Offerte
Nazorg
8.5/10
Communicatie

Ferd

Een prima afwikkeling van de opdracht door een vriendelijke en deskundige monteur.

Ben ik zeer tevreden over de plaatsing van de groepenkast. Vriendelijke monteur die graag uitleg geeft en mee wil denken over toekomstige oplossingen, die de klus snel en netjes heeft geklaard. Zeer tevreden.
De verplichte score voor Nazorg is hier fictief (want nog geen ervaring mee), maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Een snellere mailafwikkeling / beantwoording vraagt aandacht en een (kleine) aanpassing t.o.v. van de offerte kan beter vooraf gecommuniceerd worden. Dat zou de score zeker verder verhoogd hebben.

Goede service, tot 2x toe op een zaterdag. Vriendelijke en deskundige medewerkers

Zie hierboven. En op de doordeweekse vervanging van de groepenkast kon men ook ongeplande reparatiekarweitjes doen.

Het is m.i. handiger de klant tijdig te informeren en te waarschuwen dat bepaalde reparaties, b.v. >Eur 300, vrij kostbaar zijn.

Jan

Na wat moeite (bellen, mailen) tot tevredenheid geholpen

Vriendelijke medewerkers

Ton van Slingerland

Op 3 juni j.l. kregen wij spontaan een stroomstoring. Via via kwamen wij bij Van Bentem Elektrotechniek terecht.
Gebeld en binnen een uur stond Ron bij ons voor de deur. Jaren geleden hadden...

Met de klant meedenkend.
Vriendelijk
Vakbekwaam en snel
Gemotiveerd
Gepassioneerd

Geen, gewoon zo door gaan!

Ton van Slingerland

Spontaan kregen wij een op 4 juni '18 een volledige stroomstoring. Via via kwamen wij uit bij Van Bentem Elektrotechniek.
Het was al na 17:00 uur en toch konden wij op Van Bentem rekenen. Al...

Snel, professioneel, zeer vriendelijk en uiterst gemotiveerd.
We kunnen dit bedrijf aan iedereen van harte aanbevelen.

Lichtschakelaar en stopcontact laten bijplaatsen.

Ze konden al een paar dagen nadat ik gebeld had langskomen.
Klus was in een paar uur geklaard. Vriendelijke monteurs die alles netjes opruimden.

Leon

Ik moest een 2 fase pirilex aansluiting hebben omdat er bij mijn nieuwbouw huis niet een zat (heel vreemd) vond ook van bentem elektrotechniek.
Vanuit de andere kant van het land kwamen ze...

Daadkrachtig
Efficient
Vriendelijk en service gericht

Kris

Had voorbereidingen getroffen voor de klus met Van Bentem: Vloer open om bij drivers voor verlichting te kunnen en stopcontacten losmaken. Helaas had Van Bentem andere plannen en kwam door een klus...

Op tijd afbellen, zodat iemand nog de tijd heeft om een collega te benaderen.
Zelf met een collega bellen om een afspraak alsnog door te laten gaan.

Reactie Van Bentem Elektrotechniek:

Geachte heer Krispijn,

Wij hebben afgelopen zaterdag bij u afgezegd omdat er een klant was waarbij heel zijn huis onder water was gelopen 5 etages naar beneden door een bevroren waterleiding.
Ik heb u toen gebeld en uitgelegd dat het dezelfde dag niet meer ging lukken en dat we dan een nieuwe afspraak moesten maken.
Vervolgens bent u meteen gaan rondbellen en heeft u ook via onze site gebeld en ik heb toen tegen de telefoniste het verhaal verteld en ze heeft u toen doorverwezen naar een collega.
Ik heb daarna niks meer van u vernomen en ben er dan ook vanuit gegaan dat het gelukt was om iemand te vinden.
U zou het zelf ook fijn hebben gevonden als u in een noodsituatie zat dat we u direct konden helpen.
En natuurlijk begrijp ik de teleurstelling dat we u niet meteen konden helpen.
Maar we zijn er van uitgegaan dat u al iemand anders gevonden had aangezien u meteen rond was gaan bellen.
Als ik had geweten dat u niemand had kunnen vinden dan had ik u teruggebeld.

Ook willen we dit alsnog voor u oplossen als het al niet gebeurd is.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en verneem graag u reactie.

Ron van Bentem

Henk

Super communicatie via de app, prima medewerkers en gingen niet weg voordat alles driedbubbel gecontroleerd was. Ook de rioolpomp helemaal nagekeken dus zeker ook een aanrader voor woonboten.

dubbel check, geven ook duidelijke toelichting wat ze doen

Alex

I had a power failure at night and urgently needed Bentem's assistance. With their advice and help, we were up in running in no time. Thanks for your availability and assistance!

Availability and expertise.

None