8.5/10

E. Gerritsen

Zeer goed

planning & tijden, afsrpaak is ook echt afspraak

Goede en vriendelijke service

Vloer is prachtig aangelegd.

Kwaliteit van de vloer voor zover nu valt te zien is prima.

Bij besmetting van (aluminium plinten, direct besmetting verwijderen.

Danielle Matena

Leuke mensen goed geholpen mooie showroom

goede communicatie denken mee en zijn flexibel

Degene die de vloer kwam leggen was niet communicatief en gaf niet een "warm"gevoel. Wel een vakman maar mag wel wat aan zijn houding doen. De jonge knullen waren zeer vriendelijk

Familie Fanijten

Helaas is er geen mogelijkheid om hoger dan 5 sterren te scoren. VHB verdient namelijk 10 sterren. VHB staat namelijk symbool voor uitmuntende servicešŸ‘ŒšŸ¾ De vriendelijkheid en geduld van Addy en...

Betrouwbaar, vriendelijk, deskundig, nakomen van afspraken.

Geen.

Danielle

Zeer goed. Van kennismaking tot aan oplevering hebben we te maken gehad met zeer kundige, vriendelijke medewerkers. Niet alles ging in een keer goed -de laklaag van de toplaag leek te glinsteren-...

Oplossingsgericht, adequaat en meedenkend en snel in reactie. Pluspunt: de vloer opleveren en nog een keer langskomen bij de koper of alles naar tevredenheid is aangebracht. Dit hebben we als zeer prettig ervaren.

Na oplevering kregen we documenten toegestuurd over hoe de vloer zo lang mogelijk goed te houden. Die had ik graag eerder gehad, vanwege de informatie over vloerkleden op een gietvloer. Tannines e.d.

Goede ervaringen met dit bedrijf, duidelijke communicatie, blij met de mogelijkheid kleuradvies te krijgen en erg enthousiast over het eindresultaat

Elaine heeft ons heel goed en geduldig geholpen met het uitzoeken van de kleuren

Johan de Mooi

Ruime showroom waar je de materialen en kleuren kan bekijken, goed advies en nette jongens over de vloer gehad.

Showroom
Advies
Nette vakmannen

Danny

Wij kozen na een goede uitleg en heldere prijsstelling voor een gietvloer om onze begane grond te restylen. We werden goed geadviseerd in de kleurkeuze met een monster en na het inmeten lag de vloer...

Veel kennis van het product en goed technisch personeel die het verhaal ook waar hebben gemaakt.

Vocht in de woning (bijvoorbeeld in de ondervloer of bij net gestucte wanden/plafonds) is niet wenselijk. De droogtijd van de woning leverde ons wat vertraging op, alvorens de daadwerkelijke vloer gelegd kon worden.

Positief en prettig bedrijf met een mooi eindresultaat.

Verkoopgesprek en gieten van de vloeren.

Tijdige communicatie inzake te treffen voorzieningen door ons als klant.