8.5/10

De klantvriendelijkheid en service zijn echt uitmuntend en zal Van Hollandse Bodem dan ook een ieder kunnen aanraden.

Communicatie is helder en correct. Daarnaast is het een flexibele organisatie met kennis en expertise.

Niet van toepassing

Misha

Via mond op mond reclame terechtgekomen bij Van Hollandse Bodem. Vanaf het moment van ontvangst tot aan de levering zijn wij perfect geholpen door Addy en z'n team.
Het eindresultaat van onze...

- Goede service en zeer klantvriendelijkheid
- Goede vakkennis
- Komt de gemaakte afspraken na

n.v.t.

Vincent Dorst

Onze eerste ervaringen met een gietvloer. In de showroom goed ingelicht en ook tijdens het proces tot de oplevering van ons huis constant goed met elkaar gecommuniceerd.

Zorg voor de klant en het nastreven van de kwaliteit

N.v.t.

Prima.

kwalitatief goede vloer

onderhoudspakket ontbreekt, dit zou wel netjes zijn. Communicatie tijdens leggen vloer was er niet. Ik heb het nummer van de leggers gekregen en heb zo contact kunnen maken.

W. Visser

Contact, opvolging en afhandelinge gebeuren op een zeer prettige en professionele wijze

Grote ervaring. Sterk advies "going the extra mile" en aangenaam contact met verkoop en design afdeling
ook op het moment van uitvoering zijn de medewerkers absoluut professioneel en erg ervaren. een plus punt is ook "de in-house" design consultants

voeg een plinten service toe, voor volledig pakket aanbieding?

Fijn contact gehad met Addy en met degene die de vloer heeft gegoten en gesmeerd.

Prettige mensen, goed product.

Marco van Woerkom

Prima showroom. Ruim de tijd voor de mogelijkheden en opties

Kennis van zaken, eerlijke prijsopgave, goede kwaliteit en nette service

Communicatie kan beter. Wat de planning is en wanneer het plaats gaat vinden.

antoine de werd

Heel plezierig en goed.

gietvloer is zeer mooi en netjes gelegd

Zeer positief!

Prima contact met Addy, Jeroen en de interieurontwerpster(ben haar naam even kwijt;-)).
Goed advies. Prima showroom. Wellicht wat grotere stukken voorbeeld gietvloer op de vloer zelf maken in...