Mari van Boxel

Bijzonder hartelijk ontvangst aan de balie. werkzaamheden conform afspraak uitgevoerd.

Bartho

Klantvriendelijk en goede service

A.B. Verhoeks

Ruim 20 jaar ben ik bij dit garagebedrijf. Wat kan ik zeggen. Al ruim 20 jaar betrouwbaar, deskundig, vriendelijk en vooral met je meedenken over aanschaf, onderhoud cq, reparatie. Chapeau!!

Caravanbedrijf De Schutskooi BV

Super goed ontvangst, duidelijke uitleg, klantvriendelijk

Bergenhenegouwen

Betrouwbaar

Beltman

Snel, deskundig en heel vriendelijk personeel

Van Tilborg Autobedrijf

Vanaf het moment dat we het bedrijf binnenkwamen, werden we vriendelijk ontvangen en snel geholpen. We werden goed geinformeerd en kregen alle tijd om door te vragen. Dit leidde uiteindelijk tot de... Vanaf het moment dat we het bedrijf binnenkwamen, werden we vriendelijk ontvangen en snel geholpen. We werden goed geinformeerd en kregen alle tijd om door te vragen. Dit leidde uiteindelijk tot de aankoop van een mooie occasion. Op de dag dat we de auto konden halen, werd daar een mooi momentje van gemaakt. Al met al een zeer prettige ervaring!

Eric

Vriendelijke mensen, met verstand van zaken. Pushen niet, maar geven eerlijk advies!

Suzanne Sterk

Goede service en klantvriendelijk staat hoog in het vaandel. Met één woord gewoon een TOP bedrijf!

T.M. Plantenga Managemnt & Consultancy B.V.

Ervaringen zijn altijd meer dan prima. Geweest en nog steeds. Al decennia bekend met het bedrijf, altijd erg goede service en naast de zakelijke kant ook aandacht voor het persoonlijke aspect. Bij... Ervaringen zijn altijd meer dan prima. Geweest en nog steeds. Al decennia bekend met het bedrijf, altijd erg goede service en naast de zakelijke kant ook aandacht voor het persoonlijke aspect. Bij wordt de autokeuze met name bepaald door het contact met dit autobedrijf en niet door het merk. Met succes kunnen aanbevelen bij relaties en vrienden. Niet voor niets in het verleden prijzen behaald. Ga zo door !