M.C. Vilijn

Letterlijk in nood direct geholpen!

G.C.W. Sterrenburg

Afgelopen week werd ik benaderd door één van de medewerkers met de mededeling dat mijn auto gekeurd moet worden.
Ik was in de veronderstelling dat de keuring al had plaats gevonden. Dit bleek een misvatting. De auto van mijn zoon, eveneens in het bezit van een Peugeot en ook in onderhoud bij Van Tilborg was namelijk kort daarvoor gekeurd.
Kortom, ook nu weer super tevreden over Van Tilborg. Net op tijd goed gekeurd. Ik vond het alleen jammer dat ie niet was gewassen. Ben ik van hen gewend en dus verwend. Zal wel druk zijn geweest.

Mevrouw L.Kropff

Zeer vriendelijk te woord gestaan en meedenken voor probleem oplossen. Afspraken precies nakomen, probleem opgelost, terwijl wij geen klant zijn. Perfect !

Van Deelen

Zeer tevreden klant prachtig bedrijf lieve vriendelijke mensen super service

R.M.A. Bedaux

Wij zijn zeer tevreden

Martin Vink

Vervanging van ruitenwissers voorkant.
Werd meteen ter plekke geholpen, altijd vriendelijk personeel

J.S.C. van Haaster

Prima bedrijf en bijzonder aardige behulpzame mensen

peter Vonk

Afgelopen week met 2 auto"s geweest. ik was vergeten om de keuring op tijd te laten doen en dat is heel snel verholpen, evenals de noodzakelijke reparaties. de andere auto had een probleem met de... Afgelopen week met 2 auto"s geweest. ik was vergeten om de keuring op tijd te laten doen en dat is heel snel verholpen, evenals de noodzakelijke reparaties. de andere auto had een probleem met de remmen en dezelfde dag opgelost. super

Ria van Eeuwijk

Geweldige service en heel vriendelijk personeel.

Peter

Goede service op het randje weekend. Met een rood olielampje op enkele minuten voor het weekend binnengereden. Zonder mopperen goede service ontvangen en nog een leuk gesprekje op de koop toe. De... Goede service op het randje weekend. Met een rood olielampje op enkele minuten voor het weekend binnengereden. Zonder mopperen goede service ontvangen en nog een leuk gesprekje op de koop toe. De bijna losgeschoten accupool werd voor hetzelfde geld nog even vastgezet.