Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Anyuta

Aarding elektriciteit ontbrak bij CV installatie. Door de monteurs Van Bentem werd dit opgelost. Tevreden met de resultaat.

Monteurs zijn vriendelijk in contact. Geven een uitleg over wat er gaat gebeuren. Ik kreeg het gevoel dat ze deskundig zijn in dit gebied.

Ik zou geinformeerd willen worden over de kosten van de klus voordat er begonnen wordt met reparatie.

Probleem is opgelost.

Vriendelijk.

a

Monteurs hebben hun werk efficient gedaan. Tevreden. Enige is dat ik het werk ietsje duur/wat prijzig vind.

Probleem opgelost. Geen rotzooi achtergelaten. Vriendelijk in contact.

Op afgesproken tijd proberen komen. Bij het inplannen van een afspraak zorgen voor een oferte die hierna zo nodig aangepast kan worden ( bv via mail). Meer uitleg geven over het eind bedrag op de specificatie.

Waterlekkage leidde in de avonduren tot een groot probleem in de groepenkast. waardoor Liander moest besluiten de stroom af te sluiten. De volgende ochtend stond Van Bentem al voor de deur, gaf...

Snelle noodhulp, snel en vakkundig vervolg.

A vdS

Situatie: aardlekstoring; verdachte elementen al geïdentificeerd. Vrijdagavond gebeld, zaterdagmiddag actie.
Elektricien Rowan heeft heel systematisch en efficient de situatie geanalyseerd met...

Vakkundig optreden. Vriendelijke communicatie tijdens het werk.

Ferd

Een prima afwikkeling van de opdracht door een vriendelijke en deskundige monteur.

Ben ik zeer tevreden over de plaatsing van de groepenkast. Vriendelijke monteur die graag uitleg geeft en mee wil denken over toekomstige oplossingen, die de klus snel en netjes heeft geklaard. Zeer tevreden.
De verplichte score voor Nazorg is hier fictief (want nog geen ervaring mee), maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Een snellere mailafwikkeling / beantwoording vraagt aandacht en een (kleine) aanpassing t.o.v. van de offerte kan beter vooraf gecommuniceerd worden. Dat zou de score zeker verder verhoogd hebben.

Goede service, tot 2x toe op een zaterdag. Vriendelijke en deskundige medewerkers

Zie hierboven. En op de doordeweekse vervanging van de groepenkast kon men ook ongeplande reparatiekarweitjes doen.

Het is m.i. handiger de klant tijdig te informeren en te waarschuwen dat bepaalde reparaties, b.v. >Eur 300, vrij kostbaar zijn.

Jan

Na wat moeite (bellen, mailen) tot tevredenheid geholpen

Vriendelijke medewerkers

Ton van Slingerland

Op 3 juni j.l. kregen wij spontaan een stroomstoring. Via via kwamen wij bij Van Bentem Elektrotechniek terecht.
Gebeld en binnen een uur stond Ron bij ons voor de deur. Jaren geleden hadden...

Met de klant meedenkend.
Vriendelijk
Vakbekwaam en snel
Gemotiveerd
Gepassioneerd

Geen, gewoon zo door gaan!

Ton van Slingerland

Spontaan kregen wij een op 4 juni '18 een volledige stroomstoring. Via via kwamen wij uit bij Van Bentem Elektrotechniek.
Het was al na 17:00 uur en toch konden wij op Van Bentem rekenen. Al...

Snel, professioneel, zeer vriendelijk en uiterst gemotiveerd.
We kunnen dit bedrijf aan iedereen van harte aanbevelen.