8.5/10

Goede service.

Snelle levering.

Dave Cerpentier

Fijne ervaring

Snelle levering en redelijk van prijs

Transportfirma kleeft papieren klevers op de producten, die dan na lang poetsen er pas af zijn. misschien dat ze eventueel er stuk celofaan inpakfolie rond doen en dan kleven.
Alsook beetje zorgzamer met dakplaten omgaan, er zat een kap in, gelukkig was dit op een restgedeelte.

Roy Reuser

In februari/maart 2019 is bij ons een carport, veranda en tuinhuis gerealiseerd. Het eindresultaat is fantastisch en hebben leuk en goed samen gewerkt om tot dit eindresultaat te komen!

Flexibiliteit, betrouwbaar en gedegen materiaal!

Ga zo door!

Goed te woord gestaan aan telefoon en alles snel afgehandeld

Goede service en snelle levering

Christel van der Linden

Contact was via mail goed verlopen. We hadden de juiste info gekregen en daardoor de aankoop verricht. Indien nodig komen we zeker terug en zullen we ook mensen naar jullie verwijzen

Nvt

Nvt

Inex op maat

Leuk bedrijf en klantvriendelijk

Door een extreme wint wat schade opgelopen aan mijn bus,dit werd meteen netjes afgehandeld
Verder Een goede klantenservice en erg klantvriendelijk

N.v.t

Erg goed geholpen door Marcel bij het samenstellen van de overkapping. Daarnaast een erg scherpe prijsstelling. Tijdens het plaatsen werd er regelmatig overleg gepleegd door de werknemers van Van...

Een zeer goed product, een goede service voor een scherpe prijs

De voorbereidende werkzaamheden voor het plaatsen van de overkapping/schuur zijn niet marktconform. Dit kun je nu beter door een eigen tuinman laten doen.

Remon

Keurige levertijd, goed product