JM Kusters

Goed en goede service

Adviseren met welk materiaal je t best kan bouwen

Francis Verhaeghe

Positief

snelheid

Plaat geschonden in de hoek

Marius Van dompseler

Mooi pand,vriendelijke telefoniste, en magzijn medewerkers.

Goed bereikbaar.

Zorgen dat de polycarbonaat platen de zelfde kleur wit hebben voor dezelfde klant. Zorgen dat de klikkappen welke geschikt zouden zijn voor platen tot 10mm ook goed aansluiten. En tot slot dat de... Zorgen dat de polycarbonaat platen de zelfde kleur wit hebben voor dezelfde klant. Zorgen dat de klikkappen welke geschikt zouden zijn voor platen tot 10mm ook goed aansluiten. En tot slot dat de juiste lengte's rubber mee geleverd worden.

Piet Pietersma

Helaas had ik geen keus koppel profielen zijn bijna nergens te krijgen en duur ... opsturen nog een keer zo duur... dan is afhalen de enige mogelijkheid en is door bedrijf het dichtst bij

dicht in de buurt

bestelling klaar hebben liggen, dat was niet zo maar moest nog op maat gemaakt worden etc. tevens is het erg beschadigd.. een krasje is niet erg maar dit was 1 kras... lijkt al jaren gebruikt te... bestelling klaar hebben liggen, dat was niet zo maar moest nog op maat gemaakt worden etc. tevens is het erg beschadigd.. een krasje is niet erg maar dit was 1 kras... lijkt al jaren gebruikt te zijn terwijl je er veel voor moet beteken

Schouten A

Vriendelijk ontvangen, en dame wist ook prima uit te leggen hoe een en ander werkt aangaande mogelijkheden en montage polycarbonaat plaat met dikte: 32 mm. Ook video met uitleg erg handig .

klantvriendelijk, prima product, goede uitleg,

bij montage van polycarbonaatplaten heeft de kap van de zijprofielen de neiging om naar zijde over te hellen, omdat in zijprofiel aan de muurzijde geen plaat ligt waar deze op kan rusten. ik heb dat... bij montage van polycarbonaatplaten heeft de kap van de zijprofielen de neiging om naar zijde over te hellen, omdat in zijprofiel aan de muurzijde geen plaat ligt waar deze op kan rusten. ik heb dat opgelost door van maranti vullat te zagen en deze in dat lege profiel te schuiven ,zodat de aluminium kap daar op kan rusten.
ook zou ik in de video duidelijk aangeven waar je het best de schroeven kunt plaatsen . ik heb ze in het midden geplaatst zodat mocht er een druppel water onder rubber door zou lekken, deze ten alle tijde vrije doorgang heeft naar beneden de goot in.

frans stevens

Polycarbonaatplaat besteld netjes thuis bezorgd perfect

chauffeur was heel behulpzaam

zo doorgaan

Jan Teugels

Bestelling polycarbonaat kanaalplaat

levering conform bestelling en zoals het hoort (correct en heel vriendelijk)

Mohamed

Prima ervaring. Goed geholpen tijdens het proces van bestellen. Laura heeft mij heel goed geholpen.

- Geduldig
- Goed advies
- goed bereikbaar

Jammer dat als er een polycarbonaat plaat beschadigd raakt (wellicht tijdens transport) dat de reactie van Van Viegen is: Dit komt door het transportbedrijf. Dat geloof ik ook maar het was fijn... Jammer dat als er een polycarbonaat plaat beschadigd raakt (wellicht tijdens transport) dat de reactie van Van Viegen is: Dit komt door het transportbedrijf. Dat geloof ik ook maar het was fijn geweest als van Viegen haar best zou doen om tot een passende oplossing te komen.

wpf hoogsteder

Uitstekend. snel. de verwachte kwaliteit.

adequate en snelle service aan de telefoon

G.P. Groesbeek

Snel, correct, met goede terugkoppeling en vriendelijke medewerkers

Bij aanpassen van de geplaatste opdracht wordt e.e.a. snel en zonder problemen doorgevoerd. Ik kreeg geld terug en had het binnen 2 uur op mijn bankrekening staan. Klasse!!!