Prijs kwaliteit verhouding
9.5/10
Gastvrijheid locatie Van der Laan
Communicatie

H Huijs

Zeer deskundig en professioneel.

nee,

Gert Verstegen

Wij zijn echt tevreden met de dienst en met de persoonlijke omstandigheden waarin we terecht zijn gekomen .

Voor ons niet.

P de Bie

Uitstekend

Julia Bobeldijk-Janssen

Onze pap is gisteren begraven. Tussen het overlijden en de begrafenis zaten slechts enkele dagen ( was onze wens). We kregen alle steun en begrip van de uitvaartbegeleidster. We voelden ons gehoord...

Zijn er punten van aandacht, verbeterpunten?

Geen verbeterpunten te benoemen.

Christel van Rijn

Een hele mooie persoonlijke aanpak werd gerealiseerd en kan alleen maar positief zijn

Zijn er punten van aandacht, verbeterpunten?

ik heb bij was de factuur in overeenstemming met wat u verwachtte nee gezegd niet omdat deze hoger was maar omdat deze veel lager was dan begroot, een positief iets in de toch moeilijke tijd.

Kitty Wolters-Peters

Heel plezierig, accuraat en betrokken. Altijd bereikbaar en een geweldige, betrouwbare steun als je ineens zoveel dingen moet regelen.

Zijn er punten van aandacht, verbeterpunten?

De opstelling van de stoelen rondom de kist, gezien het zicht op het podium ( in deze locatie).

R. Wijnands

We werden direct geholpen en de verdere afwikkeling is perfect verlopen. Iedereen is zeer tevreden.

H. Wismans

Onze ervaring is zeer goed

Gerda Hendrikx

Mijn ervaring met Uitvaartverzorging van der Laan is zeer positief. Met veel hartelijkheid en warme zorg is men met mij deze dagen ingegaan. De zorg voor de overledene was heel waardig. ook was er...

Nee.

Frans Bouten

Zeer medelevend
Adviserend uitstekend
Communicatie perfect
Bemiddeld prima
Al met al een zeer pretige samenwerking