8.5/10

Miranda

Snel en goed geleverd ,mooie platen
Wel was de track en trace niet te traceren dus de vrachtwagen stond ineens voor de deur ik was gelukkig nog thuis .

De levering en materiaal was goed

Beter overleg wanneer de levering is ik zag in de mail dat het pakket verzonden was maar kon niet traceren wanneer het geleverd zou worden ,ik was op het moment van leveren thuis maar zou die dag eigenlijk weg zijn

J Schoonewagen ansems

Snel mijn bestelling snel beantwoord en geleverd

na fout deze snel verholpen

Prijs

Betere foto's en toepassing beschrijving/ visuals van de strips op de website. Jammer was ook dat de vrachtvervoerder de website met track and trace niet kon gebruiken wegens een storing en dat het in een wagen vervoerd werd welke geen track and trace aan boord had en het dus toch niet had kunnen communiceren. Niet echt een fout van van Viegen maar wel iets naar klanten toe om rekening mee te houden.

Goeie service en komt de afspraak na

Klantvriendelijk enmaatwerk

Geen idee

Goede afhandeling van de order,indien materiaal niet opVoorraad word oplossing gezocht.Goede service

Net bedrijf,schoon terrein,en vriendelijk personeel.

Gertjan R

Duidelijke website, levert vlot

leverde ongevraagd afwerkband mee, prettige chauffeur

V Helden

Produkt afgeleverd met ruwe afwerking en onnauwkeurige maatvoering

Betere aflevering ......website is iets misleidend

Reactie Van Viegen:

Bedankt voor uw review,

Wij vinden het jammer u niet tevreden bent. De website is na ons weten niet misleidend en geeft een prima indruk van de werkelijkheid.
U bent ook in de gelegenheid geweest om in Lienden op ons showterrein eenzelfde showmodel te bekijken.

Ad duim

Kon verschillende lever dagen op geven ,alleen jammer dat ik eerst contact moest nemen om de juiste dag af te spreken

Goed product

Had helpende hand kunnen geven . ( buiten dorp goederen aan nemen). Nu moest grote vracht wagen veel moeite moeten doen om te leveren

G v.d. Heijden

Goed contact en info via telefoon.

Doen wat ze beloven.

nee

Jan

Ik heb geen bevestigings mail ontvangen na mijn bestelling