Jac Teugel

Zeer tevreden!

Je ervaring

Afgelopen week kunstgras besteld. Gisteren is het gelegd. Grondwerk en het leggen zijn ook door Lockant verzorgd. Prima werk geleverd, ziet er zeer mooi uit. Jammer dat we dit niet aan het begin... Afgelopen week kunstgras besteld. Gisteren is het gelegd. Grondwerk en het leggen zijn ook door Lockant verzorgd. Prima werk geleverd, ziet er zeer mooi uit. Jammer dat we dit niet aan het begin van de zomer al gedaan hadden. Top

Assortiment verkleinen waardoor de keuze eenvoudiger wordt.

T. Vinster

Goede service

Je ervaring

Kunstgras is netjes gelegd, we zijn er erg blij mee. Bedankt!

Kan nu geen verbeterpunten noemen,

John Williams

Super aanbieding!

Je ervaring

Gisteren kunstgras Eco gekocht. Erg mooi en super goedkoop! Heb nog nergens zo'n mooie kwaliteit gezien voor deze prijs. Echt!

Irma Kleins

Bedankt voor de goede service!

Je ervaring

Het kunstgras ligt er super netjes bij. Erg mooi aangelegd!

Nogmaals hartelijk bedankt!

Ga zeker zo door. Mooie producten en goede service

Evert

Mooie aanbieding

Je ervaring

We hebben kunstgras Alma gekocht. We zijn er erg blij mee. We zijn nergens zo'n mooie kwaliteit voor deze prijs tegengekomen!

Prima acties!

Theo Peeters

Topper

Je ervaring

Top bedrijf! Werd prima geholpen. Kon het kunstgras direct meenemen. Dezelfde middag nog gelegd. Nu sparen voor de voortuin :-)

Top!

Sylvie Malwa

Goede service!

Je ervaring

Vorig jaar hebben wij kunstgras voor de achtertuin gekocht. Het is zo goed bevallen dat we dit jaar ook de voortuin hebben voorzien van kunstgras.

We hebben het ook weer laten leggen...

We hebben het ook weer laten leggen door van de Lockant. Het ziet er weer top uit! Ze hebben ook even de achtertuin opnieuw opgeborsteld. Bedankt voor de goede service!

Vooral zo doorgaan.

Termeer

Ok

Je ervaring

We zijn lang op zoek geweest naar mooi kunstgras. Op den duur zie je door de bomen het bos niet meer.

We hebben uiteindelijk gekozen voor kunstgras type Noa. Donkergroen en heel vol en dik. Voelt heerlijk aan, zeker voor onze kleine van 6 maanden.

We zijn er erg blij mee.

Groet
Erik & Nicole

Meer adverteren, we moesten echt zoeken om jullie te vinden.

Sylvana Salfees

Goed geholpen, alles volgens afspraak

Je ervaring

Duidelijke informatie op de website. Mooi stalendoosje. Telefonisch goed geholpen en geadviseerd.

Ivm milieuvriendelijkheid en afval een goed idee om bv. de stalendoosje weer te hergebruiken?

Eduard Ter Horst

Prettige ervaring

Je ervaring

Zeer prettige ervaring. Werden goed geadviseerd. We hebben gekozen voor type Eco. We hebben veel stalen aangevraagd via internet, maar deze kwaliteit voor deze prijs zijn we echt nergens... Zeer prettige ervaring. Werden goed geadviseerd. We hebben gekozen voor type Eco. We hebben veel stalen aangevraagd via internet, maar deze kwaliteit voor deze prijs zijn we echt nergens tegengekomen. Ook niet via de marktplaats.

Geen op- of aanmerkingen