Femke

Chantal neemt alle tijd en luistert goed naar je wensen heeft leuke ideeën om zo tot de voor ons perfecte eettafel te komen.

Maartje Weijers

Geweldig!

Jacqueline

Van Tafel is een bedrijf met nog écht persoonlijke aandacht voor de klant. Chantal neem alle tijd voor je en geeft goed advies. Wij zijn erg tevreden over zowel de service als over de prachtige... Van Tafel is een bedrijf met nog écht persoonlijke aandacht voor de klant. Chantal neem alle tijd voor je en geeft goed advies. Wij zijn erg tevreden over zowel de service als over de prachtige barkrukken die wij via Van Tafel hebben besteld. Aanrader!!!

IMM scholten

Uitstekend met persoonlijke benadering

W. Van de Ven

X

Edwin

Prachtige tafel op maat naar onze smaak gemaakt

Edgard en Carmen Bogers

Geweldig concept en bedrijf! Afgelopen week een fantastische tafel met dito stoelen geleverd. Chantal en team, dankjewel: goede begeleiding in ons keuzeproces, leuke rondleiding in de werkplaats,... Geweldig concept en bedrijf! Afgelopen week een fantastische tafel met dito stoelen geleverd. Chantal en team, dankjewel: goede begeleiding in ons keuzeproces, leuke rondleiding in de werkplaats, veel keuze, mooie materialen en goede service bij aflevering. We gaan er van genieten!

Wynand Bodewes

Schitterend uitgevoerd, erg goed met ons meegedacht.

Ineke

Prachtige tafels, op maat en naar wens gemaakt.
Een grotere showroom (met meer voorbeelden) zou prettig zijn.
Ontvangst en rondleiding was erg fijn.