Rob van Tiggelen

Wat een verademing en wat een fijn bedrijf om een auto bij te kopen. Vriendelijke mensen, en alles tot in de puntjes verzorgd. Zo kan het dus ook en kunnen de meeste autobedrijven een voorbeeld aan... Wat een verademing en wat een fijn bedrijf om een auto bij te kopen. Vriendelijke mensen, en alles tot in de puntjes verzorgd. Zo kan het dus ook en kunnen de meeste autobedrijven een voorbeeld aan nemen.

charles deckers

Goede wijn behoeft geen krans

Eric-Jan Manders

Wederom een goede service

Ton Reuzer

Super klantvriendelijk,alle afspraken worden prima afgehandeld.

Marco van Beest

Dat noem ik nu service
Lamp kapot
Wordt gezegd geef de sleutel maar en pak maar een bakje koffie
Koffie nog niet op en hij was al klaar
Kosten ? Prettige dag verder en tot de...
Dat noem ik nu service
Lamp kapot
Wordt gezegd geef de sleutel maar en pak maar een bakje koffie
Koffie nog niet op en hij was al klaar
Kosten ? Prettige dag verder en tot de volgende keer
KLASSE

E. Tas

Wederom een super service en alle klachten worden naar volle tevredenheid opgelost zonder problemen.

H van Klaveren

Prima bedrijf goede service en onderhoud als er iets fout gaat wordt dit altijd naar tevredenheid opgelost.

Jan Huijbers

Ik heb al jaren een zeer goede ervaring met dit bedrijf, goede service dat is het geen wat je als bestuurder wilt hebben zodat je veilig met je auto weer de weg opkan.

Van Tilborg Autobedrijf

De ervaringen die wij met dit bedrijf hebben is super!
Fijn geholpen bij m'n tussencheck. Ik kon er op wachten en was verbaasd dat de auto al weer klaar was (voor m'n gevoel zat ik net..) De ervaringen die wij met dit bedrijf hebben is super!
Ik kreeg weer een blinkende en gezogen auto mee naar huis...helemaal blij mee!

G. Meijering

De elektrische raambediening l.a. defect: Raam ging niet meer omhoog. Een ritje langs Van Tilborg (er werd meteen even tijd gemaakt) leerde dat een nieuw onderdeel besteld moest worden. Tot die tijd... De elektrische raambediening l.a. defect: Raam ging niet meer omhoog. Een ritje langs Van Tilborg (er werd meteen even tijd gemaakt) leerde dat een nieuw onderdeel besteld moest worden. Tot die tijd werd het raam mechanisch vast gezet; dus geen gedoe met ductape. Een weekje later toen het onderdeel binnen was, is alles definitief hersteld. Top!