Autobedrijf DeJan

Zeer goede en professionele advocaat

Jacobs

Advocaat geeft verkeerd advies wat mij flink geld heeft gekost.
All in all ben ik meer dan 1500 euro kwijt voor zijn bijstand.
En mijn originele veroordeling koste mij nog eens 1400...
Advocaat geeft verkeerd advies wat mij flink geld heeft gekost.
All in all ben ik meer dan 1500 euro kwijt voor zijn bijstand.
En mijn originele veroordeling koste mij nog eens 1400 euro.
Het enige wat hij voor mij heeft gedaan is een taakstaf in een
boete omgezet doormiddel van een peperduur rapport door hem
aanbevolen..rapport komt op 1150,00 euro voor een A4'tje.
Verder..een hoger beroep zaak waarvan hij eerder zij dat ik
een goede kans zou hebben,maar wat later uitdraaide op het
hof neemt waarschijnlijk de uitspraak van de politie rechter
over als advies,wat ik ook gedaan heb om er vanaf te zijn.
Kortom..blijf weg bij van breukelen..of bij iedere andere advocaat
ze kosten je alleen maar MEER geld.

Mohammed

Goed betrouwbaar

De Raadt

Afspraak gehad op kantoor dezelfde dag van inroepen hulp. Scherp luisterend oor en goed advies gehad.

Michael

Zeer ervaren, professioneel en betrouwbaar

JM van Iperen

Professionele vriendelijke en eerlijke benadering. Prettige sfeer. Netjes. Innemend en bescheiden.

Alfred van der Spek AvdS Advies voor de Schoonmaak

Menselijk moreel gezien begripvolle en compassionele ondersteuning in moeilijke periode geweest ik kon en mocht open, eerlijk en transparant mijn verhaal vertellen en benodigde onderbouwingen... Menselijk moreel gezien begripvolle en compassionele ondersteuning in moeilijke periode geweest ik kon en mocht open, eerlijk en transparant mijn verhaal vertellen en benodigde onderbouwingen aanleveren dat is direct mijn tip voor de lezers die professionele hulp en daadkracht verwachten zoals ik ervaren heb met Van Breukelen Advocatuur

Mijn ervaring was erg slecht met hem ,als je mij vraagt doe jou eigen plezier en zoek andere advocaat

Reactie Van Breukelen Advocatuur:

Dat is vervelend om te horen. Helaas kan ik niet nagaan wie u bent en waarom uw ervaring slecht was. Vanzelfsprekend ben ik daar erg benieuwd naar, juist omdat ik streef naar cliënten die voor 100%... Dat is vervelend om te horen. Helaas kan ik niet nagaan wie u bent en waarom uw ervaring slecht was. Vanzelfsprekend ben ik daar erg benieuwd naar, juist omdat ik streef naar cliënten die voor 100% tevreden zijn. Mijn verzoek aan u is dan ook om contact op te nemen met het kantoor, zodat ik (eventueel in een persoonlijk gesprek) kan luisteren naar uw ervaring.

R.J.F. van Nieuwenhuijzen

Prettige en duidelijke manier van werken