9.5/10
8.5/10

Demi van der Wiel

Heel fijn contact gehad en als resultaat een prachtige vloer. De klantvriendelijkheid staat bij Van Hollandse Bodem hoog in het vaandel en het kleuradvies met Elaine als zeer professioneel en...

Klantvriendelijk
Goed advies
ervaren vloerenleggers

Wij hebben alleen maar goede ervaringen met Van Hollandse Bodem. Zeer deskundig en eerlijk advies over alle aspecten van een gietvloer. Addy heeft ons erg fijn geholpen en dacht elke keer weer goed...

Niet alleen de voordelen van de vloer werden genoemd, maar ook de aandachtspunten waar we op moesten letten bij aanschaf werden goed besproken. Onze uiteindelijke beslissing konden we daarom goed doordacht nemen en we zijn erg blij met het resultaat.

Een tip? Vooral doorgaan met deze deskundige en klantvriendelijke benadering. Dan volgen er ongetwijfeld meer tevreden klanten.

Peter

Prima ervaring met Van Hollandse Bodem. Duidelijke informatie en vriendelijk te woord gestaan, en het belangrijkste; een prachtige vloer!

Persoonlijke aandacht en meedenken in het gehele traject.

Wouter

De koopervaring was zeer fijn; we werden vriendelijk geholpen, de prijs was okay in vergelijking met andere bedrijven, zit bij de hogere prijzen, maar gezien de verwachtingen helemaal okay. Je wilt...

Prettige communicatie ten tijde van verkoop. Aardige 'gieters' van de vloeren.

Informatievoorziening onderhoud en aftersales is barslecht. Evenals de kwaliteit van de vloer.

Reactie Van Hollandse Bodem:

Beste Wouter,

Wij vinden het heel vervelend dat je niet tevreden bent over het gebruiksgemak van de 30 m2 gietvloer die we hebben geleverd. Wij hebben in dezelfde fase woningen van meer dan 200 m2 gedaan die namelijk uiterst tevreden zijn. ik heb de mailgeschiedenis nog eens bekeken maar wij hebben in het aftersales traject telkens gereageerd op je mail. De fabrikant heeft de charge van het materiaal nog uitvoerig getest na je klacht en geeft ook aan middels testresultaten dat het materiaal de juiste specificaties heeft. Je hebt ons op 22 januari gemaild dat je naar eigen zeggen "niet zo handige aannemer" wat krassen in de vloer heeft veroorzaakt. Als bijlage bij die email stuur je een foto van de vloer die helemaal onder het bouwvuil ligt. Als jullie of leveranciers na ons zelf krassen in de vloer veroorzaken dan kun je ons daar niet verantwoordelijk voor houden. Wij hebben immers nooit gesuggereerd dat een vloer niet kan krassen bij verkeerd gebruik. Wij adviseren duidelijk hoe je de vloer het langst mooi kan houden en sturen daar na oplevering nog en onderhoudsadvies voor. Eigen schuld dikke bult staat ook niet in onze reactie. Ik zie echter wel staan dat wij netjes een prijs op hebben gegeven voor het herstel van deze krassen veroorzaakt door de aannemer. Zoals besproken tijdens ons verkoopgesprek bestaat er een kans op adervorming. Dit zijn scheuren van een 70mm dikke zandcement dekvloer die aftekenen in onze 3mm dikke gietvloer. We doen er in het voortraject alles aan om dit te voorkomen door jullie een opstookprotocol van de vloerverwarming aan te bieden. Wij sluiten tot 3x toe adervorming uit van garantie in onze beknopte opdrachtbevestiging waarvoor is getekend. Natuurlijk snappen wij nog steeds dat adervorming vervelend is maar we hebben daar juist in geadviseerd en ook na het leggen van de vloer hebben wij gereageerd op je emails. Het is spijtig dat je ons niet aanraad bij andere klanten om het feit dat er krassen in de vloer ontstaand die veroorzaakt zijn door de aannemer. We hopen evengoed dat je heel veel plezier van jullie prachtige woning hebt.

Team Van Hollandse Bodem

De klantvriendelijkheid en service zijn echt uitmuntend en zal Van Hollandse Bodem dan ook een ieder kunnen aanraden.

Communicatie is helder en correct. Daarnaast is het een flexibele organisatie met kennis en expertise.

Niet van toepassing

Misha

Via mond op mond reclame terechtgekomen bij Van Hollandse Bodem. Vanaf het moment van ontvangst tot aan de levering zijn wij perfect geholpen door Addy en z'n team.
Het eindresultaat van onze...

- Goede service en zeer klantvriendelijkheid
- Goede vakkennis
- Komt de gemaakte afspraken na

n.v.t.

Vincent Dorst

Onze eerste ervaringen met een gietvloer. In de showroom goed ingelicht en ook tijdens het proces tot de oplevering van ons huis constant goed met elkaar gecommuniceerd.

Zorg voor de klant en het nastreven van de kwaliteit

N.v.t.

Prima.

kwalitatief goede vloer

onderhoudspakket ontbreekt, dit zou wel netjes zijn. Communicatie tijdens leggen vloer was er niet. Ik heb het nummer van de leggers gekregen en heb zo contact kunnen maken.

W. Visser

Contact, opvolging en afhandelinge gebeuren op een zeer prettige en professionele wijze

Grote ervaring. Sterk advies "going the extra mile" en aangenaam contact met verkoop en design afdeling
ook op het moment van uitvoering zijn de medewerkers absoluut professioneel en erg ervaren. een plus punt is ook "de in-house" design consultants

voeg een plinten service toe, voor volledig pakket aanbieding?

Fijn contact gehad met Addy en met degene die de vloer heeft gegoten en gesmeerd.

Prettige mensen, goed product.