Wouters

Klantvriendelijk en goed

Paula en Willem de Bie - Vermeulen

De goede raad en toewijding van Chantal en Marc hebben er voor gezorgd dat wij nu de trotse eigenaars zijn van een heel leuke eetkamercombinatie! Er werd ons alle tijd gegund om een doordachte keuze... De goede raad en toewijding van Chantal en Marc hebben er voor gezorgd dat wij nu de trotse eigenaars zijn van een heel leuke eetkamercombinatie! Er werd ons alle tijd gegund om een doordachte keuze te maken. Dank jullie wel voor de perfecte naleving van alle gemaakte afspraken! Veel succes!

EAZZ BV

Goed advies en concrete afspraken

Céline Duijsens-Rondagh

Fantastisch!

Joyce

Wij zouden van Tafel zeker aanraden! Sterker nog dat hebben we gedaan en er werd gelijk weer een tafel verkocht 😊
We werden goed geadviseerd en er werd heel fijn meegedacht. Super persoonlijk. Een familiebedrijf met een passie voor het maken van mooie meubels!

Nathalie Merks

De tafel is helemaal wat wij graag wilde De mannen van de montage 👌. Heel behulpzaam en namen echt de tijd. Hopelijk hebben we lang plezier van deze geweldige tafel

Van Nieuwamerongen

Fantastisch. Zeer fijn ontvangst, Chantal denkt mee, zowel in mogelijkheden tafel als gewenste afleverdatum.

Nadine van Bavel

Chantal is ontzettend kundig en prettig in de omgang. Vragen worden bijzonder snel en correct beantwoord. Daarnaast is de kwaliteit van de geleverde tafels en stoelen uitzonderlijk!

Fam klomp

Keurig bedrijf. Net ontvangst, goede uitleg en mooie producten.

Henk Bulsink

Zeer tevreden. Goede ontvangst. Men neemt de tijd om details over de aan te schaffen tafel te vertellen, zelfs een rondleiding in de fabriek. Wordt zeer gewaardeerd. Ook de aflevering was prima.