peter van den bergh

Hele leuke chauffeur

Nee

Kinderboerderij De Kromme Akker

Zeer goed

Nette levering met goede communicatie, overzichtelijke webshop en bestelling makkelijk te plaatsen.

van Hassel

Duidelijk,direct, hulpvaardig,correct, top.

Idem.

In dit geval,niet van toepassing.

Jeroen

Producten ontvangen die ik had besteld kwam alleen 10 dagen na betaling pas binnen ik had gehoopt op een snellere levering aangezien ik ook al betaald had en hun adverteerden met eigen vervoer

Goede producten

Snellere levertijden en de levering werd laat pas gemeld

A.L. Heinhuis

Op wat ergernissen na is deze goed te noemen

Zie overzicht

Exorbitant hoge transportkosten en lange levertijd.

Reactie Van Viegen:

Bedankt voor je review!
Bedankt voor je review!
Wij proberen zo goed mogelijk met onze klanten mee te denken, daarom bieden wij twee verschillende transportwijze aan (een goedkoop en een duurdere). Ook onze levertijden zijn hierop ingesteld. U gaf aan de bestelling snel te ontvangen 3-6 werkdagen levertijd. Deze zijn de 5e dag geleverd.
Jammer van uw review, we hopen uiteraard u weer terug te zien!
Klantenservice Van Viegen

Remco Veenbrink

snel

Frank van de Geijn

Prima bestelling, producten en vriendelijk contact wordt een beetje overschaduwd door slechte communicatie over het niet halen van het levermoment.

Makkelijke bestelsite, soepel in samenvoegen van bestellingen, producten prima, top prijskwaliteit dakpanplaten.

Doe even een belletje als de planning op de dag uitloopt, zodat de klant ook weet waar hij aan toe was (ik zou helpen met uitladen). Nu miste ik de enige afspraak op mijn werk omdat ik zat te... Doe even een belletje als de planning op de dag uitloopt, zodat de klant ook weet waar hij aan toe was (ik zou helpen met uitladen). Nu miste ik de enige afspraak op mijn werk omdat ik zat te wachten, maar kwam de levering zo laat dat het pas ver ná de afspraak was. Had ik het geweten was dat prima geweest, maar nu had ik de problemen erdoor op mijn eigen werk. Had dus voorkomen kunnen worden met een belletje. Dat vind ik wel teleurstellend en frustrerend.

Paul Desmet

Zeer snelle reactie en levering

Kwaliteit -Snelle levering

Ruud

Goed advies gekregen naar aanleiding van vragen wie ik had.

Snelle reactie tijd op vragen of mail

Website is soms lastig om specifieke materialen of mogelijkheden op te zoeken

Ferdi

Snelle service, geweldige service bij levering

Duidelijke info, groot assortiment, snelle service

de maat van de balken op de kop vermelden