Corrie Rozendaal

Beetje slordig dat je bij het sturen van een creditnota een standaardbrief doet waar in gemeld wordt dat je met 30 dagen moet betalen, als je in dit geval geld terug krijgt.

Reactie Van der Perk:

Dank voor uw review. Dit is een standaard tekst, die in gevallen van een creditbedrag (zonder overige factuurposten) overbodig op de factuur komt. Dit kunnen wij helaas in ons systeem (nog) niet aanpassen. Hartelijk dank voor uw opbouwende verbeterpunt!

Pieter

Klantvriendelijk en adequate hulp

Uitgeverij KokBoekencentrum

Mijn ervaring met Vanderperk is goed. Vriendelijke, behulpzame mensen die goed werk leveren.

Snel en accuraat

Arnold De Haan

Zeer positief. Veel contact gehad met Jan den Ouden die voor ons de opmaak verzorgde en dit met veel creativiteit en inzet uitgevoerd heeft. Hierdoor is er een mooi eindproduct geleverd...

Vakgarage van 't Hoog

Prettig bedrijf met aandacht voor de klant en hun wensen!

Altijd adequate afhandeling van het gewenste drukwerk.

Sjoerd Visser

We hebben ondertussen een aantal bedrijfsfilms met elkaar gemaakt. We zijn elke keer erg tevreden geweest over het resultaat.

zeer correct, goede communicatie, snelle reacties.

M.

Ik heb positieve ervaringen. Goede contacten via de mail.
Goede service en hele mooie kwaliteit!

Snelle reacties op email.

Elwee

Goede partij voor vervaardiging en verzending van onze Nieuwsbrief (2x per jaar).

Levert kwaliteit.

CRPS Patientenvereniging

Erg betrouwbaar en goed werk

Altijd op tijd en prima verzorgd, al jaren, De Patientenvereniging CRPS is er erg blij mee, Prijs, kwaliteitsverhouding erg goed.

WEA Deltaland

Goede begeleiding en nuchterheid. Duidelijk en servicegericht.

Begeleiding.