Reclame & Decoratie Bureau Heidie

Heel erg prettig, goede communicatie, duidelijke afspraken, en de auto is gewassen als hij klaar is.

Advocatenkantoor

Altijd netjes en punctueel

Doret boekhorst

Zeer goed. Zeker een aanrader. Goede service en aardige mensen die met je meedenken

Karin vd celden

Fijne klant vriendelijke mensen en super services!!

Rauk Hoogewoud

Een betrouwbaar en deskundig bedrijf met een goede werkplaatsreceptie.

L. Van den Bogart

Professionele en directe correcte afhandeling van een technische vraag met geïmplementeerde oplossing.

Janneke den Nederlanden

De online geplande APK in combinatie met een beurt kon niet doorgaan omdat het bedrijf overland was. Ik werd gebeld en een oplossing werd gezocht en gevonden, zodat mijn auto toch voor de uiterste... De online geplande APK in combinatie met een beurt kon niet doorgaan omdat het bedrijf overland was. Ik werd gebeld en een oplossing werd gezocht en gevonden, zodat mijn auto toch voor de uiterste datum gekeurd kon worden. Erg goede service!

Goede garage, fijne mensen.

Peter Weijenberg

Auto wilde 's ochtends niet starten. Razendsnel stuurde de garage twee monteurs die kwamen kijken of ze het probleem ter plekke konden oplossen. Dat kon niet dus namen ze de auto mee. Voor de... Auto wilde 's ochtends niet starten. Razendsnel stuurde de garage twee monteurs die kwamen kijken of ze het probleem ter plekke konden oplossen. Dat kon niet dus namen ze de auto mee. Voor de middag kon ik de auto alweer ophalen. Superservice!