Theo Van Der Ven

Ik vond mijn therapeut heel deskundig en vriendelijk. Hij gaf me goede adviezen. Klachten zijn nagenoeg over.

De fysio gaf duidelijk advies en hielp erg met het identificeren van de oorzaak van mijn problemen en niet alleen de behandeling. Dit vind ik erg fijn want het helpt mij om toekomstige blessures te... De fysio gaf duidelijk advies en hielp erg met het identificeren van de oorzaak van mijn problemen en niet alleen de behandeling. Dit vind ik erg fijn want het helpt mij om toekomstige blessures te voorkomen.

Het heeft niet persoonlijk te maken met de fysiotherapeut, maar over het nazorg in het algemeen betreft het breken van je heup..

Goede behandeling#goed advies#komen afspraken na.

De fysio is zeer kundig, vriendelijk, prettig in de omgang, neemt je serieus en zoekt net zo lang door tot hij de juiste behandeling heeft gevonden. Hij ziet ook het lichaam als 1 geheel. Hij heeft... De fysio is zeer kundig, vriendelijk, prettig in de omgang, neemt je serieus en zoekt net zo lang door tot hij de juiste behandeling heeft gevonden. Hij ziet ook het lichaam als 1 geheel. Hij heeft een grote meerwaarde voor de praktijk. Ik zou hem absoluut aanbevelen bij anderen!