R.M.A. Bedaux

Uitstekende service! Bij thuiskomst vonden we nog extra reserve- olie. Hartelijk dank.

R. Korver

Uitstekende service, betrouwbaar, komen afspraken na en zijn zeer klantgericht.

Rob Blatter

Bij Van Tilborg ben je een naam en geen (kenteken)nummer!
Bij Van Tilborg ben je een naam en geen (kenteken)nummer!
Ze weten wie je bent en vragen naar je kenteken. Dat maakt, samen met net dat stukje extra aandacht en service, dat je met vertrouwen binnenstapt.

A.A. van de Werken

Prima service

Grietje Nekkers

Het is altijd weer een prettige verrassing als ik mijn auto bij de garage ophaal na een beurt. Hij blinkt me tegemoet en rijdt weer perfect!

W. Wijnstekers

Al meer dan 40 jaar zeer tevreden

de Heus

Zoals verwacht! Prima!

Palm

Ben al meer dan 30 jaar klant, woon inmiddels bijna een uur rijden van Bommel, maar blijf bij van Tilborg!

Stefan Wonders

Goed, prettig en accuraat !
Leveren altijd kwaliteit werk !

Sperling

Ze zeggen dat ze een 10 zouden moeten hebben, nou dat is waar! Na de APK kwam de XMCT keurig uitgezogen (beter dan ik kon) en met 100% glimmende velgen uit de wasstraat. Ik wist niet dat dat hoort... Ze zeggen dat ze een 10 zouden moeten hebben, nou dat is waar! Na de APK kwam de XMCT keurig uitgezogen (beter dan ik kon) en met 100% glimmende velgen uit de wasstraat. Ik wist niet dat dat hoort bij een APK.