Hoe tevreden ben jij met ons assortiment?
Hoe zou jij de algehele ervaring met onze website en/of winkel beoordelen?
Hoe tevreden ben jij over de vriendelijkheid en behulpzaamheid van ons personeel/klantenservice?

Ronald

Erg prettig!

Heb jij nog tips voor de website en/of winkel?

Eigenlijk geen tips. Ik was op zoek naar een mooie fles whisky voor mijn vader en die heb ik snel gevonden. Daarnaast ook heel snel, geleverd!

Pieter van der Straaten

Reactie Van der Linden Slijterij & Wijnhandel:

Bedankt voor de tip! We gaan bekijken hoe we een ander afleveradres verder kunnen verduidelijken.

Klaas Scholtens

Levering als altijd snel en correct uitgevoerd, de aanbiedingen voor de wijn zijn eigenlijk altijd super?

Reactie Van der Linden Slijterij & Wijnhandel:

Dat is een beoordeling om van te blozen! Mooi om te lezen dat u zo tevreden bent. Graag tot een volgende keer!
Vriendelijke groet, Angelique

JM van Kampen

Goede service!

Reactie Van der Linden Slijterij & Wijnhandel:

Bedankt voor uw mooie beoordeling. We zijn blij dat we deze mooie Lorenzo Inga Amaretto in ons assortiment kunnen voeren. Fijn dat u ons gevonden hebt! Vriendelijke groet, Angelique van der Linden

hn

Mijn ervaring is een zeer goede; ik kom er al jaren met plezier

Reactie Van der Linden Slijterij & Wijnhandel:

Dank voor de mooie beoordeling! Graag weer tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Angelique

Theo Sukel

Persoonlijk

Reactie Van der Linden Slijterij & Wijnhandel:

Dank voor deze mooie review! Graag tot een volgende keer online of in de winkel :-). Vriendelijke groet, Angelique

Holtkamp

Goede snelle levering. En erg leuk kreeg hem ingepakt binnen als een kadootje.

Reactie Van der Linden Slijterij & Wijnhandel:

Deze bijzondere whisky moest wel leuk ingepakt worden! Fijn dat dit goed ingeschat was ;-). Dank voor uw mooie review en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Angelique van der Linden

Judith Tempel

Goede informatie op de website, snelle levering en lekkere wijnen

Reactie Van der Linden Slijterij & Wijnhandel:

Dat is een recensie om van te gaan blozen! Goed om te lezen dat we u zo verrassen met het wijnassortiment. Het zou leuk zijn om u een keer de winkel te laten zien!
Vriendelijke groet, Angelique...

Jeroen van der Wal

Uiterst vriendelijke en persoonlijke behandeling

Reactie Van der Linden Slijterij & Wijnhandel:

Beste Jeroen. Heerlijk om te lezen dat u zo tevreden bent. Mooi dat onze speciale wijn, whisky en whisky-achtigen de weg naar Noord Holland hebben gevonden :-). Graag tot een volgende... Beste Jeroen. Heerlijk om te lezen dat u zo tevreden bent. Mooi dat onze speciale wijn, whisky en whisky-achtigen de weg naar Noord Holland hebben gevonden :-). Graag tot een volgende keer!