Prijs kwaliteit verhouding

Timmermans

Uitstekend

Nee.

Familie Wintermans

Vanaf het eerste moment hadden wij een bijzonder goed gevoel, we zijn dan ook erg blij dat we zo goed ondersteund zijn. Marieke je was onze steun en toeverlaat deze dagen, dank daarvoor.

Hélène Sombezki-Giesbertz

Het was vooral respectvol. De medewerkster die de uitvaart begeleidde was zeer betrokken en gaf ruimte aan de familie hun gevoelens en wensen omtrent de uitvaart te uiten.

Ella Giesbertz

Wij hebben een hele fijne uitvaart gehad van onze moeder. Alles was prima geregeld en er was veel persoonlijke aandacht. De dienst heb ik als heel waardevol ervaren.

Zijn er punten van aandacht, verbeterpunten?

Het afscheid bij het crematorium vond ik een beetje kil en iedereen stond maar wat te kijken en zich af te vragen of er nog iets gezegd ging worden.

Ervaring is zeer positief en laag drempelig

Liesbeth Spee/Lemmen

Een betere begeleiding kan haast niet !!!

Zijn er punten van aandacht, verbeterpunten?

Nee, wat ons betreft niet !!

P. Wilbers

Uitermate tevreden, gemakkelijk te bereiken, direct steun, alles goed geregeld.

Zijn er punten van aandacht, verbeterpunten?

eigenlijk niet. deze keer, net als de vorige keer bij de uitvaart van mijn moeder, ben ik uitermate tevreden

Jacques van Eyndt

Goede ervaring, prima service.

Zijn er punten van aandacht, verbeterpunten?

We hebben nog geen factuur ontvangen.

Louise van Bommel

Onze ervaring met Uitvaartverzorging Van der Laan is uitstekend. Correct, betrokken, professioneel, lief en vooral oprecht en “normaal”.

Wat ons betreft niet.

van den Beucken

Rustig geduldig duidelijke uitleg op iedere vraag ,respect vol ,mee levend.

Zijn er punten van aandacht, verbeterpunten?

Heb de vinger afdrukken van mijn man nog niet gekregen,weet niet of dat een vergissing is of dat het zolang duurt?