Het is altijd goed

waj Coopmans

Wintercheck ,zoals altijd, weer perfect uitgevoerd. de auto wordt door deze garage heel goed onderhouden en ik word steeds ruim tevoren geïnformeerd over te verwachten reparaties.

Jan Scheffers

Wat een geweldige service. Niets maar dan ook niets op aan te merken.

HFM Ronke

Heel goed bedrijf
Prima sevice en vriendelijk personeel.
Goed overleg .
Ben zeker te vreden en het vertrouwen is er zeker.
Was heel snel opgelost bedankt.

Corry van Ballegooijen

Geweldige service, laagdrempelige, vriendelijke en behulpzame medewerkers

Barbara Verstoep

Sinds maart 2023 klant, geen spijt gehad, geweldige service, vriendelijk en goede sfeer, net een gratis wintercheck laten uitvoeren, een warm onthaal met koffie en wat lekkers en niet te vergeten... Sinds maart 2023 klant, geen spijt gehad, geweldige service, vriendelijk en goede sfeer, net een gratis wintercheck laten uitvoeren, een warm onthaal met koffie en wat lekkers en niet te vergeten een winters soepje, auto gewassen terug gekregen, dank hier voor

Klaas Pelser

Geweldig!

Marjoleine de Hoog

Erg vriendelijk, super service, snel contact, duidelijke uitleg

Marcel

Hier weten ze dat de klant, koning is.... vriendelijk, netjes, beleefd, volledig geïnformeerd worden, behulpzaam, probleemoplossend..... en de koffie is fantastisch!!

Jacques Voogt

Op een buitengewone manier heeft men in een, voor mij persoonlijk, complexe situatie gezorgd dat mijn auto met kortsluiting in het elektrische circuit werd opgehaald, gerepareerd en weer... Op een buitengewone manier heeft men in een, voor mij persoonlijk, complexe situatie gezorgd dat mijn auto met kortsluiting in het elektrische circuit werd opgehaald, gerepareerd en weer thuisbezorgd. Geweldige service!