S Nieuwenhuizen

Na diverse pechgevallen was het vertrouwen nog niet terug in de auto dit wordt gedeeld met de receptie en die geeft aan we kijken er wel naar, de storing die er nu weer aankomt is bekendgemaakt,... Na diverse pechgevallen was het vertrouwen nog niet terug in de auto dit wordt gedeeld met de receptie en die geeft aan we kijken er wel naar, de storing die er nu weer aankomt is bekendgemaakt, kosten 50 euro, had dit niet gewoon onder service gekund.

Van Uitert

Super geweldig bedrijf

Anouschka van Kraaikamp

Een erg fijn bedrijf. Geen standaard verkoper die je wil overhalen om te kopen met z, n gladde verkoop praatjes. Maar gewoon spontaan, eerlijk, meedenkend en in voor een grapje. Dan wordt de keus al... Een erg fijn bedrijf. Geen standaard verkoper die je wil overhalen om te kopen met z, n gladde verkoop praatjes. Maar gewoon spontaan, eerlijk, meedenkend en in voor een grapje. Dan wordt de keus al makkelijker.

lianne lammerts

Altijd goed en snel

Doodeman

Fijn bedrijf doen wat ze beloven en dikwijls meer.
Kom uit Breda maar blijf naar Zaltbommel komen en graag zelfs.

Ron Boshuijer

Attent , vakkundig en altijd ruimte voor goeie koffie!

S.Vess

Een reden om in Zaltbommel te blijven wonen - niet dat ik van plan was te verhuizen.

Luyten

Service met stroeve communicatie

van der loo

Fijn bedrijf , auto hier gekocht. en hier steeds voor onderhoud en apk teruggekomen. duidelijke afspraken en vriendelijk personeel