om een product af te leveren waar je trots op kunt zijn. Er kan altijd iets mis gaan maar de manier waarop je iets oplost bepaalt of je zelf trots op je product wilt zijn of alleen snel geld wil verdienen.

Snelle en vlotte service. Alles zoals het hoort te zijn.

Snelheid, prijs

Netjes verzagen van alu profielen aub

Eerste keer een bestelling gedaan. Alles naar wens verlopen.

Had al een bestelling geplaatst waarbij afleverkosten moet worden gemaakt. Het bleek dat ik daarna nog iets nodig had. heb gebeld of dat in één keer geleverd kon worden zodat ik maar 1x afleverkosten hoefde te maken. Geen probleem en is ook zo gebeurt.

Heb via de site naar beide bestellingen gevraagd, maar geen reactie ontvangen.

r Schoonewagen

Snel en goede levering duidelijke website

makkelike website

Snelle levering, maar wel teleurgesteld over het product.

snelle levering.

aluminium L profiel gekocht. Leveringsbon zat met een soort lijm direct op het profiel geplakt. ik ben een half uur bezig geweest om de leveringsbon en vooral de lijm resten te verwijderen en hierdoor is het profiel ook beschadigd. Tijdens transport is profiel ook beschadigd een paar kleine deukjes. Om dit te voorkomen zou het profiel tijdens transport beter verpakt moeten worden bv in karton of bubbeltjes folie.

Mark

Levering was accuraat, alleen is er geen goed advies gegeven over de bestelling; De zijkant aluminium frames pasten niet bij de polycarbonaatplaten. Er is dus niet meegedacht of de bestelling wel...

duidelijke leveringsdatum en zelfs met extra bestelling goede levering

schoner opleveren van de platen, ik heb deze zover mogelijk zelf schoon geklopt, maar alle resten er uit was lastig

Stam

Duidelijke site, snelle levering