Renée

Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf. Goede service en communicatie. We kregen vanzelf stalen toegestuurd om de definitieve kleur van de lak te kiezen. Persoonlijk overleg over aflevertijdstip en... Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf. Goede service en communicatie. We kregen vanzelf stalen toegestuurd om de definitieve kleur van de lak te kiezen. Persoonlijk overleg over aflevertijdstip en de tafel werd door hen vakkundig in elkaar gezet en geplaatst. En hij is prachtig! Vakwerk!

Sanne Oosterbaan

Echte vakmensen! Maar ook betrokken en passie voor hun product!

Hugo en Geertje

Wij zijn heel erg blij met onze tafel en stoelen, ze zijn echt prachtig..
Een fijn persoonlijk bedrijf met hele goede adviezen en service.

Karen

Prettige service

Geert Maas

Fijn bedrijf met oog voor de klant

Har Beelen

Ontvangst en ook advisering prima. Duidelijk in de mogelijkheden.
Combinatie met de stoelen maakt het compleet.

Elly en Henk

Van Tafel gevonden op internet bij toeval. Het verhaal en de plaatjes maakten n gedegen indruk. Het ( maatwerk) advies sprak me erg aan. We wisten niet precies wat we wilden; we zaten net in n... Van Tafel gevonden op internet bij toeval. Het verhaal en de plaatjes maakten n gedegen indruk. Het ( maatwerk) advies sprak me erg aan. We wisten niet precies wat we wilden; we zaten net in n nieuwe woning. Op de zaak werden we wegwijs gemaakt in houtsoorten en allerlei poten. De keuze werd mede bepaald doordat er ook aandacht en hulp werd geboden, bij het kiezen van bijpassende stoelen.

Vivianne Moerel

Enorm blij met onze buitentafel. Fijn personeel, mooi ontwerp. We sturen een foto als het padoek is vergrijsd.

Fleur

Prima, goed service en communicatie.

Tinka

Persoonlijke betrokkenheid kenmerkt Van Tafel. Zowel bij het uitzoeken als bij aflevering.