Van Hollandse Bodem

Van Hollandse Bodem Ook benieuwd naar feedback over de webshop Van Hollandse Bodem? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company62
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Van Hollandse Bodem met 9.2/10. Gebaseerd op 62 ervaringen.

Robert
Goed (8/10)
Robert

Flexibel, goede communicatie (niet alleen Addy maar ook de mensen op de werkvloer in ons geval door Jack) verder hardwerkende ploeg, kwamen zelfs op zondag nog de puntjes op I zetten. En natuurlijk is het resultaat erg strak en mooi!

Showroom kan beter verlicht (daglicht!) zodat het makkelijker vergelijken en uitzoeken is. Verder is het prettig als de verkoopmedewerkers ook de wat technischer vragen kunnen beantwoorden, maar die waren nu ook maar één telefoontje verder.

Score voor Van Hollandse Bodem:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Via vrienden op het bedrijf gewezen en in de showroom geweest. ook bij andere bedrijven wezen kijken, maar doordat je hier duidelijk kon zien wat de mogelijkheden waren en door o.a. addy goed van informatie werden voorzien besloten om voor van hollandse bodem te gaan. doordat ons bouwproces uitliep werd er goed geanticipeerd en konden we ook iets later de gietvloer laten gieten. we werden o.a. via telefoon, whatsapp en mail goed op de hoogte gehouden van de status, werktijden en bij het gietproces betrokken. erg tevreden met het resultaat en dat ook nog eens met een goede prijs/kwaliteitverhouding!.

Zeer goed (9/10)

Proactief meedenken, ondersteuning bieden waar nodig.

Zou er geen weten

Top ervaring!.

Klantgerichtheid, flexibiliteit

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, goede afstemming en informatie gedurende het hele traject.

Klaus Kabitzsch
Klaus Kabitzsch

Super product nemen echt de tijd voor je en helpen je bin elke vraag

Ga zo door

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super bedrijf super klantvriendelijk. nemen de tijd voor je staan 100% achter hun product.

Tibbe van Leeuwen
Tibbe van Leeuwen

VHB is een aantal keer van te voren geweest om te meten en het vochtpercentage te meten. Hierdoor was een positief resultaat bijna gegarandeerd. Ook nadien bij oplevering gelijk een paar laatste plekjes opgelost.

Zijn er eigenlijk nu niet voor ons.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Positief. snelle reactie op vragen en duidelijke uitleg over voor- en nadelen en wat te verwachten. dit geldt voor beide kanten, dus zowel van ons als vhb..
na bezoek van de showroom konden we ook een paar staaltjes meenemen. fijn dat dat direct kon..
de vakmannen die de gietvloer hebben gegoten waren vriendelijk en professioneel. dikke prima.

Uitstekend (10/10)

Het kleuradvies door Elaine vond ik zeker een pluspunt. Tot drie keer toe terug geweest, omdat we moeilijk konden kiezen. Elaine heeft keer op keer alle tijd genomen en enthousiast geholpen!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bezoek aan de ruime showroom was de moeite waard, grote stalen, veel kleuren en duidelijk advies. uitvoering door kundige vakmannen en meer dan tevreden met het eindresultaat!.

Familie van Velzen
Familie van Velzen

Persoonlijk contact.

Ga zo door..

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb van hollandse bodem leren kennen de afgelopen periode als een fris en dynamisch bedrijf. addy en zijn personeel ontzorgde mij als klant door snel en adequaat te communiceren en te handelen..
dit heeft geresulteerd in een prachtige vloer waar wij super blij mee zijn..
van hollandse bodem bedankt.

Goed (8/10)

Goede service, mooie afwerking

Score voor Van Hollandse Bodem:4/5

Goed.

Ada & Johan
Ada & Johan

De door Van Hollandse Bodem gelegde gietvloer is prachtig. In eerste instantie was de glans niet gelijk, maar de volgende dag is dit onmiddelijk prachtig hersteld.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bijzonder plezierige manier van samenwerken. altijd goed bereikbaar en vriendelijk.

Zeer goed (9/10)

Betere communicatie over de planning van voorwerk en installatie .

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Leveren kwaliteit, eerlijk advies, klantgericht, flexibel.

Bedrijfsinformatie

Droomt u van een interieur zoals in de woonmagazines? Gietvloeren zijn de stijlvolle basis, voor iedere ruimte. Mits goed gelegd en van kwaliteit, heeft u jarenlang plezier van een gietvloer. Daarvoor bent u bij Van Hollandse Bodem aan het juiste adres. Met ruim 15 jaar ervaring en een ongelofelijke passie zijn wij echte gietvloerspecialisten.
Adres
Multatulistraat 9