Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Havenaar

Op 8 februari een geheel nieuwe stoppenkast laten plaatsen met 9 groepen. De elektricien Rowan heeft vakkundig werk afgeleverd. Net en vriendelijk personeel.

Netjes en goede communicatie

Leo Roos

De stoppenkast was uitgebrand om drie uur (03:00) 's nachts. Van Bentem gebeld om 04:30 voor hulp en werd 06:30 terug gebeld. Fantastisch, maar nog beter een team van electriciens stond om 09:15... De stoppenkast was uitgebrand om drie uur (03:00) 's nachts. Van Bentem gebeld om 04:30 voor hulp en werd 06:30 terug gebeld. Fantastisch, maar nog beter een team van electriciens stond om 09:15 voor de deur om de een nieuwe groepenkast te installeren. Drie later was er weer licht en warmte in het huis.

1. Snelle hulp
2. Ervaren vakmensen
3. Keurig en nauwgezet werk

In dit geval niet van toepassing

Nico

Vervanging van de gehele groepenkast is prima verlopen.
Rowan heeft een keurige job afgeleverd

Flexibiliteit wat betreft planning, goed bereikbaar en snel met het maken van een offerte

Nog niet

Gijs van Unnik

Snelle, nette en adequate reparatie!

Johanna Been

Prima nazorg

De plaatsing van de stopcontacten en de lamp is keurig gedaan.

Vakmensen ook de offertes en afrekening laten doen niet altijd goed idee.

Wesley Buyn

Vandaag Tim en Kevin op bezoek gehad voor een storing op een groep in mijn huis. De mannen hebben eerst rustig mijn verhaal aangehoord en gevraagd wat ik zelf al had gedaan. Vervolgens zijn ze punt... Vandaag Tim en Kevin op bezoek gehad voor een storing op een groep in mijn huis. De mannen hebben eerst rustig mijn verhaal aangehoord en gevraagd wat ik zelf al had gedaan. Vervolgens zijn ze punt voor punt de groep langs gegaan en zo kwamen we uit bij de buitenlampen op mijn schutting. Deze hebben ze losgehaald van de groep met behoud van de elektra en verlichting in mijn schuur. Top geregeld.

De heren van Van Bentem hebben goed geluisterd en zijn rustig en stapsgewijs aan de gang gegaan met mijn probleem. Goede werkwijze voor menig probleem zou ik zo zeggen.

Voor wat betreft het oplossen van mijn storing, heb ik geen verbeter punten.

Marco

Goed en snel geholpen! Wouter heeft binnen een half uur onze problemen verholpen, en de prijzen zijn ook goed.

M. Freeke

In 2017 hebben we een aanbouw laten plaatsen inclusief elektra en verlichting. Van te voren hebben we een keurige offerte ontvangen en een handig lichtplan. We wilde in het plafond namelijk mooie... In 2017 hebben we een aanbouw laten plaatsen inclusief elektra en verlichting. Van te voren hebben we een keurige offerte ontvangen en een handig lichtplan. We wilde in het plafond namelijk mooie led verlichting hebben en overal strakke witte schakelmateriaal. De mannen van Van Bentem waren steeds op tijd aanwezig en hebben alles binnen de planning afgemaakt. Nogmaals dank daarvoor, want je wil niet met een verbouwing vertraging oplopen, terwijl je zelf op de eerste verdieping woont. Top!

Duidelijke offerte
Op tijd aanwezig
Gratis en goed advies
Keuze uit meerdere leveranciers voor schakelmateriaal

Wat een ongelovelijke wanprestatie van dit bedrijf. Het personeel is zeer onbehouwen, achterbaks en loopt iedere keer van de opdracht weg. Meermaals onverrichte zaken thuis zitten wachten, waarbij... Wat een ongelovelijke wanprestatie van dit bedrijf. Het personeel is zeer onbehouwen, achterbaks en loopt iedere keer van de opdracht weg. Meermaals onverrichte zaken thuis zitten wachten, waarbij afspraken niet na zijn gekomen. Uiteindelijk is de opdracht nog niet afgemaakt en zijn eigendommen vernield. Als klap op de vuur tracht men wel vooraf de werkzaamheden betaald te krijgen. Ik raad eenieder af in zee te gaan met dit bedrijf.

ontsla je personn

Sandkuyl

Top vakmensen! Correct, supergoed werk, meedenkend. Netjes werken.
Alles on overleg met klant ! Top?

Geen!