Fam. L.

Goede service, zeer net werk geleverd, prachtige gietvloer.

Prettig contact, prachtige matte gietvloer.

Geen.

Adriaan

Prachtige vloer en goed geholpen

Goed geholpen, ook in de oriënterende fase. En fijn dat we stalen mee naar huis konden nemen.

Paola

Prachtige witte strakke gietvloer. Ondervloer goed beoordeeld. Vloer werd een week later aangebracht dan gepland, omdat ondervloer te nat was. Fijn dat hier goed naar gekeken wordt. Zo heb je... Prachtige witte strakke gietvloer. Ondervloer goed beoordeeld. Vloer werd een week later aangebracht dan gepland, omdat ondervloer te nat was. Fijn dat hier goed naar gekeken wordt. Zo heb je uiteindelijk het beste eindresultaat

Strak gelegd, naadloos, vakkundig

Jj

Enkel het lezen van reviews van VHB in orientatiefase kiezen gietvloerleverancier

Veel mensen lijken tevreden

Het zou de eigenaar sieren om de wat negatievere feedback sportiever op te vatten ipv cynische reacties te geven. Bijv. een google recensie van persoon die twijfelt aan de betrouwbaarheid van... Het zou de eigenaar sieren om de wat negatievere feedback sportiever op te vatten ipv cynische reacties te geven. Bijv. een google recensie van persoon die twijfelt aan de betrouwbaarheid van bepaalde recensies wordt door de eigenaar volledig irrelevant weggezet als een armoedzaaier omdat de persoon in kwestie maar een huurhuis heeft en "geen koophuis kan betalen".

Reactie Van Hollandse Bodem:

Beste Jan Jesse,
Beste Jan Jesse,
bedankt voor je opbouwende kritiek. Ondanks dat je geen vloer bij ons hebt afgenomen is dit een zeer waardevolle recensie voor ons. Jammer dat we op snelheid van levering, aftersales en verloop van de order order ook mager scoren terwijl we juist niks aan je hebben geleverd.
De google recensie waar je in deze recensie op reageert was echter van iemand die suggereerde een gietvloer van ons te hebben terwijl we die niet hebben geleverd. In een huurhuis is het ook niet toegestaan om een gietvloer te leggen. Het was dus en fake recensie.
Wellicht heb ik wat te scherp gereageerd. Mijn welgemeende excuses daarvoor. ik hoop dat je ook vanuit mijn perspectief begrijpt dat ik na 22 jaar ondernemen het bedrijf beschouw als mijn kindje en dat daardoor de kritiek op iets wat online geplaatst wordt en compleet onwaar is als een klap in mijn gezicht aanvoelt.
In ieder geval hartelijk dank en veel plezier van jullie woning. Ik ga oprecht proberen mijn houding op zulke berichten te verbeteren.
Addy Streefkerk

De Wild

Wij zijn nog altijd blij met onze vloer, Nico heeft hem er ontzettend strak ingelegd, wat een vakman!

Vakwerk

Ga zo door!

Fam. Venekamp-Schilt

Zeer positieve ervaring: vakkundig advies op maat, flexibiliteit in planning/uitvoering met als resultaat een prachtige gietvloer.

Flexibel, klantgericht.

TG

We zijn blij dat wij bij dit bedrijf onze gietvloer hebben aangeschaft. Vlot, vriendelijk, zorgvuldig en deskundig.

klantvriendelijk, deskundig advies, vakkundige montage.

ga zo door!!

Nvt

Onze ervaring met het bedrijf is super goed! Goede uitleg, passie voor het werk, goed advies en goede uitleg. Alles is ook super duidelijk, geen addertjes onder het gras.

Goede communicatie. Komen de afspraken na. Je merkt dat er met veel liefde in het bedrijf wordt gewerkt!

Even benadert worden als de vloer opgeleverd gaat worden. Hebben hier zelf een mail over gestuurd.

John Kleppe

In het verkoopproces duidelijke informatie en goed contact, maar die elementen zijn rondom en na de plaatsing voor verbetering vatbaar.

Communicatie tijdens het verkoopproces.

Communicatie rondom en na plaatsing.

Visser

Prachtige microcement badkamer gemaakt

Service, advies en prachtig opgeleverd

Geen tips, was ontzettend blij met Elaine, loodgieter had schade achteraf aangebracht en dat heeft Elaine snel, kundig en mooi opgelost.