Ruud Veenman

Bij Van Tafel nemen ze ruim de tijd om je wensen en de mogelijkheden te bespreken om zo de tafel en stoelen te vinden die het beste in je interieur passen. Vervolgens werden de tafel en stoelen... Bij Van Tafel nemen ze ruim de tijd om je wensen en de mogelijkheden te bespreken om zo de tafel en stoelen te vinden die het beste in je interieur passen. Vervolgens werden de tafel en stoelen netjes volgens de gemaakte afspraken door vriendelijk personeel geleverd en gemonteerd. Kortom een prettige ervaring.

Francine de Haas

Wij hebben een prima uitleg gekregen over de mogelijkheden wat betreft het tafelblad en het metalen onderstel. Uitgebreid advies in de showroom was prettig1

Mark en Cindy

We werden vriendelijk ontvangen in de toonkamer en leuk dat we ook een kijkje mochten nemen in de werkplaats. Goed geadviseerd door Chantal en prima bezorging door Marc en medewerker Gijs. We werden vriendelijk ontvangen in de toonkamer en leuk dat we ook een kijkje mochten nemen in de werkplaats. Goed geadviseerd door Chantal en prima bezorging door Marc en medewerker Gijs.
Levering was iets vertraagd maar we werden goed op de hoogte gehouden, heel fijn.
Wij zijn helemaal blij met onze eetkamerset!

Joke

Ik ben heel fijn geholpen door Chantal. Ik ben super tevreden over de tafel en stoelen. Goede kwaliteit en service.

Koppers&Lücker

Prettige ontvangst en een prima aansluiting op onze wensen. Helder en eerlijk advies

Arno Brouwer

Fijn verkoopgesprek, goed meegedacht met onze wensen en uitgebreid rondgekeken om zo uiteindelijk onze keuze te maken.

Elle Leermakers

Een TOP keuze is Van Tafel, persoonlijke aandacht van aankoop tot het plaatsen van eettafel en stoelen! Wij zijn super tevreden met het resultaat!

Angela en Piet van de wal

Hele leuke vriendelijke gastvrouw .goed in advies geven . En super goed kwaliteit en afgewerkt.en levering super .

Fam. R. Germanus

Geweldig mooie tafel geleverd door fa. Van Tafel. Helemaal naar ons zin en mooie kwaliteit. Wij zijn er heel blij mee!