Sandra Abarbanel

Fam Abarbanel ,mijn schoonvader is al meer dan zestig jaar , klant geworden en gebleven . Maar ook mijn man, service en koopt al jaren hier auto’s .Ook ik en heb in de jaren een mooie band met dit... Fam Abarbanel ,mijn schoonvader is al meer dan zestig jaar , klant geworden en gebleven . Maar ook mijn man, service en koopt al jaren hier auto’s .Ook ik en heb in de jaren een mooie band met dit bedrijf en Rinus en Adri waren daarin een Grote factor , nog steeds na al de veranderingen , ben ik vriendelijk en voorkomend behandeld, niks dan lof !

Sandra Abarbanel

minne

Laatste bezoek was weer als vroeger zeer goed : snelheid van hulp, service....

Jeroen engels

Vriendelijk en je word snel geholpen,
Heb hier al 3 auto's gekocht

Noelle van Meel

Super bedrijf.

Gies Aalberts

Weergaloos. De werkwijze van Van Tilborg in het algemeen en die van Paul Kamps in het bijzonder zijn een voorbeeld voor anderen. Soepel en adequaat aankoopgesprek, prima afleveronderhoud door de... Weergaloos. De werkwijze van Van Tilborg in het algemeen en die van Paul Kamps in het bijzonder zijn een voorbeeld voor anderen. Soepel en adequaat aankoopgesprek, prima afleveronderhoud door de werkplaats, uitgebreide aflevering met persoonlijke aandacht.

Mervyn van kuijk

Zeer goed

Van Tilborg Autobedrijf

Duidelijke afspraken over de reparatie vooraf, een belletje voor iets extra’s tussendoor en een gerepareerde schone auto na afloop.

Sabine Vesz

Sinds jaar en dag ben ik uitermate tevreden, kan het niet beter wensen. De mensen staan altijd voor je klaar.

Erik

Prima service top bedrijf