Hans Coopmans

Uitstekende dealer, vriendelijk personeel

Sjef Potters

De werkzaamheden werden door de monteur uitstekend uitgevoerd en kregen we de auto keurig gewassen terug.

Laheij

Goed en netjes geholpen. Je wordt netjes te woord gestaan en als er dingen aan de auto moeten gebeuren wordt het netjes overlegd.

Jacqueline Montree

Op een mooie winterse dag, regen en harde wind was ons deel, toch maar de stoute schoenen aangetrokken en winterbanden laten plaatsen. Ook nog even de olie en andere vloeistoffen laten checken. Op een mooie winterse dag, regen en harde wind was ons deel, toch maar de stoute schoenen aangetrokken en winterbanden laten plaatsen. Ook nog even de olie en andere vloeistoffen laten checken.
Schoon, gewassen en gezogen schreed mijn Peugeot 207 SW van 13 jaar voorwaarts naar haar parkeerplaats voor de showroom. Blinkend en trots stond zij daar te wachten op mij en knipperde ook nog even vol trots met haar lampen. Ook alle verlichting was gecontroleerd. Nu rest alleen nog de rekening. Die komt per e-mail en viel geweldig mee.

Scheffers André

Auto is snel gemaakt..pluim voor de monteur

peter jansen

Zoals altijd weer prima ervaring voor een kleine onderhoudsbeurt. De auto werd weer gestofzuigd en gewassen mee afgeleverd. Dat is toch service.

Ad in t Groen

De tevredenheid is een beetje dubbel. De klacht (stotteren, snukken in zijn 6e versnelling) is nu wel naar mijn gevoel opgelost. Maar diezelfde klacht had ik bij mijn vorige garagebezoek op 26... De tevredenheid is een beetje dubbel. De klacht (stotteren, snukken in zijn 6e versnelling) is nu wel naar mijn gevoel opgelost. Maar diezelfde klacht had ik bij mijn vorige garagebezoek op 26 oktober ( grote beurt ) ook al aangegeven. Het was toen wel een hectische dag i.v.m. een verwarde persoon in de showroom.
Op 30 november gaf de boordcomputer een storing aan en moest de auto naar de garage voor reparatie aan de bobine. Een afspraak bij de tandarts moest afgezegd worden ( extra kosten ) en mogelijk ook extra kosten in de garage omdat de klacht al eerder aangegeven was.
Vandaar mijn dubbele gevoel.
Ad in ‘t Groen

J.W. Klip - van den Anker

Vriendelijk klantgericht. Alles gaat in goed overleg.

Eduard

Lampje vervangen en deurmatten