Communicatie en bereikbaarheid
Kwaliteit geleverd werk
Klantvriendelijkheid medewerker
Nakomen afspraken

Liset

Van begin tot eind heeft van Nieuwland ons begeleid bij het maken van onze nieuwe tuin. Gedurende het proces was de communicatie goed en werd over alles meegedacht. Met het eindresultaat zijn we... Van begin tot eind heeft van Nieuwland ons begeleid bij het maken van onze nieuwe tuin. Gedurende het proces was de communicatie goed en werd over alles meegedacht. Met het eindresultaat zijn we dan ook heel blij.

Jan

Van Nieuwland Tuinen, aangesloten bij de Tuinen van Appeltern, heeft onze tuin 15 jaar geleden ontworpen. Inbegrepen was irrigatie, electriciteit voor water elementen en tuin verlichting alsmede... Van Nieuwland Tuinen, aangesloten bij de Tuinen van Appeltern, heeft onze tuin 15 jaar geleden ontworpen. Inbegrepen was irrigatie, electriciteit voor water elementen en tuin verlichting alsmede bestrating. Sindsdien komen zij twee keer per jaar - najaars en voorjaars beurt inclusief snoeien, bemesting, verticuteren, bij zaaien/beplanten. Een heel fijn team die weet waar ze het over hebben, initiatief tonen en graag advies geven mbt beplanting.

de

Tuin ligt er netjes en snel bij. Goede jongens die mooi werk leveren.

Communicatie had iets beter gekund, zat soms een beetje vertraging op de lijn en had soms duidelijker gemogen. Tuin ligt er netjes en snel bij. Goede jongens die mooi werk leveren.

Ontwerp voldoet aan de wensen voor een kleine stadstuin, maar we hebben niet echt het gevoel gehad veel keuzes te kunnen maken. Eerlijk is eerlijk, we hebben daar ook niet echt op doorgevraagd. Alleen voor een particulier zoals ons wil je een beetje meegenomen worden omdat het niet dagdagelijkse beslissingen zijn.

Verder, zeer betrouwbare zaak, goede kwaliteit geleverd. Tuin ligt er nu een maandje bij, dus we hopen dat het zo blijft!

We hebben afgelopen periode ook met veel andere aannemers, leveranciers, klusjesmannen enzovoort gewerkt vanwege een nieuwbouwwoning. Van Nieuwland steekt er wel met kop en schouders bovenuit qua geleverd werk, het personeel en materiaal. Dus wat ons betreft zeker inhuren!

Aart

Snelle reactie op de offerte aanvraag en een schappelijke prijs. Goede uitvoering van het werk en binnen de afgesproken tijd.

Ed

Van Nieuwland Tuinen komt al vanaf het eerste begin bij ons in Oegstgeest-Haaswijk (Ad met de kruiwagen), eerst voor aanleg en daarna voor onderhoud. Soms wat renovatie. Het onderhoud wordt verzorgd... Van Nieuwland Tuinen komt al vanaf het eerste begin bij ons in Oegstgeest-Haaswijk (Ad met de kruiwagen), eerst voor aanleg en daarna voor onderhoud. Soms wat renovatie. Het onderhoud wordt verzorgd door geweldige mensen. Van tevoren even overleg en daarna gaan zij enthousiast aan de slag. Alle jaren stroopwafels bij de koffie.

Marja

De medewerkers van Van Nieuwland tuinen denken met ons mee om een natuurlijke , gevarieerde en vogelvriendelijke tuin in stand te houden.

L.

Bij voor- en najaarsbeurt hetzelfde gemotiveerde tuinteam dat daardoor mijn tuin inmiddels goed kent. Heel plezierig in omgang en open voor vragen.

Kwaliteit van de planten is heel goed...

Kwaliteit van de planten is heel goed en worden geplant met garantie. In de praktijk wordt dit ook nagekomen.

Communicatie: Korte lijnen via tel, mail, app of in persoon. Of het nu gaat om tuin/plant advies, of om iets wat anders had gekund, ik kan vertrouwen op een eerlijke/goede aanpak.

Rolf

Het team van Van Nieuwland Tuinen heeft de nieuwe aanleg van onze tuin helemaal naar onze wensen gerealiseerd. We zijn altijd goed geinformeerd gewest en de medewerkers zijn echt flexibel gewest om... Het team van Van Nieuwland Tuinen heeft de nieuwe aanleg van onze tuin helemaal naar onze wensen gerealiseerd. We zijn altijd goed geinformeerd gewest en de medewerkers zijn echt flexibel gewest om het resultaat zoals gewenst te garanderen. We vonden het echt leuk om met Van Nieuwland te werken en zijn helemaal blij met onze tuin. Van Nieuwland heeft met ons besproken welke voorkeuren we hebben vanwege bijv. de kleuren. Ze hebben dan de keuze gemaakt voor de passende planten. De bestrating word heel individueel naar ons idee geplant en gerealiseerd. De werkzamheden waren op de besproken termijn klaar.

Voetnoot: Nederlands is helaas niet mijn moedertaal. Dus het werk van Van Nieuwland is echt veel beter dan deze bericht! ;-) Wij bevelen deze bedrijf echt aan!

Johan

Zeer tevreden over het ontwerp en het eindresultaat. Punt van aandacht is wel de oplettendheid van de medewerkers. (spijkers door de schutting buren, Voegsel van de tegels op de kozijnen en ramen... Zeer tevreden over het ontwerp en het eindresultaat. Punt van aandacht is wel de oplettendheid van de medewerkers. (spijkers door de schutting buren, Voegsel van de tegels op de kozijnen en ramen wat bijna niet te verwijderen is). Beplanting had wel meer gekund of grotere struiken ook al had dit meer gekost.

Ineke

Mijn ervaring was meer dan positief. Goed geadviseerd super lieve en fijne mensen hebben mijn tuin zo mega mooi gemaakt. Zal het echt iedereen aanbevelen.