Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Elzinga

Moest van 1 naar 3-fase ivm inductiekoken; gevraagd of dat bij mijn huis kon. Meteen afspraak voor volgende morgen, zaterdagochtend 08:00 uur! Het kon, dus offerte maandagmorgen in de mail,... Moest van 1 naar 3-fase ivm inductiekoken; gevraagd of dat bij mijn huis kon. Meteen afspraak voor volgende morgen, zaterdagochtend 08:00 uur! Het kon, dus offerte maandagmorgen in de mail, donderdag nieuwe groepenkast geïnstalleerd en fornuis aangesloten. Sneller kan het niet!! (Nu wachten op Liander, pas beschikbaar over 7 weken!!!) Nette efficiënte jongens van Van Bentum, heel plezierig!

Zeer snelle reactie na telefoontje, terwijl het geen noodgeval was. Efficiënte afhandeling; jongens weten waar ze het over hebben.

Doorgaan zo!

W.Zalm

Een top bedrijf met heel vriendelijk en vakkundig personeel .
Keurig de storring opgelost en netjes afgehandeld .
Dit bedrijf is aan te bevelen voor al u Electro.
Met vriendelijke...
Een top bedrijf met heel vriendelijk en vakkundig personeel .
Keurig de storring opgelost en netjes afgehandeld .
Dit bedrijf is aan te bevelen voor al u Electro.
Met vriendelijke groet ,
W.Zalm
Den Haag

Goed opgeleide Personeel

zal niet weten

Michel

Vrijdag's gebeld met probleem; 's maandags daaropvolgend 45 jaren oude groepenkast vervangen door een moderne.

Klantvriendelijk en werkt zeer netjes. Alles keurig opgeruimd na afloop werkzaamheden.

Calkoen

Uitstekende en deskundige service en adviezen zeer klantvriendelijk

Servicegericht, niet duur en snel ter plekke

Alleen maar lof voor hen

Marie-Josee Servage

Gister middag waren 2 medewerkers van jullie langs gekomen te Bizetpad 51 waar mijn moeder woont , om de snoer van de washair te installeren. Ze hebben hun werk uitstekend uitgevoerd. Ze wisten... Gister middag waren 2 medewerkers van jullie langs gekomen te Bizetpad 51 waar mijn moeder woont , om de snoer van de washair te installeren. Ze hebben hun werk uitstekend uitgevoerd. Ze wisten precies wat ze moesten doen. Toen ze klaar waren , hebben ze netjes schoongemaakt. Petje af.

Ze wisten precies wat ze moesten doen

Nee , ze hebben hun werk uitstekend uitgevoerd

WM.Kok

Top. Overeenkomstig de verwachtingen
Vervanging stoppenkast door Rowan en David stipt en keurig gedaan

Mark

Medewerkers waren op tijd zoals was afgesproken. Vervolgens is storing snel verholpen en heb ik advies ontvangen hoe electra in mijn huis verbetert kan worden. Offerte kan duidelijker, omdat ik er... Medewerkers waren op tijd zoals was afgesproken. Vervolgens is storing snel verholpen en heb ik advies ontvangen hoe electra in mijn huis verbetert kan worden. Offerte kan duidelijker, omdat ik er vanuit ging dat er 1 monteur langs zou komen, maar er kwamen er twee. Kleine verrassing, maar uiteindelijk prima geholpen. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen!

• Deskundigheid
• Snelle oplossing voor storing
• Advies ontvangen om electra te verbeteren in ons huis

Offerte kan duidelijker. Ik ging er vanuit dat er 1 monteur zou langskomen, maar in de praktijk kwamen er 2

Product van hoge kwaliteit en vriendelijke monteurs

Product van hoge kwaliteit en vriendelijke monteurs

Snelle service, duidelijke uitleg welke stappen te nemen. Probleem is opgelost. ( uitval aard lek schakelaar )

Vriendelijk en zeer service gericht.

Geen.

Anique Landré

Keurige service; vriendelijk, goede en heldere communicatie en net en vakkundig werk.

Heldere communicatie, er wordt netjes en vakkundig gewerkt.

Het starttarief is best prijzig.