Ingrid van Kranenburg visser

Keurig en correct en vriendelijk geholpen.

Van den Oever

Prima service

C van Dooijeweert

Ik ben zeer goed geholpen

Cindy Wina

Professionele hulp, denken met je mee, wordt altijd spoedig geholpen.

Marcel Wijgerse

Bandenwissel uit laten voeren, Top geregeld weer en preventief direct de remblokken vervangen

M. Vermeulen

Mijn auto was eerder dan afgesproken klaar en ik ben hiervan meteen op de hoogte gesteld. Over noodzakelijke extra kosten ben ik gebeld om te overleggen. Uiteraard blonk de auto toen ik hem op ging... Mijn auto was eerder dan afgesproken klaar en ik ben hiervan meteen op de hoogte gesteld. Over noodzakelijke extra kosten ben ik gebeld om te overleggen. Uiteraard blonk de auto toen ik hem op ging halen.

Van Ballegooijen

Perfect 👍

Harry Sanders

Auto herkende sleutel niet .
Bijna onmiddellijk werd actie genomen .

Henk Vos

Bandenwissel uitgevoerd en een storing opgelost waarvan ik de oorzaak niet wist. Na een korte rit met een monteur was het hem wel duidelijk. Keurig opgelost, onderdeel vervangen, ondanks dat alleen... Bandenwissel uitgevoerd en een storing opgelost waarvan ik de oorzaak niet wist. Na een korte rit met een monteur was het hem wel duidelijk. Keurig opgelost, onderdeel vervangen, ondanks dat alleen afgesproken was om de bandenwissel uit te voeren. Prima koffie tijdens het wachten en de auto weer perfect schoon teruggekregen. Kan niet beter.