Webshop
Smaak
Communicatie

Decathlon

Fijn contact!

Altijd bereikbaar en beschikbaar voor overleg!

Goede dienstverlening!

Swissport

Fijne samenwerking wordt goed mee gedacht in oplossingen voor ons bedrijf

Vriendelijke medewerkers snelle service

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor je positieve review en dat je vooral onze service en de smaak van de koffie zo waardeert.

De Novo Vastgoed BV

Via onze cateraar in contact gekomen met Van Duijnen. Sinds dag een goed contact en zeer tevreden over de geleverde producten en diensten. Krijgen sinds de leveringen van Van Duijnen koffie veel... Via onze cateraar in contact gekomen met Van Duijnen. Sinds dag een goed contact en zeer tevreden over de geleverde producten en diensten. Krijgen sinds de leveringen van Van Duijnen koffie veel positieve reacties van onze bezoekers en klanten over de koffie.

Deskundigheid koffie en thee.

na

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor jullie positieve review! Wat fijn te lezen dat jullie zo tevreden zijn over onze samenwerking. En leuk dat jullie bezoekers en klanten de koffie zo waarderen.

Roland Griep / Smart Packaging Solutions

Top ontzorging en verzorging van de koffie en hun automaten

Zeer duidelijk en heldere afspraken

Nvt

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor deze fantastische beoordeling! Daar zijn we natuurlijk erg blij mee en ook met jullie als zeer trouwe klant.

Van Ede & Partners Zeist

Betrouwbaar, klantvriendelijk én uiteraard goede koffie/machines

Van Duijnen mensen komen altijd, even vriendelijk hun afspraken na

Keep up the good work!

Reactie Van Duijnen:

Wat een prachtige complimenten. Fijn dat jullie onze service en koffie zo waarderen. Bedankt voor de review!

Bea Stutz

Prima snelle service, fijne werknemers, goede produkten

Snelle levering van ingrediënten

Ik zou het niet weten

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor deze zeer positieve review! Wat goed te lezen dat jullie zo tevreden zijn over onze service, medewerken en producten.

de nieuwe bibliotheek

Naar volle tevredenheid zijn we alweer ruim 11 jaar klant/

Zeer vriendelijk en servicegericht. Denken goed met de klant mee.

Zou het zo niet weten.

Reactie Van Duijnen:

Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over onze koffie voorziening die wij jullie al ruim 11 jaar leveren en dat onze service zo wordt gewaardeerd. Bedankt voor de feedback!

Tempress

Goede service

ze reageren vlot en keurig

geen idee zoo

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor jullie zeer positieve beoordeling en zo tevreden zijn over onze service.

Cargill - Provimi

Heel fijn contact met de accountmanager die heel goed meedenkt met ons bedrijf en nieuwe ideeën aanbrengt, van leuke verrassingspakketjes voor ons personeel tot oplossingen voor MVO. Ook fijne... Heel fijn contact met de accountmanager die heel goed meedenkt met ons bedrijf en nieuwe ideeën aanbrengt, van leuke verrassingspakketjes voor ons personeel tot oplossingen voor MVO. Ook fijne klantenservice en vaste onderhoudsman/monteur die steeds met een glimlach binnen komt lopen. En niet te vergeten... heerlijke koffie!

meedenken, klantgerichtheid

Ga vooral zo door!

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor het schrijven van deze positieve feedback. Goed te vernemen dat onze klantgerichtheid van zowel de accountmanager, onze klantenservice als onze onderhoudsmonteur zo wordt gewaardeerd.

John Jochems / GEA Refrigeration Netherlands NV

Servicegerichte koffieleverancier, levert mooie en kwalitatieve koffiemachines, duidelijke communicatie en natuurlijk lekkere koffie!

Pro-actief, denkt mee. Laag storingscijfer.

Reactie Van Duijnen:

We zijn erg blij met jullie positieve review, bedankt! Wij denken altijd graag mee met onze klanten en gaan voor kwaliteit. Daar horen dus inderdaad ook koffieautomaten bij die weinig storingen... We zijn erg blij met jullie positieve review, bedankt! Wij denken altijd graag mee met onze klanten en gaan voor kwaliteit. Daar horen dus inderdaad ook koffieautomaten bij die weinig storingen hebben.