7.8/10

Elwee

Goede partij voor vervaardiging en verzending van onze Nieuwsbrief (2x per jaar).

Levert kwaliteit.

CRPS Patientenvereniging

Erg betrouwbaar en goed werk

Altijd op tijd en prima verzorgd, al jaren, De Patientenvereniging CRPS is er erg blij mee, Prijs, kwaliteitsverhouding erg goed.

WEA Deltaland

Goede begeleiding en nuchterheid. Duidelijk en servicegericht.

Begeleiding.

GJvE

Prima service. Een bestelling (drukwerk) wordt geheel conform afspraak afgehandeld.

Interhoff

Wij zijn met ons bedrijf Interhoff al enkele jaren tevreden klant. Vanderperk verzorgde verschillende soorten drukwerk waaronder briefpapier, visitekaartjes en brochures. Ook onze direct mailing...

Wij hebben bij Vanderperk een vast contactpersoon die al onze zaken regelt en ons bedrijf goed kent. Het is erg fijn om 1 aanspreekpunt te hebben om te kunnen overleggen. We zijn ook zeer tevreden over de kwaliteit van het drukwerk.

Tegelhandel Boer

Al ruim 40 jaar laten wij onze catalogussen naar volle tevredenheid drukken bij van der Perk.
Vroeger in een oplage van misschien maximaal 1000 st. en 6 pagina's dik.
Vandaag de dag...

Keurig net bedrijf die doen wat ze zeggen.

Warmtebouw

Wij zijn onze huisstijl geheel aan het vernieuwen. Vanderperk Groep is daarin onze leverancier van drukwerk. Zij hebben goed meegedacht hoe de huisstijl vormgegeven kan worden op het drukwerk.

Zeer meedenkend, realistisch (wat is wel mogelijk en wat is echt af te raden).

Pieter

Mooi drukresultaat

meedenken met de klant

Peter Vermeulen

Het bedrijf levert wat je heb afgesproken.

Klantvriendelijk en meedenkend.

Door de jaren heen ligt er een goede basis voor met name herdrukken, die altijd vlot en met redelijke prijs worden geleverd.