Webshop
Medewerkers
Smaak
Communicatie

Emma

Heerlijke koffie en altijd goede service!

Nooit storingen, service van Meneer Van Duijnen werkt super fijn.

Eva

Ik drink Van Duijnen koffie op mijn werk . Mijn dag begint pas echt goed met een verse bak dan Duijnen koffie.Mijn troost, mijn brandstof, het zwarte goud. Deze koffie maakt me blij !! :)

Roland Griep Smart Packaging Solutions

Top service! Totaal ontzorgd op koffiegebied

Gaby Dam Concept Copy & Design

Van Duijnen Koffie maakt haar vakmanschap helemaal waar! Met kennis van zaken (en goede koffie) nemen ze elke klant serieus, groot of klein. De medewerkers zijn gedreven professionals, weten waar...

Altijd goed bereikbaar en vriendelijk.

Akorda

We hebben de machine nog niet zo heel lang, maar de koffie bevalt uitstekend!

Natuurhistorisch Museum Rotterdam / Jeanette Conrad

Fijn bedrijf om mee te werken, aardige medewerkers, snelle respons bij problemen en prima koffie (zeggen de collega's, want ik lust het zelf niet :) )

de persoonlijke benadering en het snel oplossen van storingen

Scholma Print & Media

Wij hebben al vele jaren lang een contract met van Duijnen en dat bevalt ons zeer goed! De service is uitstekend, bij storing vaak dezelfde dag een monteur, en last but not least: de koffie smaakt...

Snelle service. Klantvriendelijk personeel. Korte lijntjes.

nee, eigenlijk niet...

Nanda de Bruin / Oegstgeester Golfclub

Prima koffie apparaat, heerlijke koffie.
En, wat heel belangrijk is in een kleine organisatie met een divers bestand van barvrijwilligers: geen storingen aan het apparaat.

Bestellingen worden tijdig en correct uitgevoerd. Regelmatig krijgen we een bezoekje om te zien of wij, als klant nog tevreden zijn en alles goed werkt. Prima service!

Voor de website: Niet alle foto's komen er mooi uit, het zou er nog mooier uitzien als er meer pixels?? in de foto's zouden zitten, dat komt de scherpte ten goede. De keuze van de foto's is prima.

Tom Dirksen van Fujitsu, daar terecht gekomen vanuit 'Datacenter-beheer'

Uitstekend, niet zomaar een leverancier van koffie automaten ....

De beoordeling gaat hier om 'van Duijnen', maar eigenlijk kun je niet objectief beoordelen als je dagelijks de koffie drinkt van ze. Die koffie is elke dag weer genieten, en zelfs hun thee keuze heeft mee aan het 'theeleuten' gezet.
Maar dat dit allemaal op basis van een goed produkt van 'van Duijnen' is dat mag duideijk zijn.

B. de Graaf

Als medewerker facilitair van de gemeente Heiloo bestel ik al ruim 14 jaar onze benodigdheden bij van Duynen

Snelle kundige en goede service dienst