Jacqueline Montree

Bij Van Tilborg Autobedrijf leek het wel of Sinterklaas en de Kerstman tegelijkertijd present waren.
Mijn auto werd voorzien van winterbanden en spontaan werden de remblokken en remvoeringen vervangen om zo niet op de veiligheid te besparen.
Ook werd de auto gewassen om mij spontaan te verrassen.
De matten werden geklopt en de ramen gezeemd, oh wat een feest om in een bijna nieuwe auto naar buiten te kijken wat je door die schone ruiten gewoon de adem beneemt.
Dank

anonymous

Fijn bedrijf. Goede service en adviezen! Vriendelijke mensen en correcte afhandeling.

Robert-Jan de Lange BAM Wonen

Auto weg gebracht voor de eerste onderhoudsbeurt. Maken van een afspraak via de site van Van Tilborg ging niet helemaal goed. Op de site stonden dagen beschikbaar maar dat bleek niet zo te zijn.... Auto weg gebracht voor de eerste onderhoudsbeurt. Maken van een afspraak via de site van Van Tilborg ging niet helemaal goed. Op de site stonden dagen beschikbaar maar dat bleek niet zo te zijn. Telefonisch snel een nieuwe afspraak gemaakt.
Bleef wachten tot de auto gereed was. Kon daar prima werken met de gratis wifi en de lekkere koffie.
De monteur kwam vertellen dat de auto gereed was en gaf daarbij prima uitleg van wat er gedaan is.
Van Tilborg streeft naar een 10 en wat mij betreft verdienen ze die ook. Bij de beoordeling geef ik een 10.

anonymous

Zeer prettige medewerkers altijd uiterst vriendelijk en behulpzaam

A C van Dam Dienstverlening

Auto was helemaal netjes gewassen en was helemaal super.

Jan Raes

Makkelijk om afspraak te maken, fijne service en prima vakmanschap.

Pauline

Top service! Mijn kapotte accu was dezelfde dag nog op locatie gerepareerd. Ik heb er geen omkijken naar gehad. Eén telefoontje en het was geregeld.

BAM Modulair

Zeer betrouwbaar en werkt zeer keurig

J.W. Klip - van den Anker

Na overleg over een gevoelig misverstand; is dit fantastisch recht gezet in woorden en ook in een financiële tegemoetkoming. Super KLANTGERICHTHEID!!!! Klasse.

Richard Versteeg

Bij aankomst in de garage werd ik gelijk geholpen, nadat ik de sleutels had afgegeven werd ik verzocht in de showroom plaats te nemen ,waar mij een bak koffie werd aangeboden.
Hiervoor reed ik...
Hiervoor reed ik Opel en zo'n ontvangst was ik niet gewend.
Ook tijdens het wachten op mijn auto werd er diverse keren gevraagd of ik nog wat wilde drinken.
Na verloop van tijd kwam er ook nog een monteur een praatje maken die in het verleden ook altijd mijn auto repareerde bij G Hobo in Brakel.
Toen mijn auto klaar was vielen mijn ogen open van verbazing ,wat bleek, Mijn auto was van binnen en buiten helemaal schoongemaakt.

Ik geef deze garage een dikke tien voor de service en gastvrijheid ,Ga zo door.