matthijn vos

Na verhuizing naar Frankrijk heb ik een nieuw apartment gekocht en wilde ik een nieuwe speciale badkamer. Ik heb lang in Frankrijk rond gekeken maar vond de kwaliteit en de bouwstijl erg tekort... Na verhuizing naar Frankrijk heb ik een nieuw apartment gekocht en wilde ik een nieuwe speciale badkamer. Ik heb lang in Frankrijk rond gekeken maar vond de kwaliteit en de bouwstijl erg tekort schieten vergeleken met wat ik in Nederland gezien had. Ik ben dus samen met mijn vrouw via het internet op zoek gegaan naar een unieke badkamer en heb deze gevonden bij Van Heck. Hand gemaakt en verder nergens te krijgen.

Helaas zijn er toch een aantal dingen mis gegaan met name met de levering en met de constructie van een exclusief bad. Het bad in deze werd niet door Van Heck gebouwd waarbij zei natuurlijk ook op de hun leverancier moeten vertrouwen. Uiteindelijk bleek de oplossing om een overloop te installeren te resulteren in een suboptimale oplossing en toch waardevermindering aan het bad. Ook was de levering geplaagd door veel problemen die mede veroorzaakt werden door de locale franse leverancier.

Echter de firma van Heck heeft hier zeer correct de verantwoordelijkheid voor genomen en we zijn in een vriendelijk begripvol gesprek tot een goede compensatie gekomen.

Dit vind he in de huidige corona tijd niet veel waarbij vaak verantwoordelijkheid word afgeschoven op overmacht en de klant blijft zitten met de schade.

Dus niets dan lof voor de firma van Heck die nog weet wat klantenservice betekend. Ik kan deze firma dan nog steeds van harte aanbevelen!

R. Tasseron

Goede ervaring alleen vond ik dat ik wel heel veel mailtjes ontving in het hele bestel proces. 1 mailtje met daarin bijvoorbeeld een linkje waarin ik alles kan checken wanneer ik zelf wil zou fijner... Goede ervaring alleen vond ik dat ik wel heel veel mailtjes ontving in het hele bestel proces. 1 mailtje met daarin bijvoorbeeld een linkje waarin ik alles kan checken wanneer ik zelf wil zou fijner zijn. Verder alles heel goed in orde, snelle levering etc.

Paul Wiertz

Snelle service en bij vragen, snel correcte antwoorden.

EJC Aalberts

Badkamermeubel online besteld

Cas Van Duuren

Mooie spullen, tijdige levering

Petra

Snel communicatie en in levering

Antoinette van ravenstein

Top Service! Altijd bereikbaar voor advies. Prachtig badmeubel mogen ontvangen.

Sandra

We hebben een traditional badmeubel besteld, en het staat prachtig! Kwaliteit is zeer goed en ik zal dit bedrijf dan ook aanraden aan vrienden en familie. Wij zijn erg tevreden en genieten nu vol op

Martin den Haan

Komen Afspraken na.