Nicole van den Nieuwenhof

Zeer prettig en persoonlijk contact

A.D. Camp

Met veel kennis van zaken ben ik geadviseerd met de keuze van de nieuwe eetkamerstoelen.

Sjef L'Ortye

Goede service, mooie kwaliteit, persoonlijke benadering

Lescha Nuyens

Duidelijke uitleg, zeer vriendelijke benadering en geweldige service 🎩. We zijn erg blij met onze nieuwe eethoek!!

Fam Joris

Gisteren onze prachtige tafel ontvangen.
Heel blij mee.
Super goed geholpen bij Van Tafel door Chantal.
Nogmaals dank.

Hans en Marjetta Megens

Wij zijn meer dan dik tevreden over de firma Van Tafel.
In alle opzichten goed en fijn geholpen met als resultaat een schitterende tafel en hele mooie stoelen.
Perfecte service, levering...
Wij zijn meer dan dik tevreden over de firma Van Tafel.
Perfecte service, levering en plaatsing waarvoor nogmaals onze hartelijke dank !
Wat ons betreft is "Van Tafel" een serieuze aanrader
en bevelen wij van harte aan !!

Van Eijk

Zijn ontzettend fijn geholpen door Pleun. Zijn 2x in de showroom geweest. Goede uitleg over de bewerking en behandeling van de tafel. Heerlijke koffie met iets lekkers erbij. De tafel is afgelopen... Zijn ontzettend fijn geholpen door Pleun. Zijn 2x in de showroom geweest. Goede uitleg over de bewerking en behandeling van de tafel. Heerlijke koffie met iets lekkers erbij. De tafel is afgelopen vrijdag gebracht. Ook weer een goede uitleg over de behandeling van de tafel. We zijn erg blij met de mooie tafel. Alleen jammer dat we er veel langer op moesten wachten dan dat ons was toegezegd.

H.A.J. Hover

Positieve ervaring