9.9/10
9.5/10
9.8/10

Jacqueline

Prima!

Geen idee. Ik heb eigenlijk alleen bij jullie besteld omdat jullie in hetzelfde dorp zitten als waar ik woon en ik wil graag de lokale detailhandel steunen.

Het was op de site niet helemaal duidelijk hoeveel er in de fles zat.

Lotte

Bestelling

Goede en snelle service

Beste Lotte,
Bedankt voor de mooie review!

Godschalk

Algemene ervaring is bijzonder prettig

Het niet opdringen van verkoop. Klantvriendelijkheid. Herkend worden als klant. Goed assortiment

Ga zo door

Beste meneer Godschalk,

Mario Paap

Prima service en website met noodzakelijke info. Betaal / invulvelden wat rommelig maar goed te doen. Heldere communicatie over levering. Geen track and trace volgens mij. (Kunnen jullie niet zo... Prima service en website met noodzakelijke info. Betaal / invulvelden wat rommelig maar goed te doen. Heldere communicatie over levering. Geen track and trace volgens mij. (Kunnen jullie niet zo veel aan doen maar de bezorger had de doos op de stoep voor de deur gezet..stond er gelukkig nog toen we thuis kwamen :)

Groot aanbod van lekkere /andere wijnen dan een supermarkt. Goede smaak beschrijving.

Verpakking + vulmateriaal is niet heel netjes. Alles is wel heel gebleven. Keuze in levering / afhaalpunt (heb ik misschien overheen gekeken). Er zijn bezorgers waar je in het afleverproces nog... Verpakking + vulmateriaal is niet heel netjes. Alles is wel heel gebleven. Keuze in levering / afhaalpunt (heb ik misschien overheen gekeken). Er zijn bezorgers waar je in het afleverproces nog nieuwe keuzes kunt maken.

Beste meneer Paap,
Beste meneer Paap,
Hartelijk dank voor uw feedback! Daar kunnen we weer wat mee. U hoort een track en trace te ontvangen op het door u opgegeven e-mailadres van onze koerier Packs. Zij hebben helaas geen mogelijkheid voor het ophalen van het pakket bij een afhaalpunt. Ik merk echter dat dit wel vaker als een prettige mogelijkheid wordt ervaren. We gaan de mogelijkheden onderzoeken om de bezorgservice onder te brengen bij een andere partner die dit wel kan aanbieden. Bedankt voor de tips! En geniet van de wijnen :-).
Angelique van der Linden

L. De R.

Mooi assortiment, heldere presentatie, snelle levering

Bij het ‘opvullen’ van een doos wordt hoofdzakelijk plastic gebruikt en slechts sporadisch papierproppen. Dat kan milieuvriendelijker!

Bedankt voor uw mooie review!
Voor wat betreft uw verbeterpunt voor het opvullen van de doos ben ik het met u eens dat papier milieuvriendelijker zou zijn dan plastic. De keuze voor plastic is met name vanwege het feit dat dit kans op breuk meer verminderd dan met papierproppen. Maar desalniettemin een goede tip. We gaan kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Dank u wel!

J. Bosscher

Prima advies en lekkere wijn!

Persoonlijk en warm

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Ruud Nooy / Studio R+M

In 1 woord: Super

Snelle levering, altijd de juiste dingen.

Mogelijkheid op site om factuur te downloaden. Laatste 2 bestellingen zat geen factuur bij. En op de site bij mijn account blijft staan dat het nog niet geleverd is!

Beste Ruud.
Beste Ruud.
Bedankt voor je reactie. Bij ons intern bleek er verwarring te zijn over het mailen van de facturen of het fysiek mee leveren van de factuur bij de bestelling. Voor nu mail ik je de ontbrekende facturen. Ik werk de accountgegevens over het uitleveren ook direct bij. Excuus voor de verwarring.

Geen bedrijf

In het kader van "koop bij de lokale winkelier" wijn en nog wat andere alcoholische versnaperingen besteld.
Het bestelde werd snel en correct afgeleverd.
Erg handig is dat de betaling gaat...
Het bestelde werd snel en correct afgeleverd.
Erg handig is dat de betaling gaat via iDeal.
Voor herhaling vatbaar.

Zoekmogelijkheid op de website is goed en efficiënt'

Geen idee.

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Bedankt voor uw mooie review. Fijn dat u de lokale middenstand op deze manier steunt!

Patricia Postema

Uitstekend

keuze uit ophalen of laten bezorgen. En als je belt met de vraag hoe laat ze komen, heb je ook nog enigszins keuze

Ik kan niet op de website zien waar ik gespaarde punten kan inwisselen

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Bedankt voor je mooie review Patricia! Binnen een paar weken is onze vernieuwde website in de lucht en dan is ook inzichtelijk hoe je de gespaarde punten in kunt wisselen. Nog even geduld, maar het... Bedankt voor je mooie review Patricia! Binnen een paar weken is onze vernieuwde website in de lucht en dan is ook inzichtelijk hoe je de gespaarde punten in kunt wisselen. Nog even geduld, maar het komt goed :-)
Groeten, Angelique

Jonathan Marks

Best place in the Netherlands for a wide selection of great wines, gins and (unusual) independent whiskies. I could browse for hours in the shop

Wide selection of rare and unusual wines and whiskies.

Regular tasting sessions both in the shop and with visiting experts.

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Bedankt voor de mooie review Jonathan! Op 1 mei starten we met de eerste virtuele (live) whisky tasting :-). Op de website lees je de details.
Groeten, Angelique