Frans huls

Ben zeer tevreden de uitvoering was zeer goed .

Het was de eerste keer dat wij ,via internet, zoiets besteld hebben.

Ik kon eenvoudig de afmetingen invoeren/bestellen die ik wilde hebben.

Alles is volgens opgave verlopen

André Van Baelen

Netjes afgeleverd ik ben content!

Ben zee tevreden.had dinsdag besteld zonder leverings datum, en vrijdag mogend was alles netjes afgeleverd.dank u.

De prijs kwaliteit,zeer goed.

O vd lubbe

Belachelijk dat mijn spullen buiten gezet werden en niet bij de buren toen ik niet thuis was!!!
Niemand heeft de tijd thuis te zijn tussen 8 en 5

Spullen zijn prima
Prijs is goed

Chauffeur de klant bellen als die niet thuis is!!!

Reactie Van Viegen:

Bedankt voor het delen van uw mening.
-Wij kunnen op dit moment niet de exacte aflevertijd aangeven wanneer iets geleverd gaat worden. (deze service gaan wij wel vanaf januari 2019 bieden)
-Wij hebben bij aflevering geprobeerd te bellen maar de telefoon werd niet opgenomen.
-U geeft aan dat u ons een mail gestuurd heeft, maar deze heeft u naar de feedbackcompany gestuurd, dus die hebben wij helaas niet ontvangen en ook niet op kunnen reageren.
-Wij vinden het een vervelende reactie dat u ondanks dat u de spullen goed en op tijd heeft ontvangen toch een negatieve beoordeling geeft.

Jansje Jansen

Wat zijn wij blij met onze overkapping. We genieten er dagelijks van. Van Viegen is klantvriendelijk en alles is mogelijk. Tot in detail kan je zaken bespreken hoe je iets gebouwd wilt hebben. Wij...

Perfectie tot in detail!!

Wauw wat een service bij van Viegen. Correcte medewerkers, snelle levering. Klant is koning zo ervaar ik het bij van Viegen.

Zeer klantvriendelijk! Goede service! Snelle levering!

h.j. klein Robbenhaar

Goed te bestellen via de website echter kon de aangegeven leverdatum niet gehaald worden door een voorraad probleem .
hier werd ik pas op geattendeerd toen ik mailde of de aangegeven /...

duidelijke website
goed en makkelijk te bestellen

indien de voorraad niet geheel optimaal is dan graag even de klant op tijd inlichten dat de aangegeven besteldatum door de klant niet gehaald kan worden.

Meeuwes

Prima afgeleverd.

Duidelijke omschrijving product

Mijn opmerking over de factuur is niet beantwoord.

Leunissen

Wij hebben bij jullie een hooibergje gekocht. Mooi spul, ziet er goed uit. Goed in elkaar te zetten.

Afspraken nakomen
Kwaliteit

Misschien een kleine beschijving voor hoe op te bouwen erbij doen.