Ilse Hartman-Noordsij

De KIM is een training waar ik de rest van mijn leven profijt van zal hebben. Door juist te focussen op 'mijn persoon', heb ik tools gekregen om als leidinggevende dicht bij mezelf te kunnen... De KIM is een training waar ik de rest van mijn leven profijt van zal hebben. Door juist te focussen op 'mijn persoon', heb ik tools gekregen om als leidinggevende dicht bij mezelf te kunnen blijven. De dynamiek in de groep en de bezielende leiding van de trainers, hebben dit gemaakt tot een ervaring die ik nooit zal vergeten.

Ronnie Smets

Deze opleiding was voor mij precies wat ik nodig had op dit moment. Koen weet een veilige omgeving te scheppen waarin iedereen de ruimte krijgt om zijn eigen groeipad te volgen. Een geweldige... Deze opleiding was voor mij precies wat ik nodig had op dit moment. Koen weet een veilige omgeving te scheppen waarin iedereen de ruimte krijgt om zijn eigen groeipad te volgen. Een geweldige ervaring die ik iedereen gun.

Jan Hendrik Vlot

De KIM training is voor mij een nieuw begin. Het geeft een inzicht in wie ik ben, wat ik doe en hoe ik overkom. Door deze inzichten sta ik anders in de praktijk dan voorheen. De rust, ervaring en... De KIM training is voor mij een nieuw begin. Het geeft een inzicht in wie ik ben, wat ik doe en hoe ik overkom. Door deze inzichten sta ik anders in de praktijk dan voorheen. De rust, ervaring en betrouwbaarheid van de Trainer, Koen Mertens, is het mogelijk om het maximale te leren.
Deze training is een nieuwe start waarvan ik de rest van mijn leven profijt heb.

Mirjam Roerdink

De training is een geweldige combinatie van theoretische kennis en praktische vaardigheden. De trainers gaan in vlot tempo door de theorie heen, maar hebben daarbij zeker ook oog voor de individuele... De training is een geweldige combinatie van theoretische kennis en praktische vaardigheden. De trainers gaan in vlot tempo door de theorie heen, maar hebben daarbij zeker ook oog voor de individuele deelnemers en begeleiden je super bij het ontwikkelen van je persoonlijke leiderschapsstijl.

Gerard Kirchjunger

Op 3o augustus de training Coachend Leiding geven afgerond. Na 42 jaar ervaring in het uitvoerend welzijnswerk sinds een jaar team manager geworden. Deze training heeft mij veel gebracht, zowel op... Op 3o augustus de training Coachend Leiding geven afgerond. Na 42 jaar ervaring in het uitvoerend welzijnswerk sinds een jaar team manager geworden. Deze training heeft mij veel gebracht, zowel op het gebied van coachingsvaardigheden als inzicht in mijn functioneren als mens en teammanager/coach. De wijze waarop Esther Blenk haar rol als trainer in vult heeft daaraan zeker een grote bijdrage geleverd. Ze is niet alleen een technisch trainster, maar vooral ook een inspirator en weet altijd het positieve uit je te halen. Vanaf het eerste moment was er vertrouwen in de groep, en dat was zeker ook belangrojk

Hilde Docter-Kouwenberg

Top training. Mooie locaties, goede trainers, persoonlijke training: ik had verwacht veel luisteren en powerpoints, maar het was veel doen, elkaar coachen, leren, heel praktijkgericht en... Top training. Mooie locaties, goede trainers, persoonlijke training: ik had verwacht veel luisteren en powerpoints, maar het was veel doen, elkaar coachen, leren, heel praktijkgericht en persoonlijk. Zeker een aanrader.

Nouchka van Winkoop

Deze training werd mij door collega's aanbevolen, juist vanwege de combinatie van theorie en praktijk. Het is door de 4x 3 dagen een intensieve training, die je dwingt om echt met jezelf aan de slag... Deze training werd mij door collega's aanbevolen, juist vanwege de combinatie van theorie en praktijk. Het is door de 4x 3 dagen een intensieve training, die je dwingt om echt met jezelf aan de slag te gaan. De theoretische kaders waren nuttig, maar vooral de momenten waarop ik leerervaringen heb opgedaan 'door te doen' hebben ervoor gezorgd dat dit een training is die beklijft. De training heeft me handvatten gegeven om (weer) meer sturing te geven vanuit wat ik zelf wil en kan, zowel in mijn werk als privé. Daarbij zijn zowel de trainer als de groepsgenoten zeer waardevol geweest.

Arjan de Jong

Hele praktische goede training waarbij je aan de slag gaat met jezelf. Je krijgt letterlijk de spiegel voorgehouden. Hoe kijken anderen naar je, hoe kom je over op anderen en hoe kijk je naar... Hele praktische goede training waarbij je aan de slag gaat met jezelf. Je krijgt letterlijk de spiegel voorgehouden. Hoe kijken anderen naar je, hoe kom je over op anderen en hoe kijk je naar jezelf. Dit doe je samen met een kleine groep medecursisten onder leiding van een zeer ervaren trainster. Dank aan trainster Marlise Huijzer en de acteurs. Zij hebben mij veel inzicht gegeven en tools voor verdere verdieping.

Sjoerd van Leeuwen

Ik ben erg tevreden over de training. Zowel de inhoud als de trainer. (Marlise Huijzer)

De verschillende methodes om naar mijzelf te kijken vond ik erg verrijkend. Vooral de acteur oefening en het terug kijken van de video's van jezelf hebben indruk gemaakt. De accommodatie was heerlijk, net als het eten.

Op Viadesk was het soms even zoeken waar bepaalde dingen te vinden waren, maar uiteindelijk kwam ik daar wel uit.

Zou het zeker anderen aanraden.

Fidder

Het afgelopen jaar heb ik de KIM-training voor leidinggevenden gevolgd. De inhoud van de training was een goede mix tussen theorie, het oefenen in de praktijk en reflecteren met elkaar. De setting... Het afgelopen jaar heb ik de KIM-training voor leidinggevenden gevolgd. De inhoud van de training was een goede mix tussen theorie, het oefenen in de praktijk en reflecteren met elkaar. De setting waarin de training gegeven werd was ook erg prettig. Locaties midden in de natuur waarin je echt even bezig kon zijn met de groep en je leerdoelen.