Peter Bouman

Heel goed

Wilma Bressers

Fijne ervaring met dit mooie bedrijf , rondleiding gehad en uitleg over het proces. Erg interessant !

Harry Jacobs

Wij hebben een prettige herinnering aan ons eerste bezoek. We kregen een heldere uitleg over de mogelijkheden van de verschillende tafels en houtsoorten. Daarna een rondleiding door de werkplaats... Wij hebben een prettige herinnering aan ons eerste bezoek. We kregen een heldere uitleg over de mogelijkheden van de verschillende tafels en houtsoorten. Daarna een rondleiding door de werkplaats waar we de verschillende tafels ook daadwerkelijk konden zien. Tijdens de aflevering van de tafel zag de medewerker dat er een verkeerd onderstel was. Dit werd dezelfde dag nog opgelost. Klasse.

Roos

Een fantastisch bedrijf

C. Broek

In één woord FANTASTISCH!
In één woord FANTASTISCH!
Fijn contact en snelle reacties voor het maken van een afspraak. Zeer enthousiaste ontvangst in de showroom, met rondleiding door hun bedrijf. En fijne afwikkeling na afkoop.

Holtzer

Keurig, netjes en vriendelijk geholpen

Verouden

We werden gastvrij ontvangen. Er was alle tijd om ons uitleg te geven en er werd met ons meegedacht om tot een goede beslissing te komen.

Michael

Duidelijk verhaal en leuk om een kijkje in de productie te nemen

Van Tafel

Een zeer mooi bedrijf met veel keus en juiste advies .