Slechte kwaliteit, slijt snel, thermostaat kraan werkt niet naar behoren, klik systeem binnen 1 jaar kapot ( uit en aan )

Reactie Van Heck Badkamers:

Geachte,
Geachte,
Uit onze administratie blijkt dat u nooit een kraan bij ons heeft gekocht, wel wat andere spullen. Erg vervelend dat u een slechte maar onterechte review zo maar achterlaat op onze site.
We hebben geprobeerd met u in contact te komen. We hebben u gebeld en verschillende emails gestuurd, helaas zonder resultaat.
Wellicht kunt u ons nogmaals bellen of mailen.

Ronny Merckx

Zeer correcte service

Kathleen

Très professionnelle !

mieke sprimont

Ik kreeg alle mogelijke hulp bij het vervangen van een gebroken lavabo

Michel

Erg blij met nieuwe badkamer. Alles zat netjes verpakt en ziet er mooi uit

Hilda Buitenhuis

Was teleurstellend over de kleur van het hout. Firma wilde er alles aan doen om mij tegemoet te komen.
-nieuw badmeubel sturen(met minder noesten)
-geld terug
Maar ze hebben mij...
-nieuw badmeubel sturen(met minder noesten)
-geld terug
Maar ze hebben mij ook verzekerd dat de kleur in de loop van de tijd nog veranderd. Hier vertrouw ik op.

Lieve Eggermont

Ik heb deze middag mijn pakket in goede orde ontvangen, waarvoor dank! Het was héél netjes geleverd, was ook een vriendelijke chauffeur, hij belde ook een uurtje op voorhand, alles was dik in orde!... Ik heb deze middag mijn pakket in goede orde ontvangen, waarvoor dank! Het was héél netjes geleverd, was ook een vriendelijke chauffeur, hij belde ook een uurtje op voorhand, alles was dik in orde! Ik heb het pakket, dat trouwens héél goed verpakt was, nagekeken en voor zover ik kan zien is alles prima
in orde! Ik wil jullie dan ook nog eens bedanken voor de vriendelijke communicatie en de perfecte service! Zeker een
aanrader en voor herhaling vatbaar!

Ik heb een bad mantel haak besteld, waar de schroeven,pluggen en inbussleutel niet bij geleverd werden, erg slecht. Dan wordt zo’n haakje met een grote bus in de avond geleverd. Had beter met PostNL... Ik heb een bad mantel haak besteld, waar de schroeven,pluggen en inbussleutel niet bij geleverd werden, erg slecht. Dan wordt zo’n haakje met een grote bus in de avond geleverd. Had beter met PostNL gekund.