8.5/10

Goede service

Geeft goed advies

schoonmaak & bedrijfsdiensten orca.

Snel en zeer effectief, een hele nette afhandeling van de zaken en goederen die ik heb afgehaald.

de website is zeer overzichtelijk en je kunt er snel je producten bestellen en in je winkelwagentje zetten.

neen, maar ga zo vooral door.

Peter koenen

Mijn eerste ervaring is prima,

Zeer snelle afwerking, kunnen veel bedrijven van leren.

Ja, op de wagen die de spullen brengt, een transportwagentje plaatsen, als ze dan op een appartementcomplex moeten zijn
kunnen ze de spullen goed naar boven transporteren.

Buitendijk

Zeer goede en snelle afhandeling en levering, top👍👍

Goed werkende webshop

goed

Roland Smulders

Snelle levering, keurig verpakt en precies de gevraagde maten.

Ruim voldoende rubbers erbij, niet op een paar cm gekeken. Top!

De leveringstijd is wel erg ruim (tussen 8.00 en18.00)

Snelle levering.

Goede website en gemakkelijke keuze.

René

1 April 2019 (geen grap) was de datum dat onze langverwachte veranda geplaatst is ! Team van Viegen heeft het gehele proces meer dan waar gemaakt ! We zijn ontzettend blij met onze veranda , dus...

Bij het uitpakken van de houtbalken vanaf de kar achter de auto bleek dat 1 douglas paal beschadigd was. Deze is zelfde dag nog gemaakt in de werkplaats en geleverd op zelfde dag, zodat de bouw geen vertraging op zou lopen. Tevens was de fundering niet geheel volgens tekening. Zonder extra kosten hebben de timmermannen dit hersteld wat eigenlijk niet het van hen was !

Ga zo door en wees zuinig op de ploeg goede timmermannen :-). Tussen bevestiging order en uiteindelijke plaatsing zat lange tijd. Dit zou in onze ogen sneller kunnen.

Keurige levering en een prachtige duiventil!!

Janssen

Ik heb een geitenhok gekocht.
Het is goed om op de site te vermelden dat het een hok is voor dwerggeiten. Wij hebben Toggenburgers en ik denk dat de bouw te licht is. In iedergeval was de...

Werd goed op de hoogte gehouden wanneer de levering twee maal vertraagde.