Prijs kwaliteit verhouding
9.5/10
Gastvrijheid locatie Van der Laan
Communicatie

Ruud Keuren

Heel prettig en professioneel, ook bij probleem, geen verschuilen maar meedenken aan oplossing en correct afwerken. Heel tevreden en goed ontzorgt.

....

Schreurs-peter

Ik kan alleen maar zegen dat wij zeer tevreden zijn alles was goed verzorgt dat namens de familie Schreurs Marieke weet wat ze doet hartelijk dank voor alles Peter Schreurs

Zijn er punten van aandacht, verbeterpunten?

Nee voor ons was het goed geregeld nog maals bedankt

Diny van den Munckhof

Ontzettend goed opgevangen en bijgestaan.

Niet bij ons

Bart Houwen

Fijn kontakt, geen druk om beslissingen te moeten nemen.

Lea Schell

Vanaf het moment dat wij het overlijden van onze dierbare telefonisch gemeld hebben bij van der Laan, zijn we met alle zorg en respect naar de overledene behandeld.

Zijn er punten van aandacht, verbeterpunten?

Voor ons is deze vraag niet van toepassing.

Tom Houwen

Persoonlijke begeleiding erg fijn, ze voelen de situatie goed aan. Niet opdringerig, erg behulpzaam, geduldig. Fijn om mee te werken.

John Delsing

Uitvaartverzorging van der Laan is een kundig en betrokken bedrijf. Ondanks dat het hier om een traditionele uitvaart/begrafenis ging heb ik het idee dat hier veel (meer) mogelijk is in overleg....

Zijn er punten van aandacht, verbeterpunten?

Dit was een zeer traditionele uitvaart. Er is tijdens de ceremonie op de begraafplaats het e.e.a. geimproviseerd. Dat was niet storend mede ook dankzij het vakman(vrouw)schap van de begeleiders.

Ron de Wit

Verzorging van eenvoudige crematie.

Zijn er punten van aandacht, verbeterpunten?

Enkel het crematorium zelf, waar de uitleg in de verbrandingskamer niet helemaal goed over was gekomen. Aanwezigen maakte zich te veel zorgen wat er te zien zou zijn als de baarplank de oven in zou gaan. De waarschuwing was op zich goed bedoeld, maar schrok mensen teveel af om de gehele procedure te blijven. Misschien dat een uitleg door jullie vooraf mensen wat langer de tijd geeft om dit in zich op te nemen.
Als mensen aan de zijkant staan is er ook al veel minder te zien. Deze opties zouden iets beter uitgelegd kunnen worden.

Anja Groeneveld

Netjes verzorgd, wel gevoel dat het soms wat haastig was. Fijn om overal bij betrokken te worden. Met vader in kist tillen etc. Een groot aandachtspunt vonden wij wel dat , toen vader thuis...

Zie boven

Jos kessels

Heel positief alles was perfect geregeld