Van der Perk

Van der Perk Ook benieuwd naar feedback over de webshop Van der Perk? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company14
8.5/10
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Van der Perk met 8.5/10. Gebaseerd op 14 ervaringen.
Prima (7/10)

Zeer goed (9/10)

Denken niet in problemen maar in oplossingen!

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor de review! We werken er inderdaad aan om in oplossingen te denken.

Score voor Van der Perk:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Van der perk levert een goed product met goede service.

Goed (8/10)

Het contact met onze vaste contactpersonen is zeer prettig.

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor je positieve beoordeling!

^Marc

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vanderperk drukt ons magazine en dat doen ze naar tevredenheid.

Matig (5/10)

Nee,

Reactie Van der Perk:

Wat vervelend te lezen dat u niet geheel tevreden bent. We hebben geprobeerd op verschillende manieren contact te zoeken om negatieve ervaringen te verhelpen.

Uiteraard willen we iedereen zo goed mogelijk helpen. Als dat in het verleden niet zo is gebleken, willen we graag horen hoe we onszelf kunnen verbeteren.

Score voor Van der Perk:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Drukwerk: goed..
webdesign: ma.

EBT B.V.
EBT B.V.

de creativiteit bij het ontwerpen van een geheel nieuw logo voor ons na het samenvoegen van ons handelsbedrijf en productiebedrijf.

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor de positieve feedback. Fijn om jullie van dienst te kunnen zijn!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het afgelopen jaar hebben we samen met vanderperk groep een nieuwe website gebouwd en hebben zij een nieuwe huisstijl gecreëerd voor ebt b.v.

Goed (8/10)

Als er problemen zijn met de website of als we niet weten hoe we iets moeten doen kun je altijd bellen of mailen.

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor de review! Fijn dat we jullie kunnen adviseren en van dienst zijn. Op naar die omzetverhoging. ;)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een mooi dynamisch bedrijf met veel jonge mensen die vriendelijk en doelgericht werken. ze hebben heel veel verstand van zaken en kunnen maken wat ze willen. we zijn bij hen terechtgekomen voor seo en sea en kregen toen te horen dat het zonde was om daar geld aan uit te geven als de website niet goed werkt. hun advies opgevolgd en inmiddels is er een mooie webwinkel gerealiseerd. nu zijn we enkele weken met seo en sea bezig en wachten nog op de enorme omzetverhoging.

Montapacking / Marije
Montapacking / Marije

Denken graag mee, en erg flexibel!

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor de review, Montapacking. Altijd tof om met jullie samen te werken. We versterken elkaar in ideeën en uitvoering. (y)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fijn bedrijf om mee samen te werken, staan altijd voor je klaar!.

Nehemia Ministries
Nehemia Ministries

Dit bedrijf reageert zeer snel en is ook op vele manieren te bereiken; zowel per telefoon, mail, als app; men is zeer goed bereikbaar.
Ook maken ze als collega's goed gebruik van elkaars sterke kanten. Als mijn vaste contactpersoon een vraag van mij krijgt, waar zijn collega beter in gespecialiseerd is, staat deze college me op dat punt te woord.

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor de waardering. We proberen altijd klaar te staan, fijn dat we jullie al zo lang op verschillende vlakken kunnen helpen.

^Dennis

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Op regelmatige basis bel of mail ik met vanderperk ivm vragen over o.a. websitebeheer. soms ter advies, soms om dingen uit handen te geven zodat zij de wijzigingen doorvoeren.

Arto van der Grijn
Arto van der Grijn

Meedenken, positieve inbreng

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor de positieve feedback! We hebben genoten van het maken van het eerste seizoen BakkerMakkers.

^Dennis

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring met meedenkende mensen.

Tegelhandel Boer
Tegelhandel Boer

Sterk in het meedenken bij complexe gevallen. Ons assortiment is heel breed en toch ook weer specifiek. Bij van Vanderperk denken ze snel en doelgericht na om hiervan een kant en klare brei te creeren.

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor de positieve feedback! We zijn ook erg blij met de samenwerking.

^ Mathijs

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De mensen van vanderperk denken met je mee. geen grote praat maar doen wat ze beloven.

Rens / Bond tegen vloeken
Rens / Bond tegen vloeken

Met name bij de online marketing wordt er actief en creatief meegedacht met goed resultaat. Ook over de vormgeving zijn we bijzonder tevreden.

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor de positieve review, Bond tegen vloeken. Altijd tof om samen nieuwe ideeën te ontwikkelen en realiteit te zien worden. Zelfs als je al 100 jaar bent. ;)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hebben een erg goede samenwerking met vanderperk. op alle vlakken zijn we tevreden over kwaliteit, creativiteit en communicatie.

Bedrijfsinformatie

Wij geloven dat communicatie altijd draait om de mens als unieke creatie. In een wereld met explosief groeiende informatiestromen, zijn wij een wegwijzer en een rustpunt. Als creators van online en offline communicatie zoeken we samen met onze relaties naar authentieke verhalen en unieke producten. Zo overtuigen we de juiste doelgroep op een relevante, geloofwaardige en onderscheidende manier en maken we ambities waar. Samen geloofwaardig uw doelgroep overtuigen
Adres
Van Leeuwenhoekweg 3