Irma Kleins

Bedankt voor de goede service!

Je ervaring

Het kunstgras ligt er super netjes bij. Erg mooi aangelegd!

Nogmaals hartelijk bedankt!

Ga zeker zo door. Mooie producten en goede service

Evert

Mooie aanbieding

Je ervaring

We hebben kunstgras Alma gekocht. We zijn er erg blij mee. We zijn nergens zo'n mooie kwaliteit voor deze prijs tegengekomen!

Prima acties!

Theo Peeters

Topper

Je ervaring

Top bedrijf! Werd prima geholpen. Kon het kunstgras direct meenemen. Dezelfde middag nog gelegd. Nu sparen voor de voortuin :-)

Top!

Sylvie Malwa

Goede service!

Je ervaring

Vorig jaar hebben wij kunstgras voor de achtertuin gekocht. Het is zo goed bevallen dat we dit jaar ook de voortuin hebben voorzien van kunstgras.

We hebben het ook weer laten leggen...

We hebben het ook weer laten leggen door van de Lockant. Het ziet er weer top uit! Ze hebben ook even de achtertuin opnieuw opgeborsteld. Bedankt voor de goede service!

Vooral zo doorgaan.

Termeer

Ok

Je ervaring

We zijn lang op zoek geweest naar mooi kunstgras. Op den duur zie je door de bomen het bos niet meer.

We hebben uiteindelijk gekozen voor kunstgras type Noa. Donkergroen en heel vol en dik. Voelt heerlijk aan, zeker voor onze kleine van 6 maanden.

We zijn er erg blij mee.

Groet
Erik & Nicole

Meer adverteren, we moesten echt zoeken om jullie te vinden.

Sylvana Salfees

Goed geholpen, alles volgens afspraak

Je ervaring

Duidelijke informatie op de website. Mooi stalendoosje. Telefonisch goed geholpen en geadviseerd.

Ivm milieuvriendelijkheid en afval een goed idee om bv. de stalendoosje weer te hergebruiken?

Eduard Ter Horst

Prettige ervaring

Je ervaring

Zeer prettige ervaring. Werden goed geadviseerd. We hebben gekozen voor type Eco. We hebben veel stalen aangevraagd via internet, maar deze kwaliteit voor deze prijs zijn we echt nergens... Zeer prettige ervaring. Werden goed geadviseerd. We hebben gekozen voor type Eco. We hebben veel stalen aangevraagd via internet, maar deze kwaliteit voor deze prijs zijn we echt nergens tegengekomen. Ook niet via de marktplaats.

Geen op- of aanmerkingen

J. Arends

Hadden we veel eerder moeten doen. Nooit geweten dat het kunstgras zo mooi was.

Je ervaring

Via een kennis getipt. Via de website staaltjes aangevraagd en vervolgens een bezoek gebracht aan de winkel in Beers.

Werd zeer prettig geholpen. Het kunstgras werd een week later al...

Werd zeer prettig geholpen. Het kunstgras werd een week later al gelegd.

Ziet er erg mooi uit. Zeker geen spijt van.

Janneke Arends

nee

Fam. de Brinck

Bedankt voor het aanbrengen van het kunstgras, het ziet er keurig uit.

Je ervaring

Bedankt voor het aanbrengen van het kunstgras, het ziet er keurig uit. We zijn zeer te vreden over het eindresultaat.

Groet
Ria de Brinck

Ineke

Incomplete levering

Je ervaring

Op 2e paasdag een bezoek gebracht aan de winkel. Onze keus was gevallen op kunstgras Alma. We hebben het laten bezorgen, alleen was men vergeten de bevestigingshaken mee te sturen. Erg vervelend... Op 2e paasdag een bezoek gebracht aan de winkel. Onze keus was gevallen op kunstgras Alma. We hebben het laten bezorgen, alleen was men vergeten de bevestigingshaken mee te sturen. Erg vervelend want we wilde het kunstgras direct leggen.

Na een telefoontje was het geregeld, de haken kwamen netjes de volgende dag met de post.

Kwam het toch nog goed :-)

Beter opletten zodat er geen incomplete orders worden verstuurd.