Kool

Heel fijn geholpen in de winkel, ze denken goed mee en luisteren goed naar je wensen. Van de week is onze nieuwe visgraat PVC vloer gelegd. We zijn super blij met het eindresultaat en bevelen Van... Heel fijn geholpen in de winkel, ze denken goed mee en luisteren goed naar je wensen. Van de week is onze nieuwe visgraat PVC vloer gelegd. We zijn super blij met het eindresultaat en bevelen Van Welie van harte aan!

Marian Middelkoop

Vloer, raambekleding en trapleuning bij van Welie gekocht.

Albert&Femmie

Zeer tevreden over Welie interieur,zo blij,met een mooi eind resultaat.Krijgen veel complimenten. Zeker een aanrader!

Loes

Erg blij met het goede advies en de mooie vloer en trap (die zeer snel geplaatst zijn!!). Zeer tevreden over het resultaat!

Cor van Rijn

Net als de PVC vloer beneden (visgraat) ligt er nu een mooie strakke PVC vloer op de gehele bovenverdieping. Vlug en vakkundig gelegd.

Nadeche Thien

Van Welie interieurs heeft ons eerlijk advies gegeven betreft de trapbekleding. We genieten nu elke dag van onze mooie trap!

Jeannette van 't Oor-van den Hoek

Perfect! Ik kan hem iedereen aanbevelen.

Thera Van Hoef

Heel prettig interieuradvies gekregen, verder ook goed en prettig geholpen met aanschaf van een vloerkleed. Past perfect in ons interieur!!!

Alissa Hazeleger

Een half jaar geleden kochten we hier onze nieuwe pvc vloer, gordijnen en vloerbedekking. Met alles zijn we super blij. We hebben al zovaak complimenten over onze heerlijk zachte vloerbedekking gehad!

Anne-Marthe van Ee

Wij zijn zeer tevreden over de fijne samenwerking en zijn erg blij met het eindresultaat!