Huijts

We hebben een zeer positieve ervaring met het bedrijf.
De mensen zijn zeer vakkundig en proberen samen met de klant een produkt te leveren wat aan alle wensen voldoet.

Geert Viaene

Top team

Gaby

Topservice en mooie kwaliteit tafels!!

Henk Winters

Gemoedelijk en pro-actief

Marian

Fantastische tafels, mooie kwaliteit goede service klantvriendelijk

Erwin Hermans

Van Tafel weet wensen om te zetten naar woongenot

Construct Advocaten

Super ervaring! Chantal en Marc dachten goed met ons mee en kwamen met een ontwerp dat heel goed paste binnen onze wensen. De tafel staat nu prachtig midden in ons nieuwe kantoor. Erg blij mee.

Fam. Pullens

Uitstekende dienstverlening, hoogwaardige producten!

Jessica

Wij hebben vorige week onze tafel mogen ontvangen. Wat een staaltje vakwerk en ondanks onze bijzondere wensen hebben wij de perfecte tafel samen kunnen stellen. In de showroom zijn we zeer goed... Wij hebben vorige week onze tafel mogen ontvangen. Wat een staaltje vakwerk en ondanks onze bijzondere wensen hebben wij de perfecte tafel samen kunnen stellen. In de showroom zijn we zeer goed geholpen door Pleun. Het contact met Pleun na de bestelling was ook erg prettig.
Wij zijn erg blij met het eindresultaat.

Matthijs

We hebben het uitzoeken van een nieuwe tafel bij Van Tafel als een feestje ervaren. Prettig en persoonlijk contact: er werd ruim de tijd genomen om met ons mee te denken en ons te laten zien hoe de... We hebben het uitzoeken van een nieuwe tafel bij Van Tafel als een feestje ervaren. Prettig en persoonlijk contact: er werd ruim de tijd genomen om met ons mee te denken en ons te laten zien hoe de tafel gemaakt zou worden. Zo is onze nieuwe tafel dankzij Chantal echt ónze tafel en we zijn ontzettend blij met het resultaat!