Kees en Anja v Oosterhout

Vriendelijke mensen kundig personeel,

Koen Audenaert

We hebben Van Eyck shutters op een beurs leren kennen. We zijn tevreden van het uitzicht van de producten die we hebben besteld maar de techniek en de communicatie kan beter...

Peters

Goed en duidelijk

Dolf Wilkens

Gisteren zijn mijn shutters geplaatst door mijn hele huis ,en ze zijn geweldig zo mooi .Het kost een paar centen maar dan heb je wel een stuk kwaliteit in je huis, ze zijn vakkundig geplaatst Gisteren zijn mijn shutters geplaatst door mijn hele huis ,en ze zijn geweldig zo mooi .Het kost een paar centen maar dan heb je wel een stuk kwaliteit in je huis, ze zijn vakkundig geplaatst
top bedrijf

Liesbet Amanchar

Topuitleg en service! Zeer vriendelijke jongens die onze shutters zijn komen plaatsen.

voorpyl-craeghs

Zeer goed

Ruelens Claudia

Een wijze beslissing om de shutters aan te kopen en te plaatsen bij jullie professionels. Bij mij de straatkant, en bijna volledig geluidsdicht. In een woord : fantastisch met een super service

K.D. de Kemp

Uitstekende informatie / uitleg over de mogelijkheid / beperking van de door ons beoogde shutters.
Keurige montage en afwerking.

Franco-Govaers

Super service door vriendelijke en behulpzame plaatsers, absoluut voor 200% tevreden met de shutters en het geleverde werk!