H van Rijnberk

Vorige week vrijdag 4 oktober geweest voor een servicebeurt van mijn airco.
Voor het eerst van mijn leven bij een dealer geweest voor een servicebehandeling.
Ik was onder de indruk van...

H de Grouw

Ben zeer tevreden over garage van Tilborg, iedereen is altijd even vriendelijk en behulpzaam.
De servicebeurten zijn altijd perfect uitgevoerd door vakbekwaam garagepersoneel.
En...

Podozorg Zaltbommel

Bij van Tilborg is er altijd tijd voor dat beetje meer aandacht voor auto en klant. Na ieder werkplaatsbezoek is de auto mooi schoon van binnen en buiten.

Sjef Potters

Bij aankomst in het sfeervolle garagebedrijf van Van Tilborg werd ik vaderlijk toegesproken door chef werkplaats, Rinus.
Hij bood me een heerlijk kopje koffie aan en verzekerde me dat alles...

Annemieke Rentenaar

Mijn ervaring is zeer positief, je krijgt alle aandacht en een heldere uitleg. Daarnaast zijn ze flexibel en meedenkend! En, fijne faciliteiten als je even moet wachten met lekkere koffie!

Sammy

Van Tilborg is een bedrijf waar je van op aan kunt. Je auto is daar in goede handen. Ik had laatst problemen met mijn nieuwe auto in combinatie met mijn caravan. De computer van de auto...

Reina

Snelle afwerking APK. Schone auto en matten. Advies over de wintercontrole.
Fijn contact en advies.

joop H.Janssen

Vanaf de eerste dag is het kontakt bijzonder goed geweest, naast vriendelijkheid ook vakbekwaamheid .
Kan het bedrijf ook aan een ieder aan bevelen

Vilijn

Van Tilborg, daar blijf je niet onbewogen bij!

Niet alleen qua auto, maar ook niet qua tevredenheid.
Gewoonweg SUPER!!!!