Jurrian

Super!

Vriendelijk, goede voorbereiding en nazorg

T. van de Pol

Duidelijk advies over de gietvloer in de showroom, heldere communicatie in het proces. De ervaren gieters hebben een zeer strak resultaat geleverd (4 woonlagen, twee kleursoorten). Na de oplevering... Duidelijk advies over de gietvloer in de showroom, heldere communicatie in het proces. De ervaren gieters hebben een zeer strak resultaat geleverd (4 woonlagen, twee kleursoorten). Na de oplevering kwamen we nog een paar kleine punten tegen die snel werden opgelost!

Duidelijk advies in de showroom & zeer ervaren gieters

Van den Berg

Voor de tweede keer voor een vloer VAN Hollandse bodem gekozen. De vloeren zien er weer strak uit. Harde werkers en alles wordt keurig opgeruimd.

Goed advies bij het kiezen van de vloer bij de meubels.
Je kan zelf aangeven hoe gemarmerd je de vloer wilt hebben.

Je hoeft deze mannen niets te vertellen. Ze doen dit werk al jaren.

R. Gijzel

De mannen van "Van Hollandse Bodem" hebben prachtig vakmanschap geleverd. Aan de voordeur met het verstrekken van heldere informatie. Tijdens het gieten werkten ze snel en accuraat. Zowel onze pu... De mannen van "Van Hollandse Bodem" hebben prachtig vakmanschap geleverd. Aan de voordeur met het verstrekken van heldere informatie. Tijdens het gieten werkten ze snel en accuraat. Zowel onze pu gietvloer als epoxy garage vloer liggen er strak in. Alle vragen konden gesteld worden. De lijnen zijn zeer kort. Ook de na service is op maat en prima.

De korte lijnen, de no nonsens houding, en het uiteindelijke vakmanschap springen eruit.

Een dependance in de omgeving van Goes :)

Ibourk

Goed bedrijf

Komt de afspraken na en kwaliteit is geleverd

niets op aan te merken

Theo Bijleveld

Positieve ervaring
Vriendelijke medewerkers en een goed en deskundig advies
Zeer uitgebreide en mooie showroom
Gastvrij ontvangen met koffie

Kwaliteit producten en deskundig personeel met veel ervaring

Ga zo door

Dave Hazel

Wij hebben een uitstekende ervaring met dit bedrijf.

Dit is de 2e gietvloer die wij hebben laten aanleggen in ons huis, omdat we helemaal niet tevreden waren over de eerste vloer. Na lang zoeken via internet bij VHB uitgekomen. Vanaf het eerste... Dit is de 2e gietvloer die wij hebben laten aanleggen in ons huis, omdat we helemaal niet tevreden waren over de eerste vloer. Na lang zoeken via internet bij VHB uitgekomen. Vanaf het eerste gesprek was alles heel duidelijk, zowel over positieve als negatieve punten van de gietvloer en die VHB levert. Ook werd aangegeven dat de
Er is vooraf netjes een opname geweest. En het leggen van de vloer ging volgens afspraak in 4 dagen. De vakmensen waren zeer secuur en netjes en letten op de kleinste details. De vloer is zeer mooi en ten opzichte van onze vorige gietvloer voelt de kwaliteit echt superieur aan.

Kleine extra dienstverlening zou kunnen zijn, dat de ademende stucloper direct bijbesteld kan worden, of dat in het kader van service een aantal meters erbij geleverd kan worden (koste veel moeite... Kleine extra dienstverlening zou kunnen zijn, dat de ademende stucloper direct bijbesteld kan worden, of dat in het kader van service een aantal meters erbij geleverd kan worden (koste veel moeite om de juiste stucloper te vinden na oplevering).

Fam Boom

TOP

Duidelijke taal, gietvloer heeft voordelen maar ook de nadelen worden je duidelijk gemaakt. Stipt op tijd geleverd en kleinigheden werden snel opgelost.

Geen.

Brecht Bleeker

Erg blij met onze gietvloer Van Hollandse Bodem! Ligt er strak in, gaan we jaren plezier aan beleven.

- Kennis van zaken, goed en helder advies
- Ervaren gieters, nette afwerking
- Sympathieke mensen, zowel in de winkel als op de werkvloer

Geen verbeterpunten

Angéla

Wij hadden al van meerdere mensen gehoord en gezien, wat voor prachtige gietvloeren dit bedrijf levert. Nu zelf ervaren hoe mooi onze vloer is gegoten. We zijn heel tevreden over het resultaat en... Wij hadden al van meerdere mensen gehoord en gezien, wat voor prachtige gietvloeren dit bedrijf levert. Nu zelf ervaren hoe mooi onze vloer is gegoten. We zijn heel tevreden over het resultaat en blij met de persoonlijke en klantvriendelijke begeleiding.

Goede en snelle communicatie. Heel klantvriendelijk.

Geen verbeterpunten.