particulier

Heel klantvriendelijk

p v leeuwen

Ik ben bijzonder tevreden over mijn onderhoudsbeurt.
Ik ben bijzonder tevreden over mijn onderhoudsbeurt.
ik had als vervangend vervoer een fiets gereserveerd maar toen ik mijn auto weg bracht kon ik ook een scoeter mee krijgen.dus na 50 jaar weer eens op een tweewieler gereden. toppie!

Paul Hildebrand

Ik had een afspraak voor APK en een grote beurt voor de auto. Men begon vrijwel direct en meldde aanvullend dat de banden en de multiriem moesten worden vervangen. Ook dat ging lekker snel. Daardoor... Ik had een afspraak voor APK en een grote beurt voor de auto. Men begon vrijwel direct en meldde aanvullend dat de banden en de multiriem moesten worden vervangen. Ook dat ging lekker snel. Daardoor kon ik al vlot mijn auto weer mee nemen en veilig de weg op. Complimenten voor de goede service en adviezen.

Fam. Tas

Zeer goede ervaringen met Van Tilborg!
Heldere communicatie, vriendelijk personeel en ze houden zich aan de afspraken.

Van den Oever

De onderhoudsbeurt aan de auto is weer perfect uitgevoerd !
De auto rijdt weer als nieuw !

Rauk Hoogewoud

Bijzonder goede service en afspraken c.q. toezeggingen worden perfect nagekomen. Chapeau van Tilborg.

J.A.Kaassjager

Het is een bedrijf waar ik al lange tijd kom, en waar ik zeer tevreden over ben.

Part

Goede ervaringen, vriendelijk en betrouwbaar. Jammer dat onlangs een goede medewerker af heeft moeten haken vanwege gezondheidsklachten en dat de chef werkplaats is overleden. Nog gecondoleerd.... Goede ervaringen, vriendelijk en betrouwbaar. Jammer dat onlangs een goede medewerker af heeft moeten haken vanwege gezondheidsklachten en dat de chef werkplaats is overleden. Nog gecondoleerd. Maar er zijn weer goede plaatsvervangers aangetrokken.

R. Koudijs

Dit is een top bedrijf. Alles klopt.

Dionne Bavelaar- Van Diejen

Top bedrijf, kwaliteit, service en vriendelijkheid staan voorop