8.1/10

GJV Dieselservice B.V.

Prettige ervaring met het bedrijf.

Goede en snelle communicatie.

Meedenkcoaches Etten-Leur

Fijne communicatie! Snel en professioneel.

Fijn in communicatie! Denken erg me je mee

Floris

Van der Perk is een top ploeg. Ze zijn efficient, snel en doen hun werk top. Vandaag hebben we binnen 4,5 uur 3 brochures opgemaakt, daarna geprint en ook nog eens voor 17:00 bij ons op de mat. Dat... Van der Perk is een top ploeg. Ze zijn efficient, snel en doen hun werk top. Vandaag hebben we binnen 4,5 uur 3 brochures opgemaakt, daarna geprint en ook nog eens voor 17:00 bij ons op de mat. Dat is absoluut ongelofelijk.

Daarnaast hebben ze voor ons ook de complete huisstijl ontwikkeld van ons nieuwe yachten merk. Ziet er allemaal zeer fraai uit, voor niet te veel geld en ook dit ontzettend snel ontwikkeld. En dat komt van een zeer critisch persoon!

Marc is een fijne kerel om mee te werken; denkt altijd mee in oplossingen (ook wat betreft kosten), reageert mega snel, zelfs buiten werktijden en loopt altijd 'the extra mile'. Als klant kun je meer niet vragen.

Bedankt!

Zeer snel, Goed werk, Flexibel.

Kerkelijke instelling

Vanderperk verzorgt voor ons het drukken van een nieuwsbrief. Ook het ontwerp voor de nieuwsbrief is door Vanderperk geleverd

Flexibel bedrijf, goed bereikbaar.

Jacob

Alles gaat altijd erg soepel.

Vooral de prettige korte lijnen.

Verhoef Werkmaterieel

Persoonlijk was dit voor mij de eerste keer dat ik iets bestelde. Ons bedrijf heeft wel altijd zaken met jullie gedaan. Beviel me erg goed en ook erg leuk om een rondleiding gehad te hebben. Ook... Persoonlijk was dit voor mij de eerste keer dat ik iets bestelde. Ons bedrijf heeft wel altijd zaken met jullie gedaan. Beviel me erg goed en ook erg leuk om een rondleiding gehad te hebben. Ook stellen wij het zeer op prijs dat we jullie tot onze klanten mogen rekenen.

Communicatie en meedenken

ijsvereniging "Lekkerkerk"

Medewerkers zijn klantgericht, klantvriendelijk, deskundig.
Komen snel ter zake. Opdracht wordt keurig en snel verzorgd.

klantvriendelijk, klantgericht werken, deskundig

Lineke Blijdorp , advocaat

Betrouwbaar

Snel Betrouwbaar Supermooie kwaliteit

Corrie Rozendaal

Beetje slordig dat je bij het sturen van een creditnota een standaardbrief doet waar in gemeld wordt dat je met 30 dagen moet betalen, als je in dit geval geld terug krijgt.

Reactie Van der Perk:

Dank voor uw review. Dit is een standaard tekst, die in gevallen van een creditbedrag (zonder overige factuurposten) overbodig op de factuur komt. Dit kunnen wij helaas in ons systeem (nog) niet... Dank voor uw review. Dit is een standaard tekst, die in gevallen van een creditbedrag (zonder overige factuurposten) overbodig op de factuur komt. Dit kunnen wij helaas in ons systeem (nog) niet aanpassen. Hartelijk dank voor uw opbouwende verbeterpunt!

Pieter

Klantvriendelijk en adequate hulp