8.5/10

Prima.

kwalitatief goede vloer

onderhoudspakket ontbreekt, dit zou wel netjes zijn. Communicatie tijdens leggen vloer was er niet. Ik heb het nummer van de leggers gekregen en heb zo contact kunnen maken.

W. Visser

Contact, opvolging en afhandelinge gebeuren op een zeer prettige en professionele wijze

Grote ervaring. Sterk advies "going the extra mile" en aangenaam contact met verkoop en design afdeling
ook op het moment van uitvoering zijn de medewerkers absoluut professioneel en erg ervaren. een plus punt is ook "de in-house" design consultants

voeg een plinten service toe, voor volledig pakket aanbieding?

Fijn contact gehad met Addy en met degene die de vloer heeft gegoten en gesmeerd.

Prettige mensen, goed product.

Marco van Woerkom

Prima showroom. Ruim de tijd voor de mogelijkheden en opties

Kennis van zaken, eerlijke prijsopgave, goede kwaliteit en nette service

Communicatie kan beter. Wat de planning is en wanneer het plaats gaat vinden.

antoine de werd

Heel plezierig en goed.

gietvloer is zeer mooi en netjes gelegd

Zeer positief!

Prima contact met Addy, Jeroen en de interieurontwerpster(ben haar naam even kwijt;-)).
Goed advies. Prima showroom. Wellicht wat grotere stukken voorbeeld gietvloer op de vloer zelf maken in...

Mijn vloer is keurig opgeleverd, heldere communicatie en heel vriendelijk personeel (zowel in de zaak als degenen die de vloer leggen)

Gratis persoonlijk kleuradvies bij aanschaf van een vloer, goede en vlotte communicatie, medewerkers die klantvriendelijk zijn.

Ik begreep in eerste instantie dat de vloer op vrijdag opgeleverd zou worden, toen de vloer gelegd werd begreep ik dat de vloer op maandag (dus paar dagen later) ipv vrijdag zou worden opgeleverd. Hierdoor diende mijn planning aangepast te worden. Een verbeterpunt zou zijn om tijdig hierover vast te leggen wanneer de vloer opgeleverd zal worden.

Volledig volgens afspraak geleverd, dus een goede ervaring rijker.

Kwaliteit van de geleverde werkzaamheden is boven verwachting.

Richard Menke

Zeer goede ervaring!

Vriendelijk, vakkundig, goede kwaliteit en service

geen verbeterpunten