Van Nood Reizen

Van Nood Reizen Ook benieuwd naar feedback over de webshop Van Nood Reizen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company432
7.8/10
Goed (8/10)
88 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Van Nood Reizen met 7.8/10. Gebaseerd op 432 ervaringen.

Sterke punten tijdens de reis?

Goede hotels met voor Italië redelijke diners.
Uitstekende chauffeur met passende informatie tijdens de ritten.

Verschillen tussen brochure informatie en werkelijkheid: Inclusief/exclusief w.b. de bezienswaardigheden/excursies niet altijd duidelijk en qua prijsindicatie niet altijd correct.
Een deel van de excursies kon niet volgens plan uitgevoerd wegens veranderde tijden van de ferries en daardoor het toch al krappe rijtijd schema van de chauffeur.
Beide punten verdienen meer aandacht (meer reisdagen?).

Score voor Van Nood Reizen:4/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Voor nederland unieke rondreis sicilië, sardinië en corsica. een zwaar, vol programma: veel reizen, vroeg opstaan, maar daarvoor krijg je een prachtige reis met veel cultuur en natuur..
erg jammer dat een paar interessante excursies geschrapt moesten worden i.v.m. rijtijd problemen.

Poelstra
Poelstra

Score voor Van Nood Reizen:4/5

Slecht.

Marion de Bont-Pustjesns

Ondanks de enorme trip van ongeveer 6000km, hebben we , mede dankzij de uitstekende begeleiding van onze chauffeur en zijn partner een zeer comfortabele reis reis gehad, waarbij we ontzettend veel gezien en gehoord hebben..
onze chauffeur heeft ons heel wat laten zien en daarover ook breedvoerig verteld zowel historisch als cultureel gezien. .
zijn rijstijl en het feit dat we mede gedurende de reisdagen regelmatig gestopt zijn op goede plekken waar we gebruik konden maken van een fatsoenlijk toilet en/of een uitgebreide keuze hadden om iets te eten, maakte de reis helemaal compleet..

Gezin uit Woerden
Gezin uit Woerden

Sterke punten tijdens de reis?

Gids Jan-Willem was helemaal geweldig.
Het ontbijt in het hotel was super (Engels ontbijt) en sowieso het hotel was fijn.
Bezoek aan St. Pauls cathedral, mooi en uitgebreid.

Ik vond de keuze voor een restaurant geënt op de Franse keuken niet zo leuk als je in Londen bent.
Had wel iets meer cultuur willen snuiven, zoals een bezoek aan de London tower.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Een 4 daagse busreis naar london met z'n vieren, 2 volwassenen met 2 kinderen leeftijden 14 en 10.

Sterke punten tijdens de reis?

improvisatie van de reisbegeleider was perfect

nee

Was goed verzorgd.

Nico van Ormondt
Nico van Ormondt

Sterke punten tijdens de reis?

De chauffeur/reisbegeleider was geweldig, zoals ook de gebruikte touringcar

Zie opmerkingen hierboven over samenwerking en opstapprocedure.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Prima reis, maar er is niet naar ons gecommuniceerd dat er werd samengewerkt met maaskant, waardoor de samenstelling van de groep qua leeftijd anders was dan we gewend waren. de opstapprocedure was rampzalig. van huis 6 uur onderweg naar opstappunt. wij waren niet bekend met het alternatief van piethaan hotel.

Sterke punten tijdens de reis?

nee, bij wisseling van de wacht te weinig tijd.

Het door Nood aanbevolen diner restaurant was zeer slecht: Voorgerecht was niet te eten, hoofdmaaltijd steak met friet: het was koud en de steak was een schoenleer, toetje: vanille ijs was aangevuld met water, gebakken Champions op toast bleek gekookte blik Champions op doorweekt stokbrood! De totale wachttijd was veel te lang terwijl onze reisleider het telefonisch op tijd had besteld!

Over het algemeen goed.

René Wientjes
René Wientjes

Sterke punten tijdens de reis?

Zeer ervaren gids, kon zeer veel informatie overbrengen o.a. voor wat betreft de geschiedenis van Berlijn.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Fijne stedenreis met vakbekwame chauffeur en excelente begeleiding door onze gids, ben wolters.

Sterke punten tijdens de reis?

Richard een top chauffeur. Een erg gezellige groep. En een lekker ontbijt. Praag een prachtige stad.

Een hotel geven want daar heb je voor betaald, en met opgemaakte bedden. Een bus waar de AIRCO wel werkt. En als dat gebeurd stuur dan een andere bus wel met airco, wij hebben die dag gereisd van 7.00 uur tot 22.30 toen waren we pas in Apeldoorn.

Score voor Van Nood Reizen:1.00/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Nee

We hebben voor een hotel betaald, maar zaten in een hostel. met stapelbed op de kamer. we moesten elke dag zelf de bedden op maken. kamer werd niet schoon gemaakt, alleen 2 grote badlakens, geen handdoek om je handen af te drogen na het naar het toilet gaan. wel werden lege flesjes meegenomen voor het statiegeld. de lift deed het vaak niet. de airco van de bus was op de terugweg stuk!!! elk uur een stop om drinken te kopen en het was nog 36 graden in de bus. belachelijk. onderweg werd het luik open gemaakt voor verkoeling, maar dat ging te ver open en kon toen niet meer dicht. de chauffeur richard, een topchauffeur. zet de bus aan de kant bij de eerste parking, en we hebben 2 uur moeten wachten voor er een monteur kwam om het luik dicht te maken, er was wat afgebroken. alles bij elkaar hebben we 4,5 uur vertraging opgelopen.

Erwin slot
Erwin slot

Sterke punten tijdens de reis?

Een goede chauffeur die ondanks alles het gezelschap bijeen hield.

Niet adverteren met een goed centraal gelegen middelklasse hotel, en dan bij aankomst een hostel in een buitenwijk krijgen.

Score voor Van Nood Reizen:1.00/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Nee

Na specifiek bij van nood te hebben geboekt, i.v.m. goede recensies hadden we wel wat meer verwacht..
naast dat we in een hostel kwamen i.p.v. een middenklasse hotel in een buitenwijk terwijl in de advertentie centraal gelegen stond, was ook de bus waarmee we gingen in slechte staat. op de terugweg viel de airco uit en aangezien het dakluik ook problemen gaf werd het tegen de 40 graden zonder enige ventilatie!!.

Bedrijfsinformatie

Van Nood Reizen organiseert al ruim 80 jaar busreizen naar steden in Europa. Wij mogen ons dan ook met recht dé stedenspecialist noemen! Inmiddels hebben 4 generaties met Van Nood Reizen Parijs, Londen, Berlijn, Praag of een andere Europese stad bezocht en daar goede herinneringen aan overgehouden.
Adres
Postbus 23