Peter

Super blij met ons nieuwe badmeubel

Wij hebben een badmeubel, kranen en douche gekocht. We zijn beperkt tevreden. Het meubel is mooi, maar onvoldoende was duidelijk welke accessoires erbij gekocht moesten worden. De siffons zijn zo... Wij hebben een badmeubel, kranen en douche gekocht. We zijn beperkt tevreden. Het meubel is mooi, maar onvoldoende was duidelijk welke accessoires erbij gekocht moesten worden. De siffons zijn zo specifiek en passen niet goed, lastig te installeren. Schroeven van handvatten: slechte kwaliteit. Douche lastig aansluitbaar.
Bij de winkel geweest maar daar vanwege afwezigheid bedrijfsleider nul op rekest. Bellen met service: niet bereikbaar.

Reactie Van Heck Badkamers:

Dag,
Het is ons onduidelijk bij welke dealer of winkel je het meubel hebt gekocht.
In elk geval zijn jouw klachten niet op het hoofdkantoor in Borne terecht gekomen.
Het lijkt erop dat...
Dag,
Het is ons onduidelijk bij welke dealer of winkel je het meubel hebt gekocht.
Het lijkt erop dat je niet geheel juist bent geinformeerd en dat je niet de juiste sifons hebt ontvangen.
Een schroef die niet goed is, is eenvoudig op te lossen door je gratis nieuwe goede schroeven te sturen.
Zou je contact willen opnemen met de service afdeling in Borne, 074-2662035. Op kantooruren en van maandag t/m vrijdag zijn we 100% bereikbaar. Vraag naar Robert, onze servicman. Zeker weten dat we alle problemen snel en tijdig gaan oplossen. Dan wordt jouw gevoel beter en ga je wellicht een nieuwe review sturen.

Tot gauw!

H.J. Willems

Dries Willems
Holten Fijn dat u ons bedankt voor de aankoop. Het zou ook fijn zijn als u levert wat waarvoor u mij bedankt, ik ben nog steeds in volle verwachting of u wel levert.
Dries Willems
Holten
0653162047

Tom Jansma

Bestellen via de website snel en eenvoudig. Nabestellen van een Cold dopje ging soepel en snel als Service. Prima. Goede acties.

Luc Sels

Afspraak voor levering correct nagekomen,

Michel Verheughe

Stipte levering

Richard

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Erna

Uitstekend bedrijf, alles keurig afgehandeld