Rob Rensen

Bedrijf is prima , de gekochte inbouw regendouche ben ik minder tevreden over.
Set van 800 euro waar de afdekplaat en ringen niet passen en er geen inbouwdoos bij hoort volgens de verkoper. Bedrijf is prima , de gekochte inbouw regendouche ben ik minder tevreden over.
Deze zelf moeten maken . Hoe ik de afdekplaat vast krijg ben ik nog over aan het nadenken.
Geen aanrader helaas. Wel vriendelijk geholpen spullen snel binnen netjes verpakt niks op aan te merken.

Andre

Via internet en top geïnformeerd en kwam alle afspraken na.👍

R.J.J. Schellings

Zeer positief!
Zeer positief!
We bestelden een prachtig meubel, gemaakt van massief eikenhout, voor een heel schappelijke prijs. Ik had nog wat vragen en die werden telefonisch goed en snel beantwoord. De service bij Van Heck is dus ook prima en heel persoonlijk.

Mooie service na verkoop! Bedankt daarvoor.

Y Stout

Goed advies , je wordt goed op de hoogte gehouden betreft levering

Bert v Goudswaard

Ik ben er zeer over te spreken, ruime keuze in bv badkamermeubels, voor een nette prijs, ga zo door

Erg aardig te woord gestaan
Zeer snelle levering

Kristien

Mooi en kwalitatief meubel maar ook de dienst na verkoop is top! Fijne service en snelle reacties op mail.

Vakkundige uitleg over de mogelijkheden en ruime keuze. Nadat bij levering gebleken was, dat er een paar mankementen waren, zijn deze nadat contact was geweest naar tevredenheid opgelost.

Niek

Uitstekende klantenservice!