Bas

Van eerste contact tot eindoplevering een superfijn bedrijf waar alles draait om de uiteindelijke tafel van de klant. Er wordt alle tijd en ruimte genomen om de klant te ontvangen en zijn of haar... Van eerste contact tot eindoplevering een superfijn bedrijf waar alles draait om de uiteindelijke tafel van de klant. Er wordt alle tijd en ruimte genomen om de klant te ontvangen en zijn of haar wensen door te spreken. Vol passie en enthousiasme wordt er door Chantal meegedacht. Een 2e afspraak om nogmaals te komen kijken en een definitieve keuze te maken, ook dat was geen probleem. Ook dan neemt van Tafel weer alle tijd voor de klant. Het contact tussen verliep vlekkeloos en altijd met een glimlach. Wat ze beloven en afspreken komen ze ook na. Bij aflevering worden concrete afspraken gemaakt die ze ook waarmaken en ook wordt bij aflevering van de tafel er door de bezorgers vol passie en enthousiasme verteld over de tafel en hoe deze te gebruiken. De bestelde tafel voldoet aan onze wensen. Wij zouden van Tafel van harte aanbevelen als je opzoek bent naar een tafel op maat. De beleving, de service en het eindproduct zijn het meer dan waard!

Arjan

Supervriendelijk, gastvrij en meedenkend

George

Hele fijne ervaring gehad bij Van Tafel, van begin tot eind ben ik vakkundig geholpen en het eindresultaat is alles wat ik er van had verwacht. Dank jullie wel!

Lot Driessen

Geweldige eetkamerset uitgekozen bij Van Tafel! Goed advies gekregen en onze tafel is echt schitterend! Ontzettend blij mee! Daarbij zijn het ook nog eens ontzettende aardige vakmensen!

Saskia

Prettige ontvangst. Ruime keuze in kleur, materiaal, vormen om je tafel samen te stellen, en daarbjj profesioneel advies. Levering thuis,wordt zeer netjes thuis afgeleverd. Zeer blij met de tafel

Rene en Yolanda

We zijn enthousiast en vriendelijk geholpen. Chantal en Pleun hebben zich enorm ingezet om onze wensen te vervullen, wat uiteindelijk ook gelukt is, d.m.v. een prachtige eethoek. Heel erg bedankt,... We zijn enthousiast en vriendelijk geholpen. Chantal en Pleun hebben zich enorm ingezet om onze wensen te vervullen, wat uiteindelijk ook gelukt is, d.m.v. een prachtige eethoek. Heel erg bedankt, dit bedrijf is een echte aanrader!

Rene van der Peet

Mooie degelijke tafel, vriendelijk personeel dat bereid is om mee te denken

Thijssen

Wij hebben vandaag onze ronde tafel ontvangen in Lanaken.
Prima service en uitleg van beide heren.
Van tafel voldoet meer dan 100% aan onze verwachtingen.

Houthoff

Zo’n geweldige klantbenadering zie je zelden terug en zeker niet bij grotere meubel aanbieders in de grote populaire woonmalls

W.f.landscape b.v.

Leuke en deskundige mensen die ook kritisch naar hun producten kunnen kijken. Doen moeite voor de klant