Lohn

Voor mij de eerste keer,bedrijf komt prima over.

Autobedrijf Van Tilborg

Alles was naar tevredenheid! Vriendelijke ontvangst, lekkere koffie tijdens het wachten.

Ans van Zuijdam

Nog nooit klachten gehad, behulpzaam, vriendelijk en een persoonlijke benadering.

Ton Meershoek

Jaarlijks kom ik vanuit Den Haag om de onderhoudsbeurt aan mijn 308cc te laten uitvoeren. De ontvangst is altijd voortreffelijk en de beurt wordt altijd zeer snel uitgevoerd. Ook tijdens de... Jaarlijks kom ik vanuit Den Haag om de onderhoudsbeurt aan mijn 308cc te laten uitvoeren. De ontvangst is altijd voortreffelijk en de beurt wordt altijd zeer snel uitgevoerd. Ook tijdens de coronacrisis was de ervaring weer geweldig. Toen ik zie dat ik een conference call had tijdens het wachten, kreeg ik onmiddellijk een kantoorruimte tot mijn beschikking. Wat een service!!!

Marieke van den Beemt

Altijd correcte en vriendelijke ontvangst met lekkere koffie en goede service. En na afloop weer een ‘nieuwe’ auto en schoon de weg weer op. Klasse bedrijf! Ook in deze bizarre tijd met het... Altijd correcte en vriendelijke ontvangst met lekkere koffie en goede service. En na afloop weer een ‘nieuwe’ auto en schoon de weg weer op. Klasse bedrijf! Ook in deze bizarre tijd met het Coronavirus!

Renske Merks

Met een kapotte accu stonden we voor de Gamma in Zaltbommel. Heel snel na ons telefoontje naar Van Tilborg arriveerde de goedlachse en vlotte monteur. Hij had al een nieuwe accu bij zich en voordat... Met een kapotte accu stonden we voor de Gamma in Zaltbommel. Heel snel na ons telefoontje naar Van Tilborg arriveerde de goedlachse en vlotte monteur. Hij had al een nieuwe accu bij zich en voordat wij maar met onze ogen konden knipperen, had hij de oude accu al vervangen. Als “toegift” zette de monteur ook nog de zenders in de juiste volgorde op onze autoradio.
Binnen een half uur na ons telefonisch contact met Van Tilborg konden we de onze reis weer hervatten. Hulde voor deze superservice!!!

ehvanzadelhoff@gmail.com

Niet alleen voor mijn auto is het verwennerij, ook voor mij. Tegen redelijke en reële kosten wordt mijn auto weer optimaal nagekeken en onderhouden. De auto rijdt toch weer anders als hij van van... Niet alleen voor mijn auto is het verwennerij, ook voor mij. Tegen redelijke en reële kosten wordt mijn auto weer optimaal nagekeken en onderhouden. De auto rijdt toch weer anders als hij van van Tilborg is geweest.

Zoals sinds jaren, blijf ik enthousiast over van Tilborg.

Dhr. H. Toonen

Grandioos bedrijf goede service