Is de informatie over onze producten en diensten op onze website volledig genoeg?
8.3/10
Wat vond u van de levertijd?
Kwam uw verwachting overeen met het daadwerkelijk geleverde product?
Wat vindt u van onze reactiesnelheid?
Is het product netjes verpakt en afgeleverd?
Hoe eenvoudig is het bestelproces?
Is onze prijs/kwaliteitverhouding oké?

DIMA.

Goede service en de prodcuten zijn van zeer mooie kwaliteit. Ook de instructies voor het ophangen van de letters waren erg duidelijk! Wij zijn erg tevreden met ons 3d piepschuim logo!

Jos Pruijser

Snelle en correcte reactie en levering na een prettige mail-wisseling,
Mijn bestelling is 3x in één zending geleverd ivm gemakkelijkere productie,
2x dus gratis meegeleverd ipv...

Sterke punten en verbeterpunten

Is het iets om facturen zó te versturen dat ze niet bij de "ongewenste mail" belandden?
Ik ben geen ICT-er en heb geen idee wat de mogelijkheden zijn. Bijsluiten bij de zending of zo?
Meld op jullie website dat jullie ook kleine en dunne letters kunnen en willen maken!

Icing on the Cake

Heel prettig, professioneel bedrijf!

Heel nauwkeurig en precies

Christian, Jochem en Niels super bedankt voor jullie inzet! De nieuwe huisstijl van Evoworks is door jullie prima doorgevoerd in ons kantoorpand! Alles is netjes afgehandeld.

Sterke punten en verbeterpunten

Sterke punt is het persoonlijk contact en het meedenken!

Snelle service, goede kwaliteit

Sterke punten en verbeterpunten

Maken waar wat ze beloven en zetten een stapje extra als dit nodig is.

Recint BV

De kwaliteit van het geleverde product en de simpele wijze van dhz montage zijn uitstekend!

Sterke punten en verbeterpunten

Snelheid van reageren en leveren, maar als je een goed product maakt kan ik mee voorstellen dat je het druk hebt.

For your Tuijn

Vandaag 10-4-2018 mijn bus opgehaald..
De belettering ziet er strak uit,echt vakwerk.
Groet Jan Fortuijn

Sterke punten en verbeterpunten

Vriendelijke mensen en heel vakkundig.

Jan Gorter iPhone reparatie en service

Onlangs een nieuw spandoek en straatbord laten ontwerpen en monteren! Heel tevreden over het resultaat, de snelle levering en de vakkundige montage. Keep up the good work!! ????

Vakkundige montage
Proffesioneel ontwerp
Duidelijke communicatie

Geen verbeterpunten kunnen ontdekken

De Organisator

De letters zagen er wederom top uit!
De locatie (theater), waar wij de letters gebruikt hebben tijdens een congres, had de letters uitgelicht met led verlichting en dat konden ze ieder moment...

Wij hebben drie geheel verschillende logo's besteld. Daarbij bestond een van de logo's uit veel verschillende kleine elementen. We zijn positief verrast door de kwaliteit, de zorgvuldigheid van...

Sterke punten en verbeterpunten

Sterke punten: kwaliteit, prijs, ondersteuning