Van Viegen

Van Viegen Ook benieuwd naar feedback over de webshop Van Viegen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company24
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Van Viegen met 8.8/10. Gebaseerd op 24 ervaringen.

F.vanderKaag

van Houtum
Uitstekend (10/10)
van Houtum

Servicegerichtheid, klantvriendelijkheid

De levertijd zou op de website vermeld kunnen worden indien dit mogelijk is

Score voor Van Viegen:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik had een bestelling geplaatst voor damwandplaten via de website. vooraf even gebeld of deze op voorraad waren. vervolgens zijn de platen keurig geleverd op het moment wat we samen overeen gekomen zijn. bij het telefonisch contact vooraf werd nog gevraagd of in schroeven nodig had. deze nog snel via de website besteld en zijn daarop nog snel in de bus gezet. bij levering bleken enkele platen beschadigd (productiefout). na het opsturen van enkele foto's een telefoontje. werd dit keurig opgepakt en de klant is naar behoren opgelost.

JA
Prima (7/10)
JA

Levering volgens afspraak en.er bleek dat 2 platen beschadigd waren deze zijn. Binnen een dag geruild zeer goede service

Nadat je eenbestelling op de website plaatst en betaald hebt krijg je geen automatische bevestiging dat je betaald hebt

Reactie Van Viegen:

direct na het plaatsen ontvangt u een orderbevestiging en een factuur van uw bestelling.
het gebeurt weleens dat deze mail in de spam-box terecht komt.

Score voor Van Viegen:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik had golfplaten besteld bij van viegen,.

Dick B
Dick B

Score voor Van Viegen:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed . snel . klantvriendelijk.

Hollander Afbouw B.V.
Matig (5/10)
Hollander Afbouw B.V.

Reactie Van Viegen:

het is erg vervelend als door extern transport de platen beschadigd worden, en dat is zeker
niet onze bedoeling.
wij hebben inderdaad uw melding telefonisch ontvangen. in dit gesprek is gevraagd om een foto naar ons te mailen zodat wij de schade kunnen beoordelen.
helaas hebben wij tot vandaag nog geen reactie van u ontvangen.
Graag horen wij van u !

Score voor Van Viegen:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Transport niet over te spreken. de platen waren verticaal vervoerd zonder enige bescherming en de aluminium profielen waren met sjorbanden tegen de platen vastgezet. het gevolg is dat er deuken in 2 platen zijn. .
na melding werd verteld dat dit materiaal altijd zo wordt vervoerd zonder problemen. dit is natuurlijk geen oplossing. .
tot de dag van vandaag nog niets vernomen.

Zeer goed (9/10)

Snelle reactie en levering, goede prijs!

Geen verbeter punten

Score voor Van Viegen:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hadden platen nodig voor onze overkapping. hebben veel bedrijven bekeken en uitgekomen bij deze omdat de prijs het gustigst was en er het snelst geleverd kon worden.

Prima (7/10)

Goed product. Overzichtelijke webshop.

Het duurde vaak erg lang voor de telefoon op werd genomen. Ik heb tegen 5 uur zelfs een paar uur terug moeten bellen zodat het leek alsof iedereen al naar huis was terwijl op de website toch echt stond dat het bedrijf tot 5 uur geopend was.

Score voor Van Viegen:3.5/5

Positief.

ja zaie boven

Snel en correct.

wim jansen
wim jansen

Heel goed met telefonisch kontakt en overleg.

bij terug melding van bestelling afleverdag mee mailen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Via webshop bestelling gedaan voor plexiglas, geheel prima gegaan en return over de bestelling gekregen.

Mariska Streefland

Goede service! telefonisch bereikbaar, vriendelijk en denken mee. bovendien heeft de transporteur een enorme kanaalplaat te voet mijn straat in gedragen (best ver) dit omdat hij de draai met zijn vrachtwagen niet kon maken. geweldig dank daarvoor.

Bedrijfsinformatie

Uiterst voordelig

Handelsonderneming van Viegen sluit de tussenhandel uit, dus koopt u bij ons uiterst voordelig in.

Hoogwaardige kwaliteit

Wij leveren direct vanaf de groothandel. U krijgt dus altijd een kwalitatief hoogwaardig en 1e klas product geleverd.

Sterk in Maatwerk

Onze projecten worden door ons vakkundig bouwteam gerealiseerd!
Adres
Vogelenzangseweg 36