Volledig volgens afspraak geleverd, dus een goede ervaring rijker.

Kwaliteit van de geleverde werkzaamheden is boven verwachting.

Richard Menke

Zeer goede ervaring!

Vriendelijk, vakkundig, goede kwaliteit en service

geen verbeterpunten

Positief, goed geholpen en een prachtig eindresultaat

Kennis van zaken en goed geholpen

Prijs van de vloer op kleinere oppervlakte aan de prijzige kant

Om trost

Heel goed.

Aardige jongens en nauwkeurig werk

Tim van Hulten

Wij hebben onze vloer door Van Hollandse Bodem laten leggen.
Dit was een bijzonder goede keuze want het resultaat is echt helemaal naar wens.

Goed advies, er wordt heel goed meegedacht. En het product is gewoon heel erg mooi.

Ik heb geen minpunten kunnen ontdekken.

Wendy

Zojuist de oplevering van mijn gietvloer gehad, super!! Ik ben er heel blij mee!
Dank aan Jack, Elaine, Jeroen en Addy.

- prettig contact
- behulpzaam en geduldig
- duidelijke uitleg
- komen afspraken na
- heel mooi resultaat

Een mooie overzichtelijke showroom waar de tijd voor je wordt genomen. Uiteindelijk gekozen voor een gietvloer. We zouden echter een week lang ons huis niet in kunnen als de vloer wordt aangelegd....

Vakkundig, flexibel, enthousiast.

Wellicht kan de aanleg van de vloer uitgebreid worden met optionele diensten zoals voorbereiding (bijv. verwijderen van oude vloer) en daarna het afwerken (bijv. plaatsen van plinten).

Sjoerd

Verschillende winkels bezocht, maar geen van alle kon ons vertrouwen winnen. Na het lezen van de positieve recensies over Van Hollandse Bodem een bezocht gebracht aan de winkel in Gorinchem. Addy...

Mooie showroom waar je uitgebreid wordt geïnformeerd. Doordat dit bedrijf zich focust op gietvloeren hebben zij beduidend meer ervaring dan leveranciers die het als bijproduct verkopen. Contact verliep erg prettig, zowel bij het verkoopproces als bij de uitvoering. De oplevering moet nog plaatsvinden, maar we kregen zelfs een belletje vanaf Addy zijn vakantie adres of we tevreden waren met het resultaat. Klasse!

De vloer ligt pas een paar dagen en moet zelfs nog officieel worden opgeleverd, maar vooralsnog zijn er geen klachten vanuit ons! Prettig gevoel bij de aanschaf en het resultaat.

Erik de Boer

Super! Dit was onze eerste gietvloer en in een pas opgeleverd nieuwbouwappartement. Dubbelangstig voor al die horrorverhalen! Addy Streefkerk van Hollandse Bodem wist dit in een klap weg te nemen....

Uit alles blijkt de enorme ervaring; Hollandse Bodem is gietvloeren! Duidelijke communicatie, komen netjes hun afspraken na en leveren een prachtig resultaat!

Zeer tevreden over advies en de kundige wijze waarop vloer gelegd is.

Goed advies, komen gemaakte afspraken na.

Geen!